

Dosyayı Yanlışlıkla Not Defteriyle Açtım Yardım..
-
Anahatarı oluşturma safhası:

".dlc" ismini verin anahtara ve yanda gelecek olan değerlere karışmayın.

Sistemde bi programa tayin edilmiş dosya uzantısı üzerinde denedim çalıştı, istersen sen de bi dene.
-
shifle sağa tıklarsan yapabilirsin :)
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
shifle sağa tıklarsan yapabilirsin :)
-----------------------------Bu shiftlik bir durum değil hocam. Ya regeditten olcak ya da bi program vasıtasıyla. Arkadaşın istediği farklı birşey. (:
-
başlığı "dünyayı yanlışlıkla not defteriyle açtım yardım" diye okuyum :|
-
@caliber
aynı hocam yok değişen birşey sen beni anladın.. : )
tıklayınca birlikte aç gelsin istiyorum işte ama yok :D tbt de çözümü verilmişti ama bulamıyorum ve sanırsam xp içindi..
-
Şu reg anahtarını yükleyip tekrar dener misin bi? :)
http://rapidshare.com/files/419817166/dlc.reg
-
:S
bu konu hala cozulmedi mi ?
-
http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&q=birlikte+aç+ekleme
bunu dene,
ama bir dosyayi txt de actim onu duzeltemiyorum diyorsan onunda cozumu var
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&q=birlikte+aç+ekleme
bunu dene,
ama bir dosyayi txt de actim onu duzeltemiyorum diyorsan onunda cozumu var
-----------------------------2. yazdığın abi not defteri ile açtım işte ş
-
SHIFT e basılı tutarak sağ tuşa tıkla birlikte aç seçeneği gelecektir.