Domuz Gribi İle İlgili...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------

    kesinlikle bilimsel değil. o ölme ihtimalleri yüzeysel istatistiklerin sonucu ortaya çıkmış. Yani bulunduğun çevreye göre, yaşına göre, genetik faktörlere göre o oranlar öyle bi değişir ki. yani popülist bi forward mailinden öteye geçememiş bi yazı bence.


    -----------------------------

    Ama ilaç şirketlerin hissedarları büyük adamlar...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------

    kesinlikle bilimsel değil. o ölme ihtimalleri yüzeysel istatistiklerin sonucu ortaya çıkmış. Yani bulunduğun çevreye göre, yaşına göre, genetik faktörlere göre o oranlar öyle bi değişir ki. yani popülist bi forward mailinden öteye geçememiş bi yazı bence.

    şimdi bu mantığı göre kıyaslama yapılıyorsa "düşerek ölme ihtimaliniz bile zehirlenerek ölme ihtimalinizden yüksek. o zaman niçin zehirlenmekten korkasınız ki. çekinmeye luzüm yok." bizim yorumlarımızın hatası dış güçlerin oyunu adlı eseri çok dinlemiş olmamazın etkileridir. Evet ilaç kampanyalarının ürünü olan sahtekarlıklar olabilir. Ancak tezi kanıtlamak için de fütursuzca sallayarak taraflı bakış açısıyla iknaya yönelik de makale yazılmaz. İşte bu yüzden bilimsel değil diyorum.


    -----------------------------
    sonradan ikinci paragrafı ekledim. ben işin domuz gribi tarafında değilim. ancak üniversitede aldığım eğitim bilimsel düşünme yöntemlerinive hipotez kurup araştırma yapmasını öğretti.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    domuz gribini bilmiyorumda millet normal gripten kırılıyor. her gün bakıyorumda kesin bir arkadasım götünün üstüne oturamıyor :) sıra bana ne zaman gelcek bakalım :D


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    MaliAcikgoz bunu yazdı:
    -----------------------------

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------

    kesinlikle bilimsel değil. o ölme ihtimalleri yüzeysel istatistiklerin sonucu ortaya çıkmış. Yani bulunduğun çevreye göre, yaşına göre, genetik faktörlere göre o oranlar öyle bi değişir ki. yani popülist bi forward mailinden öteye geçememiş bi yazı bence.


    -----------------------------

    Ama ilaç şirketlerin hissedarları büyük adamlar...


    -----------------------------

    kucuk adamlar mi yapmali ilaclari?

    tabiki en buyukleri olacak. o konuda bir sorun olmadigini dusunuyorum, gerisine karismam. hersey olabilir.


    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Labaratuvar işi mi bilmem ama ben hastalandım. Bütün belirtiler var. Ayakta zor duruyor günde 20 saat uyuyorum. Ölmezsem buraya yazarım...


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    hocam yazının mantığına kesinlikle katılıyorum. insanlar üzerinde bir panik havası oluşturulmaya çalışılıyo. zaten dünya sağlık örgütüde sınırların kapatılması ve seyahat engellemesi gibi önlemlere gerek olmadığını söylüyor. yaratılan tamamen gereksiz bir panik havası, tedbirlik olmak sağlıklı ve verimli bir yaşam için zaten gerekli, domuz gribi için değil!


    boş tenekeden çok ses çıkar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek
    Domuz Gribinden ölme ihtimaliniz 8 milyonda bir. Dünyada bin 154 kişinin öldüğünü temel alırsak.
    Think again :)   [ national geo. reklamı gibi :P ]
    bize sıra gelmez yani rahat olun.
    olsam ben olurdum düşüncesindeyim metrobüsde sayısız insanla ilişkiye giriyom sıkısıklıktan ve aq şöforunun her fren ve gaza bastığı an.
    hapsıran öksüren tıksıran herkes orda aq tutma yerleri yapyağlı tiskinmemek elde değil.

    (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Zatüre aşısı olun hojam, domuz gribi zatüreden öldürür. Askerde beleşe yapıyorlar 24 ay beleş koruma.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    güzel bi yazı denilebilir ama ihtimallerlede bi varsayım yapılamaz. sonuçta bu hastalıktan ölen birileri var ve bunlardan birisi biz de olabiliriz. 

    ayrıca ülkemizde domuz gribinden en az 2000 kişinin ölüceğini uzmanlar söylüyo. acaba her sene normal gripten kaç insanımız ölüyo ?

    aslında domuz gribi aids sars hastalıklarının  ihtimalllerini olasılıklarını takmamak lazım. sonuçta benim ölme ihtimalim %100 :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Domuz gribi değilde sinüzitten ölücem sanırım..


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 4247 Toplam Mesaj: 22