Düğmeye Basılacak Sanırım
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez.
-----------------------------hoca libyada kaldım 3 ay
elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl
dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs
halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden
-
Amerikaya karşı dimdik duruşu kaddafiyi ne kadar cesaretli bi adam oldugunu gösterir ama bi o kadarda halkına çektirdi. yakında suudilerdede isyan çıkarsa şaşırmam . ama kaddafi bırakmaz libyayı
-
amk isyan zaten bastırılıyordu.bu abd ve avrupa devletleri işin içine girerse yeni bir ırak vakası olur.alırlar gene petrolleri.
-
şaşırdım. o zaman. haberlerde gördüğümüz kaddafinin inanılmaz serveti-zulmü, libya halkının sefaleti, temalı haberler türk basının bok yemesi mi?
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez.
-----------------------------hoca libyada kaldım 3 ay
elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl
dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs
halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden
----------------------------- -
isyancılar abd'nin kışkırtmacıları ve onlar yüzünden gaza gelen bazı kesimler.libya nasıl bir yer:http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22594961. amaç yalnızca petrole konmak
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------şaşırdım. o zaman. haberlerde gördüğümüz kaddafinin inanılmaz serveti-zulmü, libya halkının sefaleti, temalı haberler türk basının bok yemesi mi?
-----------------------------
bence tamamen amerika nın irak ta demokrasi yok oyüzden gidiyoruz demesiyle aynı sebep.. kendilerini haklı çıkarma telaşı vs. tamam herif diktaör vs ama televizyonlarda sürekli kaddafinin serveti vs var.. e halk elektrik su faturası bile ödemiyomuş.. aldğı maaşın kaç katıını bi de devletten alıyomuş.. bu ne demek, gayette adam halka bakmaya çalışmış, bakmışta.. facebook arkadaş ne demiş, halk tembelleşmiş.. adamlar o derece rahat ki tembelleşmişler.. eğer bunlar doğruysa, o insanların yaptığı yediği kaba tükürmektir başka bişey değl.. Kaddafi nin sahip olduğu gücü kıskanan içerideki düşmanlar, Kaddafi nin sahip olduğu petrollere sahip olmak isteyen dış güçlere, bu şekilde iç isyanlarla yardım ediyor işte.. isyan çıkmışta BM oradaki masumları düşünmüşte, yardım için askeri operasyna hazırmışta. mışmışta mışmış.. bosnada o kadar insan acımadan katledilirken nerdeydi bu fransa-italya felan? o kadar insan öldürüldü gıkları çıkmaıda şimdi libya halkını kurtarmaya mı gidiyo lar o kadar uzaklara? yemesinler adamı hiç.. fransa kendine yeni bi cezayir arıyodur sömürge için , ondan bu kadar heveslilerdir. bu kadar insan dostularsa, afrikaya yılda bilmem kaç ton yicek gönderip adam gözükmeye çalışacaklarına, gitsinler yatırım yapsınlar oralara insanları bilinçlendirsinler hayata tutundursunlar. hiçbir devlet kolay kolay başka topraklara, başka milletin hakkını savunmaya gitmez.. gidenlerin en yakın örneklerine bakalım;
amerika- Afganistana demokrasi götürdü,
amerika- baktı ki demokrasi götürmek çok zevkli, Irak a da demokrasi götürdü,bu sivilleri kurtarma meraklısı(!) fransa dua etsin libya toprakları tevrat ta ki vaadedilen topraklar arasında yer alıyo olmasın.. yoksa libyaya giderler oraları tam kendilerine sömürge ederler, aa bi bakmışsın ki 50 sene sonra israil orda :) yazık olur emeklerine :)
-
bağıra bağıra savaşmı çıkar yaw
var bi işler bunda ???
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
isyancılar abd'nin kışkırtmacıları ve onlar yüzünden gaza gelen bazı kesimler.libya nasıl bir yer:http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=22594961. amaç yalnızca petrole konmak
-----------------------------buyrun işte :)
-
Dayan Kad..
-
saddam gibi asmasınlar adamı ?
