folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dreambox Hakkında



Dreambox Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efecan123
    efecan123's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2010
    Erkek

    merhaba arkadaşlar bu konuda biraz araştırma yaptım ama yinede çelişkiliyim dreambox almayı düşünüyorum ligtv de izlemek istiyorum tabi bu konuda yakalanma riskim nedir hiç yakalanıp ceza alan duydunuz mu çevrenizde? veya yasal bi şekilde izleyebilir miyim dreamboxla?


    Benim evim valizimdir. http://efecetir.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    dreambox kullanan çok kişi gördüm tanıdığımda var baya, hiç bi şekilde sorun yaşamadılar hala gayet normal bi şekilde kullanıyolar.

    illegal olmasına rağmen bi sıkıntı yok şimdilik, hatta bende almayı düşünüyorum.


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    arkadaş dediydi takalım yıllık 300 tl tüm kanallar var  gerisini bilmiyorum araştırmadım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    yıllık 120 liraya ankara konya sokakta yapiyorlar.

    aynı işlevi gören başka uydu aldım nextstar. önümüzdeki hafta 1 yıllık server almayı düşünüyorum


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    sadece normal tv için ise dreambox ok.gerçi pc içinde ok ama ben tv kartı taraftarıyım.bu emulator v.s yazılımlar

    daha kolay editleniyor

    dreambox için ismini hatırlayamıcam ufak bir ftp programı vardı onunla güncelliyo ibn:..ler

    bu server olaylarında sana birşey olmaz zaten o server ı net üzerinden paylaşıma

    açan kişiyi öperler.20,30...100 tl v.s masraf edip paket alırlar digiturk v.s bir çok kişiye

    para karşılığı server v.s yollarınıda buluyorlar

    dealextremede bir tane usb dvbs gözüme kestirdim 40 tl ye felan geliyor win 7,prog dvb v.s...

    herşeyi tamam deniyor.yakın bir zamanda alcam denediğimde

    capsleri paylaşırım burda

    neden skystar,dreambox markalara tonla para harcayayımki...........


    mademki türksün systeme göster ürksün
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece normal tv için ise dreambox ok.gerçi pc içinde ok ama ben tv kartı taraftarıyım.bu emulator v.s yazılımlar

    daha kolay editleniyor

    dreambox için ismini hatırlayamıcam ufak bir ftp programı vardı onunla güncelliyo ibn:..ler

    bu server olaylarında sana birşey olmaz zaten o server ı net üzerinden paylaşıma

    açan kişiyi öperler.20,30...100 tl v.s masraf edip paket alırlar digiturk v.s bir çok kişiye

    para karşılığı server v.s yollarınıda buluyorlar

    dealextremede bir tane usb dvbs gözüme kestirdim 40 tl ye felan geliyor win 7,prog dvb v.s...

    herşeyi tamam deniyor.yakın bir zamanda alcam denediğimde

    capsleri paylaşırım burda

    neden skystar,dreambox markalara tonla para harcayayımki...........


    -----------------------------

    Hangisi hocam o bizde inceleyelim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hd yayın izlemek istersen media link öneririm ;)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    real_agabey

    -----------------------------

    Hangisi hocam o bizde inceleyelim.

    ----------------------------- -----------------------------

    hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem

    yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli

    deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı

    zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    real_agabey

    -----------------------------

    Hangisi hocam o bizde inceleyelim.

    ----------------------------- -----------------------------

    hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem

    yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli

    deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı

    zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye


    -----------------------------

    Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.

    Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    pm attım

     

    neyse iyi geceler


    mademki türksün systeme göster ürksün
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Hocam konuyu bari gizleseydin yasal bişeymiş gibi yazmıssın bide adamın dötünden kan alırlar demedi deme


    Yol Güzeldir.
Toplam Hit: 2928 Toplam Mesaj: 15