folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayan Arkadaşlar...



Donanımdan Anlayan Arkadaşlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berdush
    berdush's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2008
    Erkek
    BU SİSTEM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
    tşkler
    İŞLEMCİ:
    AMD DUAL CORE X2 4200+ ÇİFT ÇEKİRDEK 64 BİT
    ANAKART:
    AMD 690V/L DDR2 800 + SES + LAN
    EKRAN KARTI:
    512/700 MB ATi RADEON X1200 OB EKRAN KARTI (16X YUVA)
    BELLEK:
    2 GB DDR2 667 MHZ (MAX. 4 GB)
    HARD DISK:
    250 GB SATA2 7200 RPM HDD
    OPTİK OKUYUCU:
    DVD RW -/+ DOUBLE LAYER SÜRÜCÜ
    KASA:
    ATX KASA ÇİFT FAN ÖNDE 2 USB
    KASA İÇİ KART OKUYUCU:
    20 IN 1 BRIDGE MEDIA SLOT (SD, MEMORY STICK,
    MEMORY STICK PRO, MM CARD, XD-PISTURE CARD
    ETHERNET:
    LAN 10/100 MB/S
    SES KARTI:
    7.1 CHANNEL SURROUND SYSTEM

    Felek Adamın A. qor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    güzel

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    aşırı güzel :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    iyi

    monitör dahil 650 ytl bence :)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    işlemci güzel ama oyunlarda sana sorun çıkartabilir demek istediğim beklediğin performansı sağlayamayabilir. Anakart Asus ya da Gigabyte öneririm işlemci ile aynı sebepten dolayı. Ekran kartı ATI lerin soğutma sistemlerinde sorun çıkıyor seni uğraştırabilir. Bellekte kalite önemli Ocz ya da Kingston öneririm. HDD senin kullanımına bağlı.Yeter diyosan yeterdir. gerisi teferruat sayılır. Yorumum budur.

    NEDEN? (soru olarak)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    ekran kartını asus al bence işlemcide intel

    bazen inanmak en büyük kumardır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berdush
    berdush's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2008
    Erkek

    o zaman güzel bi sistem toplayacak arkadaş varmı?

    yardımcı olursa sevinirim.


    Felek Adamın A. qor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    ben sana toplarım da sen fiyat limiti sölemen lazm

    NEDEN? (soru olarak)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    2 GB DDR2 667 MHZ (MAX. 4 GB) Hız yeterli değil bu zamanda artık min 800 almalısın..Anakart destekliyor mu bak tabii desteklemiyorsa ramı 800mhz veya daha hızlı almanın manası yok..Bu bilgisayara Ram bus ii değil.desteklemiyorsa aynı soket daha ii bir Anakart tercih etmelisin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    ob x1200 ile hicbirsey yapamazsın. harici bir ekran kartı alman lazım, almayacaksan pc ye verecegin paraya yazık. minimum x1650 veya nvidia 6800gt/gs alman lazım ki bu kartlar bile suanda ise yaramayan alt seviye kartlar. ati tarafında 2600xt nvidia tarafında 8600gt suan icin giris seviyesi olarak tercih edebilirsin.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    hocam sıstem cok guzel ama 50 dolar kadsar ekleyıp işlemcıyı 5200 yapabılırsen muhtesem olur yok yapmazsan 4400 yap... ekran kartında dkn yı dınle derım :) adam yemeyıp ıcmeyıp ekran kartımı ıncelıyor ne yapıyor bılmıyorum ama ısı bılıyor :)
Toplam Hit: 1934 Toplam Mesaj: 14