folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanım Ustaları Yardım(Hız Aşırtma)



Donanım Ustaları Yardım(Hız Aşırtma)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    umutcan bunu yazdı:
    -----------------------------
    zate bi daha işlemciyi yaktım diyen bulursam benzin döküp pc yi yakıcam ben :=)
    -----------------------------

    muahuahuha ama ekstradan bir şey ögrendim adamın biri amd5200 işlemciyi 3.8i gördürmüş helal olsun rekor ondan şuanda :D


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    işlemciyi yaktım :P
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Bende amd islemci kullanıyorum laptopda nasıl olucak ovorlock hangi proğram ile

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    günümüzdeki bir çok anakart bios üzerinden overclok destekli gelmektedir...olmayanlarda ise çeşitli programlarla işlemci değerleri ile oynayabiliriz...araştırmalar ve bununla ilgili internette bir çok yazı, döküman ve program bulunmaktadır..araştırırsanız rahatça bulabilirsiniz...

    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dumanemre
    dumanemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    işlemcim yandı::P

     

    overclockla belirli bi yere kadar yaparsın en fazla  


    .İnilmeyince kuyuya çıkılmıyor taht-ı Mısıra.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    dumanemre bunu yazdı:
    -----------------------------

    işlemcim yandı::P

     

    overclockla belirli bi yere kadar yaparsın en fazla  


    -----------------------------

     

    yanmiş halinin bir resmini koyabilirmisn :P 


    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dumanemre
    dumanemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    thrbtcell bunu yazdı:
    -----------------------------

    dumanemre bunu yazdı:
    -----------------------------

    işlemcim yandı::P

     

    overclockla belirli bi yere kadar yaparsın en fazla


    -----------------------------

     

    yanmiş halinin bir resmini koyabilirmisn :P


    -----------------------------

    yanmış bir işlemci duyarsam veya görürsem koyacam hacı merak etme:P 


    .İnilmeyince kuyuya çıkılmıyor taht-ı Mısıra.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    bir kere öyle her isteyen hız aşırtma yapamaz her işlemci her anarkart ile hızaşırtma yapılmaz.

    işlemcinin çarpan kilitlerinin açık olması gerekir.anakartında bunların değişmesine izin vermesi gerekir.INTEL işlemcilerinin çoğunun çarpan kilitleri açık ama iş AMD'ye gelince AMD overclock için belirli modeller çıkartıyor fark etmişiseniz her ürünün bir BLACK serisi war bu BLack serilerin de işlemci çarpan kilitleri açık durumda daha çok. diğerlerinde de war ama az.

    artı olarak anakart, işlemci yanması die bir durum söz konusu değildir !!!

    her anakartta ısı algılayıcılar wardır peki bunlar ne işe yarar.işlemcinin ısısı belirli bir yüksekliği geçtiği zaman(sistem koruma devresi tarzı) makineyi kapatır elektriği keser yani.bu anakartın bir özelliğidir.ve bu sayede sisteminizi korumuş olur.overclock esnasında makinenize zarar gelme olasılığı azdır  şayet harbi eşşek değiliseniz =) yada anakartınız da herhangi bir sorun yoksa.çünkü yaptığınız ayarlar ile bilgisayarınız çalışmaz ise bios sıfırlayarak fabrika çıkışı ayarları alıp eski şeklinde çalışmaya dewam ettirebilirsiniz.

     

    bayağı karışık bir durum anakart üzerinde overclock öncesi yapılması gereken bir çok ayar war en kötü yanı her anakartın bunu desteklememesi.

     

    kendi p4 3,0 ımı şu an dandirik fan ile 3,6 olarak kullanıyorum =))) biraz daha zoralyınca reset atıyor fanı değiştirmem gerekiyor iyi bir fan, soğutma sistemi şart.

    bu arada o 7 ghz gören manyaklar(lafım meclisten dışarı =) kuru buz v.b çok dehşet şeyler kullanıyorlar


    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 3032 Toplam Mesaj: 19