Düğmeli Harici Harddisk Kullanımı
-
geçen verbatim 1 tb hdd aldım arkasında elektrik fiş girişi ve açma kapama düğmesi mevcut.
bu harddiski bu şekilde düğmeden açıp kapamak sağlıklımıdır ? tüm verilerim onda :)
yani pc çalışırken düğmeden açmak kapamak zarar verir mi ? yoksa pc yi kapatıp sonra mı kapatmak lazım ?
kullanım kılavuzunda bi bok yazmıyo amk.
-
pc'yi niye kapiyorsun ? guvenli bi sekilde kaldir secenegi var tarih ve saatin yanindaki ikonlarda once onu sec, kabloyu cek sonra ister fisten cek ister dugmeden kapa.
-
bende o icon yok işte :D
iconcanlarım sürekli değişiyor. bazen çıkıyorlar bazen çıkmıyorlar.
not : pc yi kapatmaktan kastım sırf hdd yi kapatmak için değil. artık gün biter pc kapanacak olur ozaman :D
-
Donanımı güvenli kaldır seçeneğini uygulamadan kesinlikle diğer yollarla diskin bağlantısını koparmayın, 2 harddiskim kaput oldu bu sebep yüzünden. Biri Seagate diğeri Western Digital. Gb larca geri getiremeyeceğim özel verim ve Tb larca arşiv uçtu gitti.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
geçen verbatim 1 tb hdd aldım arkasında elektrik fiş girişi ve açma kapama düğmesi mevcut.
bu harddiski bu şekilde düğmeden açıp kapamak sağlıklımıdır ? tüm verilerim onda :)
yani pc çalışırken düğmeden açmak kapamak zarar verir mi ? yoksa pc yi kapatıp sonra mı kapatmak lazım ?
kullanım kılavuzunda bi bok yazmıyo amk.
-----------------------------
dügmeden aç kapa pirizden çekerse problem çıkabilir.devamlı pirizde kalsın sadece dümeden açar kaparsan saglıklı kullanırsın. -
donanımı güvenle kaldırı yap yada bilgisayarıma gir hdd e sağtıkla çıkart de öyle yap bide bu verbatim hdd ler kalitelimi ? hangi modeli aldın
-
http://www.verbatim.com.tr/tr_22/product_external-hard-drive-usb-2-0-1tb_51_0_12297__7014.html
şunu kulalnıyorum çok memnunum, ısınma,ses vs olayı yok
daha önceden de 250 gb lik verbatim kullanıyordum ondan da memnundum.
içinde samsung hdd var. bende donanımı güvenle kaldır iconu yok amk
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.verbatim.com.tr/tr_22/product_external-hard-drive-usb-2-0-1tb_51_0_12297__7014.html
şunu kulalnıyorum çok memnunum, ısınma,ses vs olayı yok
daha önceden de 250 gb lik verbatim kullanıyordum ondan da memnundum.
içinde samsung hdd var. bende donanımı güvenle kaldır iconu yok amk
-----------------------------bunu çok gördüm ben sağlam bi görüntüsü var güzele benziyor hdd ler silindi benim silinmese alıcakdım taşınabilir verbatimide bi köşeye yazdım diskleri sağlam deniyo hdd sinide deniyicez
-
sağ altta donanımı güvenle kaldır var onu neden kullanmıyorsun
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
sağ altta donanımı güvenle kaldır var onu neden kullanmıyorsun
-----------------------------hacı işte en baştan beri anlatmaya çalıştığım olayda o bende o dalga yok :)
-
fişi çekip çıkarmanla düğmeden kapaman arasında hiç bi fark yok, donanımı güvenle kaldıra bastıktan sonra çıkar diyecem ama o da yok diyorsun (nasıl olmaz yahu ?)
