Dota'cılar Toplanın [ V2 ]
-
YETERLİ KATILIM OLURSA MAÇ ŞARTLARI AŞAĞIDAKİ GİBİ OLUCAK
1.Maç organizasyonuna BURDAN bakabilirsiniz
Maç Eurobattle da yapılacak. Maç günü ve saatinde ( eurobattleda) tbt isimli oyuna giriniz.
Katılanlar Maç günü ve saati 2. mesajda yazılacak Katılmak isteyenler mesaj ile nickini ve seviyesini [Pro] [orta][noob]yazsınki ona göre takımları eşleştirelim.
Eurobattle da nasıl Oynarım ? TIKLA
Hiç Dota oynamadım Nasıl Oynarım? TIKLA
-
TOPLANAMIYCAZ GİBİ GÖRÜNÜYO BAŞKA Bİ GÜNE ERTELEMEKTE FAYDA VAR
------- Katılanlar -------
1-Destructi0N [Pro] ===> Manhyak [HOST]
2-Lisebeth [ Pro] =====> Durqrimast
3- Kvasir [ Orta ]=====> VBDream ( Yedek )
4 -Planzero [ Noob ]====> MyCity
Maç günü = Cuma [ Bugün ]
Maç saati = 22 : 00 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< EDİT
Server = Eurobattle
Oyun Adı = tbt
Mode = Ar
Not : Baktık yeterli sayıya ulaşamadık aynı takıma doluşur eudakileri ezeriz -
pro değilim artık icefrogum, yaz benide.
edit: 20:30 sakat ya, gece 2-3 gibi yapsak :D
edit2: oyun nickim: Kvasir
edit3: beni yedeğe yaz o zaman, ben gece gelirim devam ederseniz.
edit4: ordaki orta inşallah gideceğim koridorun adıdır :D
-
lol olursa 5vs5 olursa alt takımda oynarım selim de oynar sharpta oynar
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
pro değilim artık icefrogum, yaz benide.
edit: 20:30 sakat ya, gece 2-3 gibi yapsak :D
-----------------------------hocam 20 : 30 da başlarık olmassa geceye kadar yardırırız oyundaki nickinide yaz
-
vay amk bıraktım ben dotayı turnuvamı yapıonuz :D başlatıcaksınız illa bida :(
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------
vay amk bıraktım ben dotayı turnuvamı yapıonuz :D başlatıcaksınız illa bida :(
-----------------------------başla hoca yaz geldi güzel olursa sürekli turnuva yaparız :D
-
Benide yaz :D noobuq ama olsun
-
yoğun istek üzerine saati 22 : 00 a aldım :p
-
up
-
lol atalım beyler?
