folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Düğmeye Basılacak Sanırım



Düğmeye Basılacak Sanırım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez. 


    -----------------------------

    hoca libyada kaldım 3 ay

    elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl

    dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs

    halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    Amerikaya karşı dimdik duruşu kaddafiyi ne kadar cesaretli bi adam oldugunu gösterir ama bi o kadarda halkına çektirdi. yakında suudilerdede isyan çıkarsa şaşırmam . ama kaddafi bırakmaz libyayı

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    amk isyan zaten bastırılıyordu.bu abd ve avrupa devletleri işin içine girerse yeni bir ırak vakası olur.alırlar gene petrolleri.

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    şaşırdım. o zaman. haberlerde gördüğümüz kaddafinin inanılmaz serveti-zulmü, libya halkının sefaleti,  temalı haberler türk basının bok yemesi mi? 

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez. 


    -----------------------------

     

    hoca libyada kaldım 3 ay

    elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl

    dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs

    halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden


    -----------------------------

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    isyancılar abd'nin kışkırtmacıları ve onlar yüzünden gaza gelen bazı kesimler.libya nasıl bir yer:http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22594961. amaç yalnızca petrole konmak

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    şaşırdım. o zaman. haberlerde gördüğümüz kaddafinin inanılmaz serveti-zulmü, libya halkının sefaleti,  temalı haberler türk basının bok yemesi mi? 

    -----------------------------

    bence tamamen amerika nın irak ta demokrasi yok oyüzden gidiyoruz demesiyle aynı sebep.. kendilerini haklı çıkarma telaşı vs. tamam herif diktaör vs ama televizyonlarda sürekli kaddafinin serveti vs var.. e halk elektrik su faturası bile ödemiyomuş.. aldğı maaşın kaç katıını bi de devletten alıyomuş.. bu ne demek, gayette adam halka bakmaya çalışmış, bakmışta.. facebook arkadaş ne demiş, halk tembelleşmiş.. adamlar o derece rahat ki tembelleşmişler.. eğer bunlar doğruysa, o insanların yaptığı yediği kaba tükürmektir başka bişey değl.. Kaddafi nin sahip olduğu gücü kıskanan içerideki düşmanlar, Kaddafi nin sahip olduğu petrollere sahip olmak isteyen dış güçlere, bu şekilde iç isyanlarla yardım ediyor işte.. isyan çıkmışta BM oradaki masumları düşünmüşte, yardım için askeri operasyna hazırmışta. mışmışta mışmış.. bosnada o kadar insan acımadan katledilirken nerdeydi bu fransa-italya felan? o kadar insan öldürüldü gıkları çıkmaıda şimdi libya halkını kurtarmaya mı gidiyo lar o kadar uzaklara? yemesinler adamı hiç.. fransa kendine yeni bi cezayir arıyodur sömürge için , ondan bu kadar heveslilerdir. bu kadar insan dostularsa, afrikaya yılda bilmem kaç ton yicek gönderip adam gözükmeye çalışacaklarına, gitsinler yatırım yapsınlar oralara insanları bilinçlendirsinler hayata tutundursunlar. hiçbir devlet kolay kolay başka topraklara, başka milletin hakkını savunmaya gitmez.. gidenlerin en yakın örneklerine bakalım; 

    amerika- Afganistana demokrasi götürdü,
    amerika- baktı ki demokrasi götürmek çok zevkli, Irak a  da demokrasi götürdü,

    bu sivilleri kurtarma meraklısı(!) fransa dua etsin libya toprakları tevrat ta ki vaadedilen topraklar arasında yer alıyo olmasın.. yoksa libyaya giderler oraları tam kendilerine sömürge ederler, aa bi bakmışsın ki 50 sene sonra israil orda :) yazık olur emeklerine :)

     


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    bağıra bağıra savaşmı çıkar yaw

    var bi işler bunda ???


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    isyancılar abd'nin kışkırtmacıları ve onlar yüzünden gaza gelen bazı kesimler.libya nasıl bir yer:http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22594961. amaç yalnızca petrole konmak
    -----------------------------

    buyrun işte :)


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Dayan Kad..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    saddam gibi asmasınlar adamı ?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
Toplam Hit: 4236 Toplam Mesaj: 30