folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dreambox Hakkında



Dreambox Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    real_agabey

    -----------------------------

    Hangisi hocam o bizde inceleyelim.

    ----------------------------- -----------------------------

    hocam denemeden kalkıp sana su cihaz demem,arkamdan laf yemeyi sevmem

    yalnız deal extremede tv kartlarına bakarkan dikkatimi çekti.fiyatda uygun.üretici zaten çinli

    deneyenler olmuş.kullanıcı mesajlarında vardı

    zaten skaystar3 v.s külli çinli buraya gelince marka bas yazılım editle sat 150-200 tl ye


    -----------------------------

    Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.

    Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...

    ya illede yazıcam aynı  tür mal bir ara almanyada opera markasıyla satıldı


    -----------------------------


    mademki türksün systeme göster ürksün
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

     
    -----------------------------

    Bende bu yüzden inceleyelim diye sordum.

    Belki bizim dikkatimizi çeken başka bişey olur...

     


    -----------------------------

    ya illede yazıcam aynı  tür mal bir ara almanyada opera markasıyla satıldı

    sonra bir anda kayboldu çok eski mevzudur.bir ara denemiştim.ss3 usb opera yazılımı ile çalışmıştı.ürünleri inceliyordum

    dvbworld mü emin deilim, bir markanın daha ürünü aynıydı,avrupa cihaz yani birde tutulan marka

    zaten skystar2 yi bile iyice kurcala üretici siemsenmi ne doğru yazdımmı emin deilim çinli yani sadece yazılım alman

    araştır iyice arada ne kadar milyon dolarlar cebe iniyor.


    mademki türksün systeme göster ürksün
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    server satanlar varmı aramızda bende almayı düşünüyorumda :)


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    baff hd 2000           fiatlar 240-260 tl arasi.  (drembox500s  clon cihazlar 115 tl civari....).

    http://www.baff.com.tr/

    http://www.baff.com.tr/urun_detay.aspx?id=11

    yumatu full hd  

    http://www.yumatushop.com/index.php?do=catalog/product&pid=3

    bu iki cihazdan birini alin derim.yazilim sorunu yok cihazlar oldukca kalite.

    servere baglanan hd cihazlar ----dreambox artik demode oldu.paran coksa orjinal dreambox hd olabilir.800 tl civari oda o para verilmez.

    server icin pm atin yardimci olurum..


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 2929 Toplam Mesaj: 15