folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 2 Başlıyacağım Yardım



Dota 2 Başlıyacağım Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    baslama ak baslamayin baslatmayin baslayana engel olun baslayanlari taslayin 


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Oyuna başlangıçta 13. levele kadar oyuna alışma sürecidir zaten. Esas zevkli nokta ranked sistemi. 13 levele kadar ortalama 100-200 oyun atarsın. Bu süre zarfında oyun hakkında bayağı bir fikir edinebilirsin.

    Oynayacağın heronun skillerini ve kasabileceğin itemleri bilmek ne yazık ki yetmiyor. Counter heroları ve diğer heroların skillerini de iyi bilmek gerekir. Oyun başlangıcında çok az yetenek gerektiren viper sniper spirit breaker gibi heroları önerebilirim. 3ünün de 2 aktif 2 pasif skilli mevcut.

    Üstte denildiği gibi standart bir kalıbı yok itemlerin. Ben d2 ye başladığımda 6.61 sürümüydü. Şu an 6.83 ve o günden bugüne hem hero skillerinde hem de buildlerde önemli değişiklikler oldu. Bu yüzden ben sana şu heroyu alıp şu şu itemleri kas dersem biraz saçma olur. 

    Oyun kombinasyon konusunda oldukça bol seçeneğe sahip. Yani 100 oyunun 100 ünü de aynı itemlerle kazanman söz konusu değil.

    Oyunun temel mantığını da kısaca özetleyeyim. Oyun aslında bir offlane, bir mid 2 support ve bir carry den oluşur. Tabii işin içine türkler ve ruslar girince böyle bir şey pek olmuyor.

    Carry nin işi gücü farmdır. Yapması gereken tek şey last hit alıp core itemlerini hızlıca çıkmasıdır. Supportlar da bu konuda carry yi destekleyip karşı takımın herolarını da harraslamalıdır. Camp stack ve camp pull yapıp carry nin oldukça kısa sürede kasılmasını sağlamalıdır. Creeplere deny atıp karşı takımın kasılmasını geciktirmelidir.

    Yine de her lane ve hero birbiriyle bağlantılı. Her ne kadar carry üzerine oyun kuruluyor olsa da tek bir oyuncunun (mesela mid herosunun) bir anlık zayıflığı, dalgınlığı, geç gelen skill ya da erken gelen skill oyun sonucunu büyük ölçüde değiştiriyor. Eski güncellemelerle pek bir önemi olmayan takım oyunu büyük önem kazandı. Altın ve tecrübe fazlası olan takımın bir tane team fight ı kaybetmesi bile oyunun seyrini büyük ölçüde değiştiriyor.

    Mid herosu ortada kasmaya çalışır. Mid herosunun da amacı last hit alıp deny atmak ve aynı zamanda hızlıca kasılıp diğer lanede bulunan karşı takım herolarına gank atmaktır. Erkenden gelen bir gank oyun dengesini oldukça hızlı değiştirir.

    Offlane herosunun çok fazla altın almasına gerek yok. Büyük ölçüde hayatta kalmaya çalışmalı ve hızlıca tecrübe puanı alıp takımı olabildiğince tanklayabilmedir.

    Bir de bunlardan farklı olarak jungle heroları mevcut. Bu herolar tank herolar olduğu gibi support herolar da olabiliyor. 

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar gibi.

     


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc Champion
    Flagellumdei
    Flagellumdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2011
    Erkek

    +5000 saat dota2 oynamışlığım var 3-4 farklı hesaptan. Bende başlamamandan yana kullanıyorum oyumu.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı

    başlama

    Katılıyorum.


    Osuranın karşısında sıçmazsan götü yok derler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek

    Hocam hevesim kaçtı ya bu kadar insan aynı şeyi diyorsa vardır birsey neyse pes devam edelim eyv usenmeyip oyunu anlatan arkadaslara


    boş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek

    2,5 yıldır oynuyorum gayet de memnunum :D gel hacı steam id veriyim ekle :D 


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    sadece dota değil abi lol'de aynı bok. oradan ağzın yanması lazım biraz.

    az önce eu'da ben tris yanımda nami. karşıya tris ve azir geldi. nickten anladım türk elemanlar :F

    azir 2 11 tris 2 7 oynadı oyun sonu "botta nasıl s*ktik" diyip sövüp kaçtılar :F

    pek takmam diyorsan başla sırf oyun diye. millet trolleyince sende trolle. yok dert edeceksen kendine bulaşma yazık olur.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    hocam oyun çok saran bi oyun ben üniyi 2 yıl uzattım bu oyun yüzüne hele bide arkadaşların flan varsa sıçtın ders flan çalışamazsın ama oyun zevkli tabi oçlarına düşmesen herolarla ilgili çok bişey diyemem çünkü karşıdaki takıma göre kasarsın genelde ihtiyac durumuna gore yani ben hala oynuoyorum oyunu bırakamama gibi bi durum yok ben 1 aydır girmiyorum arada bi iki el atıp çıkıyorum ranked sistemi var rankın ne kadar yüksek olursa oyun kalitesi o kadar artıyor eğer başlamayı düşünürsen söle ekler beraber takılırız elimden geldiğince yardım ederim


    Hayat bir denklem...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    sadece dota değil abi lol'de aynı bok. oradan ağzın yanması lazım biraz.

    az önce eu'da ben tris yanımda nami. karşıya tris ve azir geldi. nickten anladım türk elemanlar :F

    azir 2 11 tris 2 7 oynadı oyun sonu "botta nasıl s*ktik" diyip sövüp kaçtılar :F

    pek takmam diyorsan başla sırf oyun diye. millet trolleyince sende trolle. yok dert edeceksen kendine bulaşma yazık olur.

    sirf oyun bu takmicam diyipde oyun sonu 2 tane mouse kirmisligim var neyaparsan yap hocam biyerden sonra icindeki hayvani ortaya cikariolar :D

    online oyunlarin rankli sistemlilerin hepsi boledir hocam lol girersin veledi zinalar basar dota girersin yabancisi ayri oc cs:go girersin polonyalisi rus allahsiz kahpeleri troller ranksiz bi oyun bul sen :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek
    Absolut bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    sadece dota değil abi lol'de aynı bok. oradan ağzın yanması lazım biraz.

    az önce eu'da ben tris yanımda nami. karşıya tris ve azir geldi. nickten anladım türk elemanlar :F

    azir 2 11 tris 2 7 oynadı oyun sonu "botta nasıl s*ktik" diyip sövüp kaçtılar :F

    pek takmam diyorsan başla sırf oyun diye. millet trolleyince sende trolle. yok dert edeceksen kendine bulaşma yazık olur.

    sirf oyun bu takmicam diyipde oyun sonu 2 tane mouse kirmisligim var neyaparsan yap hocam biyerden sonra icindeki hayvani ortaya cikariolar :D

    online oyunlarin rankli sistemlilerin hepsi boledir hocam lol girersin veledi zinalar basar dota girersin yabancisi ayri oc cs:go girersin polonyalisi rus allahsiz kahpeleri troller ranksiz bi oyun bul sen :D

    hocam öyle diorsun da rankında yüksek oldumu oyunların tadı damağında kalıyor. 


    Hayat bir denklem...
Toplam Hit: 3595 Toplam Mesaj: 34