folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota Oynanabilecek Server



Dota Oynanabilecek Server

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Müridler akşam akşam vaktinizi işgal ediyorum. Her neyse konuya geçelim,

    Şu yaşamımda zevk alarak oynadığım, kafa dağıttığım sayılı oyunlardan bir tanesi ve belki de teki Dota(Defense of the Ancients).

    Oyunları eurobattle.net'in serverinde oynuyorum fakat server kişiliksiz, psikolojik problemli hasta çocuklarla ve teşbihte hata olmaz, noobla dolu.

    Bir oyun daha bu zavallı insanlara tahammül edemiyeceğim. O tiplerden biri yanımda olsa şoka sokana kadar yumruklayıp cesedini kıyma makinesine atarım. Ama o parçalanmayı gözlerimle görüp şu dişlerimi zevkle sıkıcam. Sonra parçaları tekrar yumuşayana kadar tekmeleyip tokatlıcam, yüzüne yüzüne... Mazur görün fazlasıyla sinirlendim.

    Wepla'dan oynandığını görmüştüm bir keresinde, tam olarak o olay nasıl oluyor bilen varsa lütfen bilgilendirsin. Başka oynayabileceğimiz serverlar hakkında, mümkünse bilgi vermenizi rica edeceğim.

    NOT: Lütfen LoL, HoN gibi bilmek dahi istemediğim oyunlardan söz etmeyiniz.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Dota 2 oyna o zaman.

    edit: TR de oyun için gece 4 ve 5 arası tek oyun oynarsın düzgün, şimdi okullarıda bitti gerçi ama o saate uyuya kalıyorlar. Gece dotası sağlamdır, onun dışında TRDota ya falan üye ol, takımlara gir maçlar yap daha çok zevk alırsın vaktini düzenlersin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dota 2 oyna o zaman.

    edit: TR de oyun için gece 4 ve 5 arası tek oyun oynarsın düzgün, şimdi okullarıda bitti gerçi ama o saate uyuya kalıyorlar. Gece dotası sağlamdır, onun dışında TRDota ya falan üye ol, takımlara gir maçlar yap daha çok zevk alırsın vaktini düzenlersin.


    -----------------------------

    Hocam dota 2 key bulsam şu eurobattle'in yüzüne bakmam. TRdota olayına bakıcam. Sağolasın hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Dota 2 davetiyeeeeeeeeeeeee :|

    Edit: Dota 2 key bulsam LOL'den kaçıcam direk oraya. Ama Dota oynıcağıma LOL şimdi daha iyi gibi.


    Wingardium Leviosa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten

    sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da

    fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)

     


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Kutikula bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten

    sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da

    fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)

     


    -----------------------------

    Hocam LoL'ü gördüm bir iki defa, o nedenle HoN'a karşı da bir ön yargım var ama videolara baktım. Oyunda para faktörü ne derece etkili onu öğrenebilir miyim?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    koduğumun dotasının item olayını öğrenemedim bir bokta anlamadım beybabalar


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Subtitle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kutikula bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten

    sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da

    fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)

     


    -----------------------------

    Hocam LoL'ü gördüm bir iki defa, o nedenle HoN'a karşı da bir ön yargım var ama videolara baktım. Oyunda para faktörü ne derece etkili onu öğrenebilir miyim?


    -----------------------------

    Valla hocam şöyle söyliyeyim.Free account kurarsan 15 heron olur ap oynayabileceğin ama her hafta 15 hero değişir sıkıntı yaşamazsın her oyunda silver geliyor 

    kasana o silverlarla hero satın alabilirsin yani para vermeden çok rahat oynarsın bu oyunu. Ama tavsiye bir full account bulabilirsen en fazla 50 liraya full herolarla 

    daha da eğlenirsin iyi olur. Sana kalmış bir olay.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ASLIYUCE
    ASLIYUCE's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    nedense garena eurobattle a göre daha iyiymiş gibi geliyor bana.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ASLIYUCE bunu yazdı:
    -----------------------------

    nedense garena eurobattle a göre daha iyiymiş gibi geliyor bana.


    -----------------------------

    her ikisinde de bol bol oynadım.

    Eurobattle'da adam gibi techies oynayamazsın mesela. Ortalık mh'den geçilmez.

    Eurobattle'da ezik mhciler takılıyor kimse kusura bakmasın.

    Wepla en iyisi diyorlar, garenada wepladan gelen adamı oyunlara alıyorlar ama eurodan gelen adamlara başını veriyorlar.

    Daha dün eurodan gelen iki arkadaşla oynadım. Ezildiler. Euro'dan geçtiğimde ben de eziliyordum.

    garena iyidir hocam, gelin garenada beraber oynayalım.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Maalesef Dota2'de de öyle adam kaynıyor. Çoğunluk Türk değil gavurlar o farkla işte.


    The king is bleeding.
Toplam Hit: 1904 Toplam Mesaj: 18