Dreambox Hakkında
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------
alexfarrow bunu yazdı:
-----------------------------
real_agabey
-----------------------------
Hangisi hocam o bizde inceleyelim.
----------------------------- -----------------------------
hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem
yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli
deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı
zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye
-----------------------------Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.
Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...
ya illede yazıcam aynı tür mal bir ara almanyada opera markasıyla satıldı
----------------------------- -
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.
Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...
-----------------------------ya illede yazıcam aynı tür mal bir ara almanyada opera markasıyla satıldı
sonra bir anda kayboldu çok eski mevzudur.bir ara denemiştim.ss3 usb opera yazılımı ile çalışmıştı.ürünleri inceliyordum
dvbworld mü emin deilim, bir markanın daha ürünü aynıydı,avrupa cihaz yani birde tutulan marka
zaten skystar2 yi bile iyice kurcala üretici siemsenmi ne doğru yazdımmı emin deilim çinli yani sadece yazılım alman
araştır iyice arada ne kadar milyon dolarlar cebe iniyor.
-
server satanlar varmı aramızda bende almayı düşünüyorumda :)
-
baff hd 2000 fiatlar 240-260 tl arasi. (drembox500s clon cihazlar 115 tl civari....).
http://www.baff.com.tr/urun_detay.aspx?id=11
yumatu full hd
http://www.yumatushop.com/index.php?do=catalog/product&pid=3
bu iki cihazdan birini alin derim.yazilim sorunu yok cihazlar oldukca kalite.
servere baglanan hd cihazlar ----dreambox artik demode oldu.paran coksa orjinal dreambox hd olabilir.800 tl civari oda o para verilmez.
server icin pm atin yardimci olurum..
