Dota 2 / TBT Birliği
-
betadan çıktı mı?
-
Flagellumdei bunu yazdı
hocam teame 6 kisiden fazlasini alamiyorsun haberin olsun.
bu arada http://steamcommunity.com/profiles/76561198033937931/
Farketmez hocam 2. team kurulur amaç beraber oynamak
-
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
PanxeR tarafından 26/Kas/12 18:19 tarihinde düzenlenmiştir -
PanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.
-
schwarzseherisch bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.
nefes alda olme gardas
-
schwarzseherisch bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.
evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\
-
PanxeR bunu yazdıschwarzseherisch bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.
evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\
yaklaşık 5 veya 6 seneye yakın dota 1 oynayıcısı olarak. Dota 2 ye kötü diyen adam bilmiyorum nekadar dota biliyor. İlk başlarda alışması biraz can sıkıyor, ama 5 10 oyun attıktan sonra daha iyisi yok diyebilirim. Map hack yok en azından, bide ruslardan kurtulabilsek tamamdır.
-
manhyak bunu yazdıPanxeR bunu yazdıschwarzseherisch bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.
evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\
yaklaşık 5 veya 6 seneye yakın dota 1 oynayıcısı olarak. Dota 2 ye kötü diyen adam bilmiyorum nekadar dota biliyor. İlk başlarda alışması biraz can sıkıyor, ama 5 10 oyun attıktan sonra daha iyisi yok diyebilirim. Map hack yok en azından, bide ruslardan kurtulabilsek tamamdır.
yılların oyuncusu arkadaşlarımın da hiç biri beğenmedi hocam , ki beni dotayla tanıştıran insanlar şimdi hepsi lol de :)
-
PanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
0/10
Yavaş git hocam. Zaten f2p olacak, herkese birsürü davetiye verildi dolayısıyla para verilmez ama, oyun gayet güzel olmuş.
-
PanxeR bunu yazdı
oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.
dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.
(OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)
Hocam dota 1 oynayın cümlesi o kadar saçma olmuş ki. 1-2 kere dota 2 oynamış biri olarak çok saçma konuşuyorsun. Dota 1 de playdota da en az 1000 oyun atmış hesaba ve dota 2 de 500 oyun atmış hesaba dayanarak kesinlikle dota 2 derim. Dota 2 ye alışamadım desen gene anlayacağım.
Hayır oynanabilirlik açısındada, grafik açısındanda çok iyi.
DrKill tarafından 27/Kas/12 06:45 tarihinde düzenlenmiştir
