folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Doktor Abilerimiz Varsa Bi Bakabilirler Mi ?



Doktor Abilerimiz Varsa Bi Bakabilirler Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    GoldenWorld bunu yazdı

    Selamlar. MRI çekinmiştim sonucunu doktora göstermek için 3 gün ertelediler okudum değişik şeyler yazıyor inşallah ameliyat olmam. Anlayan doktor abilerimiz varsa bi baka bilirler mi rica etsem, teşekkürler.

     

    Hafız görüntüleme merkezinde çalışıyorum benim doktor omzu çıkmış diyor çıkmaya bağlı yırtık ve önemsiz düzeyde kırık varmış  


    Yav he he
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    erdem358 bunu yazdı
    GoldenWorld bunu yazdı

    Selamlar. MRI çekinmiştim sonucunu doktora göstermek için 3 gün ertelediler okudum değişik şeyler yazıyor inşallah ameliyat olmam. Anlayan doktor abilerimiz varsa bi baka bilirler mi rica etsem, teşekkürler.

     

    Hafız görüntüleme merkezinde çalışıyorum benim doktor omzu çıkmış diyor çıkmaya bağlı yırtık ve önemsiz düzeyde kırık varmış  

    Abi çözümü neymiş onunla ilgili bir şey söyledi mi? 


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    bro bunu yazdı

    Anladığım kadarıyla:

    Humerus kemiğinin - yani o pazu olan yer - baş kısmında - yani tam omuzunla birleştiği yerde - çökme kırığı gözlenmiş. Yani kemiğin ezilmesi gibi düşünebilirsin. Ayrıca omuz genelde ön alttan çıkar. Sende de ön alt kısımda o kıkırdak bölgesinde yırtık var. Humerusun başının oturduğu yer glenoiddir. Onun üzeri de o labrum denen kıkırdakla örtülü durumdadır. Yapışık gibi yani. Sende o kıkırdak yırtılmış ve biraz da o kemik yapıdan kopmuş. Ameliyat gerekir mi onu bilmiyorum.

    hipokondriyak bunu yazdı

    sag kol kemıgınde ıcten kırılma var omuza yakın tarafta  deforamsyon seklınde . omuz eklemınde on altta  eklemın bırlesme yerı dıyebılırım yırtılma olmus labrum denılen yerde kabsulun oldugu yer  .omzun cıktı mı ? cıkmadıysa her an cıkabılır labrum yırtıgından dolayı. ayrısma olmasıda zorladıgında cıkmaya neden olacagını belırtır. kapsulun kalınlasmıs.  kıreclenme olabılır omzunda bıraz spor yap zorlamadan hareket et. omzun cıt cıt otuyor mu şınav çekerken ?

    glenehumeral da kemıkte bır yer ıste. 

    gecmıs olsun 

    hatırladıgım kadarıyla yazdım 

    -----------------------------

     

    yorumlarınız için teşekkürler, aralıklarla tekrarlıyor yani zora gelmesin yeterki hemen dönüyor :/ inşallah ameliyatsız bi çözümü flan vardır.


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
Toplam Hit: 1817 Toplam Mesaj: 14
mri