Dreambox Hakkında
-
merhaba arkadaşlar bu konuda biraz araştırma yaptım ama yinede çelişkiliyim dreambox almayı düşünüyorum ligtv de izlemek istiyorum tabi bu konuda yakalanma riskim nedir hiç yakalanıp ceza alan duydunuz mu çevrenizde? veya yasal bi şekilde izleyebilir miyim dreamboxla?
-
dreambox kullanan çok kişi gördüm tanıdığımda var baya, hiç bi şekilde sorun yaşamadılar hala gayet normal bi şekilde kullanıyolar.
illegal olmasına rağmen bi sıkıntı yok şimdilik, hatta bende almayı düşünüyorum.
-
arkadaş dediydi takalım yıllık 300 tl tüm kanallar var gerisini bilmiyorum araştırmadım
-
yıllık 120 liraya ankara konya sokakta yapiyorlar.
aynı işlevi gören başka uydu aldım nextstar. önümüzdeki hafta 1 yıllık server almayı düşünüyorum
-
sadece normal tv için ise dreambox ok.gerçi pc içinde ok ama ben tv kartı taraftarıyım.bu emulator v.s yazılımlar
daha kolay editleniyor
dreambox için ismini hatırlayamıcam ufak bir ftp programı vardı onunla güncelliyo ibn:..ler
bu server olaylarında sana birşey olmaz zaten o server ı net üzerinden paylaşıma
açan kişiyi öperler.20,30...100 tl v.s masraf edip paket alırlar digiturk v.s bir çok kişiye
para karşılığı server v.s yollarınıda buluyorlar
dealextremede bir tane usb dvbs gözüme kestirdim 40 tl ye felan geliyor win 7,prog dvb v.s...
herşeyi tamam deniyor.yakın bir zamanda alcam denediğimde
capsleri paylaşırım burda
neden skystar,dreambox markalara tonla para harcayayımki...........
-
alexfarrow bunu yazdı:
-----------------------------
sadece normal tv için ise dreambox ok.gerçi pc içinde ok ama ben tv kartı taraftarıyım.bu emulator v.s yazılımlar
daha kolay editleniyor
dreambox için ismini hatırlayamıcam ufak bir ftp programı vardı onunla güncelliyo ibn:..ler
bu server olaylarında sana birşey olmaz zaten o server ı net üzerinden paylaşıma
açan kişiyi öperler.20,30...100 tl v.s masraf edip paket alırlar digiturk v.s bir çok kişiye
para karşılığı server v.s yollarınıda buluyorlar
dealextremede bir tane usb dvbs gözüme kestirdim 40 tl ye felan geliyor win 7,prog dvb v.s...
herşeyi tamam deniyor.yakın bir zamanda alcam denediğimde
capsleri paylaşırım burda
neden skystar,dreambox markalara tonla para harcayayımki...........
-----------------------------Hangisi hocam o bizde inceleyelim.
-
hd yayın izlemek istersen media link öneririm ;)
-
real_agabey
-----------------------------
Hangisi hocam o bizde inceleyelim.
----------------------------- -----------------------------
hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem
yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli
deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı
zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye
-
alexfarrow bunu yazdı:
-----------------------------
real_agabey
-----------------------------
Hangisi hocam o bizde inceleyelim.
----------------------------- -----------------------------
hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem
yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli
deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı
zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye
-----------------------------Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.
Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...
-
pm attım
neyse iyi geceler
-
Hocam konuyu bari gizleseydin yasal bişeymiş gibi yazmıssın bide adamın dötünden kan alırlar demedi deme
