Dota Oynanabilecek Server
-
Müridler akşam akşam vaktinizi işgal ediyorum. Her neyse konuya geçelim,
Şu yaşamımda zevk alarak oynadığım, kafa dağıttığım sayılı oyunlardan bir tanesi ve belki de teki Dota(Defense of the Ancients).
Oyunları eurobattle.net'in serverinde oynuyorum fakat server kişiliksiz, psikolojik problemli hasta çocuklarla ve teşbihte hata olmaz, noobla dolu.
Bir oyun daha bu zavallı insanlara tahammül edemiyeceğim. O tiplerden biri yanımda olsa şoka sokana kadar yumruklayıp cesedini kıyma makinesine atarım. Ama o parçalanmayı gözlerimle görüp şu dişlerimi zevkle sıkıcam. Sonra parçaları tekrar yumuşayana kadar tekmeleyip tokatlıcam, yüzüne yüzüne... Mazur görün fazlasıyla sinirlendim.
Wepla'dan oynandığını görmüştüm bir keresinde, tam olarak o olay nasıl oluyor bilen varsa lütfen bilgilendirsin. Başka oynayabileceğimiz serverlar hakkında, mümkünse bilgi vermenizi rica edeceğim.
NOT: Lütfen LoL, HoN gibi bilmek dahi istemediğim oyunlardan söz etmeyiniz.
-
Dota 2 oyna o zaman.
edit: TR de oyun için gece 4 ve 5 arası tek oyun oynarsın düzgün, şimdi okullarıda bitti gerçi ama o saate uyuya kalıyorlar. Gece dotası sağlamdır, onun dışında TRDota ya falan üye ol, takımlara gir maçlar yap daha çok zevk alırsın vaktini düzenlersin.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------Dota 2 oyna o zaman.
edit: TR de oyun için gece 4 ve 5 arası tek oyun oynarsın düzgün, şimdi okullarıda bitti gerçi ama o saate uyuya kalıyorlar. Gece dotası sağlamdır, onun dışında TRDota ya falan üye ol, takımlara gir maçlar yap daha çok zevk alırsın vaktini düzenlersin.
-----------------------------Hocam dota 2 key bulsam şu eurobattle'in yüzüne bakmam. TRdota olayına bakıcam. Sağolasın hocam
-
Dota 2 davetiyeeeeeeeeeeeee :|
Edit: Dota 2 key bulsam LOL'den kaçıcam direk oraya. Ama Dota oynıcağıma LOL şimdi daha iyi gibi.
-
valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten
sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da
fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)
-
Kutikula bunu yazdı:
-----------------------------valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten
sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da
fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)
-----------------------------Hocam LoL'ü gördüm bir iki defa, o nedenle HoN'a karşı da bir ön yargım var ama videolara baktım. Oyunda para faktörü ne derece etkili onu öğrenebilir miyim?
-
koduğumun dotasının item olayını öğrenemedim bir bokta anlamadım beybabalar
-
Subtitle bunu yazdı:
-----------------------------Kutikula bunu yazdı:
-----------------------------valla hocam dotanın doğru düzgün oynanabildiği bir server kalmadı.Bir ara darer dalgası çıkmıştı ama sanırım o da yalan oldu garena desen perişan eubattle zaten
sen söylemişsin her yer aynı biz arkadaşlarla dotadan hona kaçtık zamanında söz etme demişsin ama yapcak birşey kalmıyor bizde ilk başlarda zorlandık hon da
fightlar baya ışıltılı geçiyor amma velakin bir süre sonra alışıyorsun. Dotanın düzgün oynanabildiği bir server bulursan bana da haber et bizde gelelim :)
-----------------------------Hocam LoL'ü gördüm bir iki defa, o nedenle HoN'a karşı da bir ön yargım var ama videolara baktım. Oyunda para faktörü ne derece etkili onu öğrenebilir miyim?
-----------------------------Valla hocam şöyle söyliyeyim.Free account kurarsan 15 heron olur ap oynayabileceğin ama her hafta 15 hero değişir sıkıntı yaşamazsın her oyunda silver geliyor
kasana o silverlarla hero satın alabilirsin yani para vermeden çok rahat oynarsın bu oyunu. Ama tavsiye bir full account bulabilirsen en fazla 50 liraya full herolarla
daha da eğlenirsin iyi olur. Sana kalmış bir olay.
-
nedense garena eurobattle a göre daha iyiymiş gibi geliyor bana.
-
ASLIYUCE bunu yazdı:
-----------------------------nedense garena eurobattle a göre daha iyiymiş gibi geliyor bana.
-----------------------------her ikisinde de bol bol oynadım.
Eurobattle'da adam gibi techies oynayamazsın mesela. Ortalık mh'den geçilmez.
Eurobattle'da ezik mhciler takılıyor kimse kusura bakmasın.
Wepla en iyisi diyorlar, garenada wepladan gelen adamı oyunlara alıyorlar ama eurodan gelen adamlara başını veriyorlar.
Daha dün eurodan gelen iki arkadaşla oynadım. Ezildiler. Euro'dan geçtiğimde ben de eziliyordum.
garena iyidir hocam, gelin garenada beraber oynayalım.
-
Maalesef Dota2'de de öyle adam kaynıyor. Çoğunluk Türk değil gavurlar o farkla işte.
