folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımcılar Bir Bakabilirmi



Donanımcılar Bir Bakabilirmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaslar bilgisayarda oyun oynadıgım zaman 3-4 dk sonra monitor kendısını kapatıyor monitörün ısıgı yanıp sonuyor oyun seslerı gelıyor hoparlorden ne yaptıysam sorunu cozemedım ekran kartını guncelledım drıverlar guncel boyle bır sorun yoktu bılgısayara 2-3 gun once format attım sonra bu sekılde olmaya basladı

    Sistemim

    i7 işlemci

    gigabyte anakart

    8 gb ram

    gtx295 ekran kartı

    1100w power supply

    onerısı olan varmı acaba


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam sanıyorum bilgisayarınız masaüstü bigisayar sahibisiniz.

    İlk ihtimal işletim sisteminizle alakalı bir durum olduğudur. Yüksek görüntü kalitesi gerektiren oyunlarda bu şekilde bir problem yaşıyorsanız, ekran kartınız işletim sistemine yüklü olan driverlarda kayıp dosya ya da farklı bir nedenle görüntü vermeyi kesiyor olabilir. Muhtemelen format esnasında bazı dosyalar eksik yüklenmiş olabilir, daha önce böyle bir sorun yaşamadıysanız tekrar temiz bir format atmanızı tavsiye ederim.

    Diğer bi ihtimal eğer sadece oyun esnasında oluyorsa, ekran kartınızın üzerindeki fanı temizlemenizi öneriyorum. Fanda sorun varsa ekran kartı görüntü vermeyi kesiyor olabilir.

    Bu da olmazsa VGA ya da DVI (hangisini kullanıyorsanız) kablonuzda veya girişlerinde temassızlık sorunu geldi. Monitörü bir başka bilgisayarda aynı kablo ile test edebiliyorsanız yapın.

    Aklıma başka bir şey gelirse yazarım. Sorununuz düzelmezse haber verin, başka yollar düşünelim.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bu sadece oyun oynadığın zamanda oluyorsa ekran kartına fazla yüklenildiği için onunla ilgili bir problem olabilir diye düşünüyorum


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    ekran kartı problemi gibi duruyor mümkün ise başka bir ekran kartı ile bir süre deneyin ona göre bir sonuç çıkarabilirsiniz


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Bende aklıma geleni söyliyim. Anakartında hem kendinden vga çıkışı hemde extra ekran kartı kullanıyorsundur. Biosun pili zayıflamıştır. Bios ekranında PEG slot seçip save demen gerekebilir. Fakat formattan sonra oldu diyorsan bu varsayımım boşa çıkar ve arkadaşın dediği gibi driverlerinde bir hata olabilir. Her yeni çıkan driver illa ki iyidir diye bir kural yoktur. eğer güncelleme yaptıysan eski çalışan driverinle bir dene. En kötü ihtimalle ekran kartın çok ısınıyor olabilir aklıma gelenler bunlar ama sorun ekran kartında genel olarak.  


    Syntax error..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Abi o kadar dolandırıcı konusu açıldı ki.

    Dolandırıcılar Bir Bakabilir mi diye okudum gece gece.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    muhtemelen yukardakilerin hiçbiri değil. monitör oyunun çözünürlüğünü desteklemiyodur.oyunu en düşün ayarlarla falan aç oynarsın. monitörün modeli ne? bi bakalım max çözünürlük desteği neymiş?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    donanımhaberde konusu vardı aynı sorunlar başkalarının da başına gelmiş, sanırım ekran kartın bozuk.


    boş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    ekran kartımda sorun oldugunu dusunmuyorum dun oyunu 1024*768 pikselde oynadım bayabı oynattı oyunu ama full piksel oldugu zaman monitörü kapatıyor.

    birde format atmadan once boyle bır sorun olmustu ekran kartı drıverını guncelledım sorun duzelmıstı. formattan sonra gene aynı drıverı kurdum ama sonuc aynı makına calısıyor oyunun seslerı gelıyor ama monitörde goruntu yok monitor 4-5 defa otuyor dıt dıt dıe tuhaf bır ses verıyor sonra goruntu gıdıyor. monitörüm lg marka 17 ınc flat monitör


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    evet arkadaslar sorunu hala cozebılmıs degılım baska baska bır tuplu monıtorle denedım gene sorun aynı sekılde devam edıyor. anakartın bıosunu guncelledım aynı ekran kartı eskı drıvelerını yukledım sorun aynı guncel drıverları yukledım sorun aynı kafayı yıyecegım ya ekran kartını soktum fanlarını cıkarttım baktım yuzeysel olarak bır sey gorunmuyor normal modda ınternette takılırken sorunsuz bır sekılde ıstedıgımı yapabılıyorum ama oyuna gırınce cat monıtor kapanıyor sesler gelmeye devam edıyor klavye calısıyor ama monıtorde goruntu yok :(((


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    afterburner msi dışında desteği varmı bilmiyorum ama o tarz bi uygulama ile çok daha ayrıntılı bilgi alırsın.

    sorunun yükteyken oluşuyor çünkü.

     


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 1893 Toplam Mesaj: 18