D&P Parfum Kodları
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Hic sevmem parfum, kullanmam da. Disarida mis gibi lavanta kokan hatunun ertesi gun yaninda apis arasi gibi kokarak uyanmasi cok kolpa bir olay bence.
-----------------------------"amaaan titanik işte, filmin sonunda batıyo" zihniyetiyle film izlemek gibi bi' cümle yazmışsın hocam.
-
fiyat aralıgı nedir dp de?
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
fiyat aralıgı nedir dp de?
-----------------------------30cl 15 tlydi sanırım
-
mehmetdiyebiri bunu yazdı:
-----------------------------
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Hic sevmem parfum, kullanmam da. Disarida mis gibi lavanta kokan hatunun ertesi gun yaninda apis arasi gibi kokarak uyanmasi cok kolpa bir olay bence.
-----------------------------"amaaan titanik işte, filmin sonunda batıyo" zihniyetiyle film izlemek gibi bi' cümle yazmışsın hocam.
-----------------------------Katilmiyorum cunku;
1. Titanic isimli filmin ana temasinin Titanic isimli gemi oldugunu dusunmuyorum.
2. Titanic isimli gemi; devasa, muhtesem bir gemi gorunumu verilmis odundan bir sal degil.
3. "Kolpa" dedim.
Isin cucugu; ben koku alma duyusuna onem veren birisiyim, hepinizin farketmis olacagi uzere herkesin kendine has bir kokusu vardir. Ben bir kizda mesela, ona has olan kokuyu duymak isterim, 100 TL'lik bilmem ne marka parfumun kokusunu degil.
