Dota'cılar Toplanın [ V2 ]
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
lol atalım beyler?
-----------------------------+1
-
Yokmu daha :/
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
lol atalım beyler?
-----------------------------+1
-----------------------------+1 , nerde bu buton tahribata çoktan eklenmeliydi :)
-
ekle bilader :)
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
YETERLİ KATILIM OLURSA MAÇ ŞARTLARI AŞAĞIDAKİ GİBİ OLUCAK
1.Maç organizasyonuna BURDAN bakabilirsiniz
Maç Eurobattle da yapılacak. Maç günü ve saatinde ( eurobattleda) tbt isimli oyuna giriniz.
Katılanlar Maç günü ve saati 2. mesajda yazılacak Katılmak isteyenler mesaj ile nickini ve seviyesini [Pro] [orta][noob]yazsınki ona göre takımları eşleştirelim.
Eurobattle da nasıl Oynarım ? TIKLA
Hiç Dota oynamadım Nasıl Oynarım? TIKLA
-----------------------------"hiç dota oynamadım nasıl oynarım? TIKLA" plaka.asp ye yönlendirmeyi bilerek mi yaptınız?
-
hocam ekle benide h.içi 10 dan sonra pazar günü istediğiniz saatte.
-
ekle benide kardeş..
-
saat geçmiş ama gece 1 2 3 4 5 gibi olursa gelirim yedek olarak yaz
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
YETERLİ KATILIM OLURSA MAÇ ŞARTLARI AŞAĞIDAKİ GİBİ OLUCAK
1.Maç organizasyonuna BURDAN bakabilirsiniz
Maç Eurobattle da yapılacak. Maç günü ve saatinde ( eurobattleda) tbt isimli oyuna giriniz.
Katılanlar Maç günü ve saati 2. mesajda yazılacak Katılmak isteyenler mesaj ile nickini ve seviyesini [Pro] [orta][noob]yazsınki ona göre takımları eşleştirelim.
Eurobattle da nasıl Oynarım ? TIKLA
Hiç Dota oynamadım Nasıl Oynarım? TIKLA
-----------------------------"hiç dota oynamadım nasıl oynarım? TIKLA" plaka.asp ye yönlendirmeyi bilerek mi yaptınız?
-----------------------------aynen bende onu yazacaktım :D
-
valla ya geçmiş
