folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayan Arkadaşlar...



Donanımdan Anlayan Arkadaşlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emcyaman
    emcyaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    Bu sistemi ne için kullanacaksın önce onu bilelim. Eğer oyun içinse o onboard ekran kartı hiçbir işe yaramaz bil. ramleri oem almamanı tavsiye ederim her 10 ramden 1 bozuk çıkıyor. Ofis, internet, programlama, film vs. kullanacaksan güzel fakat oyun için 9600gt tavsiyemdir, ramler ise ocz vista uprade olabilir, güç kayağını iyi bir markadan almayı unutma
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Bozulan Ram yoktur mal kullanıcı vardır :P

    Hoca makine gayet güzel ama ne kadar vereceğinide yazsaydın uygun olup olmadığını söylerdik.. 


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    berdush bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU SİSTEM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
    tşkler
    İŞLEMCİ:
    AMD DUAL CORE X2 4200+ ÇİFT ÇEKİRDEK 64 BİT
    ANAKART:
    AMD 690V/L DDR2 800 + SES + LAN
    EKRAN KARTI:
    512/700 MB ATi RADEON X1200 OB EKRAN KARTI (16X YUVA)
    BELLEK:
    2 GB DDR2 667 MHZ (MAX. 4 GB)
    HARD DISK:
    250 GB SATA2 7200 RPM HDD
    OPTİK OKUYUCU:
    DVD RW -/+ DOUBLE LAYER SÜRÜCÜ
    KASA:
    ATX KASA ÇİFT FAN ÖNDE 2 USB
    KASA İÇİ KART OKUYUCU:
    20 IN 1 BRIDGE MEDIA SLOT (SD, MEMORY STICK,
    MEMORY STICK PRO, MM CARD, XD-PISTURE CARD
    ETHERNET:
    LAN 10/100 MB/S
    SES KARTI:
    7.1 CHANNEL SURROUND SYSTEM

    -----------------------------

     

     İlk önce pc nerde kullancağını söylesen (?!)

    Eyer Oyun tutkunu bir insansan ekran kartın sana yetmez.

    işletim sitemin xp ise 3gb'dan fazlasını desteklemiyor diyebiliyorum.

    o ana kartla işlemciden yeterli performansı alabileceğin konuşunda kuskularım var.

     

    Bazıların dediği gibi intel kesinlikle sidettle söylüyorum ALMA !! Alırsan eminim Intel aldiyenlerin bir taraflarını kasındıracaksın :D

    AMD x2 3.2 | Asus-Maximus Bir anakart (Tamfikrim yok) | OZ yada Kingston 800mhz Ram (1GB)3x | Zotac GT8800SLI yada Palit GT8800Sonic(sessis) veya GTX8800 | 

     

    OZ ram'ler biraz pahalıdır ama bakır soğutma olduğu için ram'den çok iyi performans alırsın :D

     Eyer anakart'ı iyi seçersen OC yapmadan sistemden mükemmel performans alabilirsin ! 

     

    +

     

    AMD PEHENOM mudur nedir alırsan sağlam bir anakart piyasada az var ben 9500 kulllanıyom asus m3a ile çok iyi performans gördüm :D

Toplam Hit: 1935 Toplam Mesaj: 14