Dövme Hakkında Fikir
-
selam hocalar...
şimdi çok kısa bi özet geçicem kaanabak kardeşim için kendime bi dövme yaptırıcam yani ufak bi yazı diyim size.. kardeşim japon kültürü ile çok ilgilenirdi..
japonca mı yazdırsam yoksa başka değişik bi dil ile yada alfabe ile mi ?
bu konuda ciddi görüşlerinizi bekliyorum..
teşekkürler şimdiden, saygılar herkese..
edit: bir çocukluktan beri birlikteydik kardeş gibiydik diyim size...
hayatımda belirli ve önemli olayları vücuduma işliyorum diyim size..
-
arapça yazdır süper sexsi olur bence
-
arkadasin yazdigi gibi seksi yazdir
-
Mantıklı..
Dövme bundan 30 sene sonra yaptırdığına pişman olmayacağın şekilde olmalıdır.. Sendede durumlar böyle sanırım Hoca..
Fikir konusuna gelince Çince kaan Yazdırablirsin..
Kaanabak'ı bir kez daha rahmetle anıyorum burdan mekanı cennet olsun.. -
icim bi tuhaf oldu :S
dovme yaptırıcaksan ufak birsey yaptır ilgi cekici olsun oyle kocaman birsey yaptırma..
Cince Yazılar falan var yada Graffiti tarzi iyice bir araştır ona gore yaptır..
Cünkü Silinicek birsey degil sonucta 1 kere yaptırıcaksın..
-
seni asla unutmayacağım kardeşim yazdırcam hacılar bu arada.. yani dil seçeneklerini siz artık önerin bakalım ..
-
je ne t'oublierai jamais
fransizcasi, hos olur.
-
http://www.youtube.com/watch?v=daRhEOkUL1o şöyle disko ışığında parlayan dövmeler hakkında bilgisi olan varmı ya?
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
söyle disko ışığında parlayan dövmeler hakkında bilgisi olan varmı ya?
-----------------------------onlar bilet yerine geciyor, genelde avcuna veya koluna yaparlar. disariya sigara icmeyedir sunadir bunadir ciktiginda tekrar girisin sorun olmuyor hos bisey.
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=daRhEOkUL1o şöyle disko ışığında parlayan dövmeler hakkında bilgisi olan varmı ya?
-----------------------------konuyu baltalama olm :) ultraviole boya enjekte ediyolar o kadar.. başka bi cacık yok
-
hiç fikri olan yokmu yaw ?
