Donanımdan Anlayan Arkadaşlar...
-
Bu sistemi ne için kullanacaksın önce onu bilelim. Eğer oyun içinse o onboard ekran kartı hiçbir işe yaramaz bil. ramleri oem almamanı tavsiye ederim her 10 ramden 1 bozuk çıkıyor. Ofis, internet, programlama, film vs. kullanacaksan güzel fakat oyun için 9600gt tavsiyemdir, ramler ise ocz vista uprade olabilir, güç kayağını iyi bir markadan almayı unutma
-
Bozulan Ram yoktur mal kullanıcı vardır :P
Hoca makine gayet güzel ama ne kadar vereceğinide yazsaydın uygun olup olmadığını söylerdik..
-
berdush bunu yazdı:
-----------------------------BU SİSTEM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUMtşklerİŞLEMCİ:AMD DUAL CORE X2 4200+ ÇİFT ÇEKİRDEK 64 BİTANAKART:AMD 690V/L DDR2 800 + SES + LANEKRAN KARTI:512/700 MB ATi RADEON X1200 OB EKRAN KARTI (16X YUVA)BELLEK:2 GB DDR2 667 MHZ (MAX. 4 GB)HARD DISK:250 GB SATA2 7200 RPM HDDOPTİK OKUYUCU:DVD RW -/+ DOUBLE LAYER SÜRÜCÜKASA:ATX KASA ÇİFT FAN ÖNDE 2 USBKASA İÇİ KART OKUYUCU:20 IN 1 BRIDGE MEDIA SLOT (SD, MEMORY STICK,MEMORY STICK PRO, MM CARD, XD-PISTURE CARDETHERNET:LAN 10/100 MB/SSES KARTI:7.1 CHANNEL SURROUND SYSTEM
-----------------------------İlk önce pc nerde kullancağını söylesen (?!)
Eyer Oyun tutkunu bir insansan ekran kartın sana yetmez.
işletim sitemin xp ise 3gb'dan fazlasını desteklemiyor diyebiliyorum.
o ana kartla işlemciden yeterli performansı alabileceğin konuşunda kuskularım var.
+
Bazıların dediği gibi intel kesinlikle sidettle söylüyorum ALMA !! Alırsan eminim Intel aldiyenlerin bir taraflarını kasındıracaksın :D
AMD x2 3.2 | Asus-Maximus Bir anakart (Tamfikrim yok) | OZ yada Kingston 800mhz Ram (1GB)3x | Zotac GT8800SLI yada Palit GT8800Sonic(sessis) veya GTX8800 |
OZ ram'ler biraz pahalıdır ama bakır soğutma olduğu için ram'den çok iyi performans alırsın :D
Eyer anakart'ı iyi seçersen OC yapmadan sistemden mükemmel performans alabilirsin !
+
AMD PEHENOM mudur nedir alırsan sağlam bir anakart piyasada az var ben 9500 kulllanıyom asus m3a ile çok iyi performans gördüm :D
