folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota Oynanabilecek Server



Dota Oynanabilecek Server

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    The_Cure bunu yazdı:
    -----------------------------

    ASLIYUCE bunu yazdı:
    -----------------------------

    nedense garena eurobattle a göre daha iyiymiş gibi geliyor bana.


    -----------------------------

    her ikisinde de bol bol oynadım.

    Eurobattle'da adam gibi techies oynayamazsın mesela. Ortalık mh'den geçilmez.

    Eurobattle'da ezik mhciler takılıyor kimse kusura bakmasın.

    Wepla en iyisi diyorlar, garenada wepladan gelen adamı oyunlara alıyorlar ama eurodan gelen adamlara başını veriyorlar.

    Daha dün eurodan gelen iki arkadaşla oynadım. Ezildiler. Euro'dan geçtiğimde ben de eziliyordum.

    garena iyidir hocam, gelin garenada beraber oynayalım.


    -----------------------------

    Hocam ne kusuru daha demin oyun attım, her teamde 2şer mh olur mu ya artık bıktım usandım. Garenada da mh var diye biliyorum ama oradaki level olayı güzel işte. Wepla nasıl bir bilen gelse iyi olucak. Ama muhtemelen ben garenaya gelicem hocam senle haberleşiriz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    j4x bunu yazdı:
    -----------------------------

    Maalesef Dota2'de de öyle adam kaynıyor. Çoğunluk Türk değil gavurlar o farkla işte.


    -----------------------------

    abi TR kanalına girdim, yok 31 yok meme yine çoluk çocuk kaynıyor. Ama ecnebi ile oynadığın için pek sıkıntı olmuyor genelde, o dangalaklara bir tek kanalda rasladım. Bir Türk kadar diğer bir sorunda Ruslar, bizden aşağı kalır yanları yok ve hiç biri ingilizce bilmiyor. Ayrıca AoS tarzı oyuna Dota 2 ile başlayan da çok oyunlarda nooba sık rastlanıyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc Champion
    Flagellumdei
    Flagellumdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2011
    Erkek

    2005-2006 yılları civarı garena saglamdı.ondan sonraki yıllarda darer güzel işler yaptı.suan ordada pek oyuncu yok.

    eurobattle da mh siz oyun atamazsın weplada aynı sekilde.salak saçma bebe muhabbetleride cabası.dota 1 de  suan oynayabilecegin en iyi server Rgc (ranked gaming client) olarak gozukuyor.Tabi ordada iyi kanallarda takılman lazım yoksa orasıda cekilmez.

     

    Onun haricinde dota 2 oynamanı siddetle tavsiye ediyorum.Tr kanalında degil eu kanalında takılırsan türk bebelerin salak saçma am göt muhabbetlerinide cekmezsin.2 tane invite im vardı tahribattan arkadaslara verdim. denk getirirsem tekrar sana ulaşmaya calısırım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    Garena da oynayan varsa ufak bi grup toplayalım bari gece dotası yaparız orda haber edin banada

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Flagellumdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    2005-2006 yılları civarı garena saglamdı.ondan sonraki yıllarda darer güzel işler yaptı.suan ordada pek oyuncu yok.

    eurobattle da mh siz oyun atamazsın weplada aynı sekilde.salak saçma bebe muhabbetleride cabası.dota 1 de  suan oynayabilecegin en iyi server Rgc (ranked gaming client) olarak gozukuyor.Tabi ordada iyi kanallarda takılman lazım yoksa orasıda cekilmez.

     

    Onun haricinde dota 2 oynamanı siddetle tavsiye ediyorum.Tr kanalında degil eu kanalında takılırsan türk bebelerin salak saçma am göt muhabbetlerinide cekmezsin.2 tane invite im vardı tahribattan arkadaslara verdim. denk getirirsem tekrar sana ulaşmaya calısırım.


    -----------------------------

    Hocam eğer eline geçerse bir yerden çok iyi olur.

     

    Lambo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Garena da oynayan varsa ufak bi grup toplayalım bari gece dotası yaparız orda haber edin banada


    -----------------------------

    Hocam ben dün garenayı yükledim, bir oyun attım. Nick: LostPie hocam ekle friende arada oynarız fakat ben bi ayın 18'ine kadar boluda olucam geldikten sonra beraber takılırız.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    garena euro kanalinda gayet guzel oynaniyor ama adamlar dotadan baymis gibi suanda klasik maplere takiliyorlar..

    not: turklerle ve ruslarla dota oynanmaz.


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Kutikula bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Valla hocam şöyle söyliyeyim.Free account kurarsan 15 heron olur ap oynayabileceğin ama her hafta 15 hero değişir sıkıntı yaşamazsın her oyunda silver geliyor 

    kasana o silverlarla hero satın alabilirsin yani para vermeden çok rahat oynarsın bu oyunu. Ama tavsiye bir full account bulabilirsen en fazla 50 liraya full herolarla 

    daha da eğlenirsin iyi olur. Sana kalmış bir olay.


    -----------------------------

    Kutikula haklı, oyuna para vermeden rahatlıkla oynayabilirsin. Fakat hero havuzun biraz düşük oluyor o kadar :) Onun dışında herolar da 200-300 silver civarlarında genelde. Ortalama bir oyundan da 8-10 arası silver geliyor. Yavaş yavaş toparlayabilirsin sevdiğin heroları. Fakat legacy account bulmak daha temiz iş. Bir kere para verirsin kafan rahat eder ondan sonra :) Ebayde falan satılıyor. Şu an resmi olarak satışı yok, elden alacaksın. Geçen sene yılbaşında o zamana kadar gelmiş tüm heroları 10 dolara açıyolardı. Böyle bir kampanya da bekleyebilirsin (:


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
Toplam Hit: 1903 Toplam Mesaj: 18