Dövme Hakkında Fikir
-
Latince yazdır
-
Türkçe yazdır müdür. Türkçe iyidir.
-
arkadaş, başkasının anlamayacağı türden çince arapca vs dövme yaptırmanın amacı nedir bu ayrı konu ama belirtmek istedim.
dövmeciye gidip yazı tiplerine kendin bakıp karar verebilirsin aslında hocam.
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaş, başkasının anlamayacağı türden çince arapca vs dövme yaptırmanın amacı nedir bu ayrı konu ama belirtmek istedim.
dövmeciye gidip yazı tiplerine kendin bakıp karar verebilirsin aslında hocam.
-----------------------------edit:hatta yazı tiplerini bi araştır hocam gitmedenki bunu istiyorum diyebilesin. ona göre fiyat veriyorlar çünkü.
-
göktürk alfabesi ile yazdırabilirsin... anlam farklılığı olmasın dikkat et. atsızcıların sitesine bi sor.(yazdıracağın cümlenin nasıl yazıldığını)
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
je ne t'oublierai jamais
fransizcasi, hos olur.
-----------------------------çok iyi olmus bu bence güzel bir yazı stili ile mükemmel olur arapçaya benzeyen harfler filan
-
burayı alim sabah bakarım ayık kafayla.
-
ankarada mı yaşıyosun? eğer düşünürsen bizim stüdyoya uğra bir ara birlikte göz atalım..
-
senn stüdyo nerde ki ?
-
o dövme kalıcı olacaktır ve sonradan ben neden bu türde biçemde yazdım diye soru sormaman için hiçbirimize fikir sorma sadece kendi istediğini yaz fakat ben sana şunu diyim birilerinin anlayacağı dilden yaz türkiyedeysen türkçe yaz yada kürtçe ne bilim kendi diline uygun olursa daha mantıklı olur herhal.
