folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 2 / TBT Birliği



Dota 2 / TBT Birliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    betadan çıktı mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Flagellumdei bunu yazdı

    hocam teame 6 kisiden fazlasini alamiyorsun haberin olsun.

    bu arada http://steamcommunity.com/profiles/76561198033937931/

    Farketmez hocam 2. team kurulur amaç beraber oynamak

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    PanxeR tarafından 26/Kas/12 18:19 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.


    =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    schwarzseherisch bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.

    nefes alda olme gardas


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    schwarzseherisch bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.

    evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    schwarzseherisch bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.

    evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\

    yaklaşık 5 veya 6 seneye yakın dota 1 oynayıcısı olarak. Dota 2 ye kötü diyen adam bilmiyorum nekadar dota biliyor. İlk başlarda alışması biraz can sıkıyor, ama 5 10 oyun attıktan sonra daha iyisi yok diyebilirim. Map hack yok en azından, bide ruslardan kurtulabilsek tamamdır.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    manhyak bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    schwarzseherisch bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    aga duzgun sekilde oynadigina emin misin? dota 2den sonra diger bütün oyunlardan sogudum ben. nefessiz oynuyorum.

    evet hocam begenmedim buyuk heves etmistim :\

    yaklaşık 5 veya 6 seneye yakın dota 1 oynayıcısı olarak. Dota 2 ye kötü diyen adam bilmiyorum nekadar dota biliyor. İlk başlarda alışması biraz can sıkıyor, ama 5 10 oyun attıktan sonra daha iyisi yok diyebilirim. Map hack yok en azından, bide ruslardan kurtulabilsek tamamdır.

    yılların oyuncusu arkadaşlarımın da hiç biri beğenmedi hocam , ki beni dotayla tanıştıran insanlar şimdi hepsi lol de :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    0/10

     

    Yavaş git hocam. Zaten f2p olacak, herkese birsürü davetiye verildi dolayısıyla para verilmez ama, oyun gayet güzel olmuş.


    The king is bleeding.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    oyun bok gibi arkadaşlar , sakın ama sakın key alacaklar para verip almasınlar onun yerine bir açı doyursunlar büyük sevap olur.

    dota 1 veya lol oynayin keyfinizi bozmayın.

    (OYUNUN AĞZINA SIÇILMIŞ , GRAFIK GÖZ BOZACAK CINSTEN , GAME PLAY 0 , LOL DEN ÇALINTILAR VAR AMA OLMAMIŞ.)

    Hocam dota 1 oynayın cümlesi o kadar saçma olmuş ki. 1-2 kere dota 2 oynamış biri olarak çok saçma konuşuyorsun. Dota 1 de playdota da en az 1000 oyun atmış hesaba ve dota 2 de 500 oyun atmış hesaba dayanarak kesinlikle dota 2 derim. Dota 2 ye alışamadım desen gene anlayacağım.

    Hayır oynanabilirlik açısındada, grafik açısındanda çok iyi.

    DrKill tarafından 27/Kas/12 06:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
Toplam Hit: 3163 Toplam Mesaj: 26