folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Düğmeli Harici Harddisk Kullanımı



Düğmeli Harici Harddisk Kullanımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    geçen verbatim 1 tb hdd aldım arkasında elektrik fiş girişi ve açma kapama düğmesi mevcut.

    bu harddiski bu şekilde düğmeden açıp kapamak sağlıklımıdır ? tüm verilerim onda :)

    yani pc çalışırken düğmeden açmak kapamak zarar verir mi ? yoksa pc yi kapatıp sonra mı kapatmak lazım ?

    kullanım kılavuzunda bi bok yazmıyo amk.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    pc'yi niye kapiyorsun ? guvenli bi sekilde kaldir secenegi var tarih ve saatin yanindaki ikonlarda once onu sec, kabloyu cek sonra ister fisten cek ister dugmeden kapa.


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bende o icon yok işte :D

    iconcanlarım sürekli değişiyor. bazen çıkıyorlar bazen çıkmıyorlar.

     

    not : pc yi kapatmaktan kastım sırf hdd yi kapatmak için değil. artık gün biter pc kapanacak olur ozaman :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Donanımı güvenli kaldır seçeneğini uygulamadan kesinlikle diğer yollarla diskin bağlantısını koparmayın, 2 harddiskim kaput oldu bu sebep yüzünden. Biri Seagate diğeri Western Digital. Gb larca geri getiremeyeceğim özel verim ve Tb larca arşiv uçtu gitti.


    Ehl-i Byte
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    huradam
    huradam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2011
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçen verbatim 1 tb hdd aldım arkasında elektrik fiş girişi ve açma kapama düğmesi mevcut.

    bu harddiski bu şekilde düğmeden açıp kapamak sağlıklımıdır ? tüm verilerim onda :)

    yani pc çalışırken düğmeden açmak kapamak zarar verir mi ? yoksa pc yi kapatıp sonra mı kapatmak lazım ?

    kullanım kılavuzunda bi bok yazmıyo amk.


    -----------------------------
    dügmeden aç kapa pirizden çekerse problem çıkabilir.devamlı pirizde kalsın sadece dümeden açar kaparsan saglıklı kullanırsın.


    Senin yalanlarınla hilelerinle başedemedim bana derd oldu.Bende senin önünde diz çökmedim ya buda sana derd olsun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    donanımı güvenle kaldırı yap yada bilgisayarıma gir hdd e sağtıkla çıkart de öyle yap bide bu verbatim hdd ler kalitelimi ? hangi modeli aldın 


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.verbatim.com.tr/tr_22/product_external-hard-drive-usb-2-0-1tb_51_0_12297__7014.html

    şunu kulalnıyorum çok memnunum, ısınma,ses vs  olayı yok

    daha önceden de 250 gb lik verbatim kullanıyordum ondan da memnundum.

    içinde samsung hdd var. bende donanımı güvenle kaldır iconu yok amk


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.verbatim.com.tr/tr_22/product_external-hard-drive-usb-2-0-1tb_51_0_12297__7014.html

    şunu kulalnıyorum çok memnunum, ısınma,ses vs  olayı yok

    daha önceden de 250 gb lik verbatim kullanıyordum ondan da memnundum.

    içinde samsung hdd var. bende donanımı güvenle kaldır iconu yok amk


    -----------------------------

    bunu çok gördüm ben sağlam bi görüntüsü var güzele benziyor  hdd ler silindi benim silinmese alıcakdım taşınabilir verbatimide bi köşeye yazdım diskleri sağlam deniyo hdd sinide deniyicez


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek

    sağ altta donanımı güvenle kaldır var onu neden kullanmıyorsun


    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    fifsonic bunu yazdı:
    -----------------------------

    sağ altta donanımı güvenle kaldır var onu neden kullanmıyorsun


    -----------------------------

    hacı işte en baştan beri anlatmaya çalıştığım olayda o bende o dalga yok :)


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    fişi çekip çıkarmanla düğmeden kapaman arasında hiç bi fark yok, donanımı güvenle kaldıra bastıktan sonra çıkar diyecem ama o da yok diyorsun (nasıl olmaz yahu ?)


    http://kocaer.me
Toplam Hit: 2953 Toplam Mesaj: 18