Düğmeye Basılacak Sanırım
-
Benzin yine fırlıcak.. Hay böyle işe..
-
Allah yardımcıları olsun ....
-
Hayırlısı olsun
-
2012 de ölcez zaten
-
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
zigana bunu yazdı:
-----------------------------
zaten adam gibi bir millet olsaydı içlerinden peygamber çıkmazdı. Peygamberler en bozuk milletlere gönderilir. neden türklerden yok? neden japonlardan yok?
bu gerizekalı ilkel kafalı mahluklar ,halkını ezerek kendileri ve yandaşlarını altın küvettlerde süt banyosu yaptılar.
şimdi de nato oraya müdahele eder. ne adına ? insanlık adına diye gider orayı bir güzel sömürür. ıraktada saddamın gitmesini isteyip heykeline işeyenler şimdide hayatta olsada t......klarını yalasak diyorlar.
islam ülkesiyiz derler islamla uzaktan yakından alakası yoktur bunların. ah gözünü sevem ülkemin. iktidarıyla muhalefetiyle ne güzel insanlar bunlara bakınca ..
-----------------------------bilip bilmeden konuşma hoca, her ırka yollanmıştır peygamber bi araştır, konuyu dinede çekme
mevzu savaş ve ab, abd oyunları git o konuyu başka yerde tartış lütfen
-----------------------------
konuyu asıl sen araştır.en çok mezopotamya denen yerden çıkmıştır. konunun dinle ilgisi ; peygamberler kime gönderilir ? şakülünü kaybetmiş millete. her ırktan ziyade ağırlık olarak bu bölgeye gönderilmiştir. halada sorunlar devam etmektedir. -
Libya ateş kes ilan etti ve kaddafi pes etti petrol fiyatları hızla geriliyor dolar düşüşe geçti v.s
-
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez.
-----------------------------hoca libyada kaldım 3 ay
elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl
dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs
halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden
-----------------------------yani kaddafi vatandaşı besliyormuydu?
insanların parası pulu varmı orada?
peki neden isyan çıktki ozaman?
biraz aydınlatırmısın hocam
-
bu şekilde bu isyanların arkasında kimlerin olduğuda netlik kazandı. sonra çıkıpta vay efendim ortadoğu halkları özgürlük istiyomuş demokrasi istiyomuş cart curt demez artık heralde kimse ( derler gerçi ) zorla demokrasi olacaksınız yoksa panzerle füzeyle geliyoz bak !!
halbükü türkiye gibi olup seçimle referandumla bu milletler iktidarlarını demokrat amerikancılara teslim etmiş olaydı hiç bunlar olurmuydu, neymiş efendim bağımsızlıkmış - boş lakırtı bunlar sizi buraya bağımsız olun diyemi koydular? abd ve ab var en kötü rusya var dimi , sormazlarmı senmisin bu memleketin zaptiyesi diye ??!
en akıllısı gene türkler çıktı harbiden tecavüz kaçınılmazsa zevk alalım bari dedik %47 oranında canı siparane savunduk ılımlı olalım demokrat olalım herkese ama herkese özgürlük diye , kimin sikimde bu saatten sonra atalarımızın kurduğu devletin akibeti, bize miras bırakılan toprakların türklere yani türk milletine ait kalması. halbükü ılımlı islam olduk hemide en demokratinden güle oynaya cennete gitçez fenamı mk benzin olmuş 5tl/litre ,asgari ücret 650tl kim yiyor bu memleketin kaymağını diye sormayalım aman abdestimiz bozulur din elden gider maaazalaaa
editbüdüt: ulan bu konuyuda peygambere dine getirmişiniz ya kafanıza osurmak geldi bi an içimden. zaten libyalıların başına bunların hepsi abdesti bozup domuz eti yerken çıplak karılara bakıp bi yandan şarap içtikleri için geldi . hele o ıraklılar yokmu alayı satanist mk , kafirin önde gidenleri allahta cezasını kesmiş işte
-
zalimadam
kaddafi nası beslemiyo, köpek gibi besliyo, halkın %75 i devlet görevlisi zaten, %75 i kamu çalışanı
adam vaktinde evler, binalar yapmış halka bedava dağıtmış, adam yine aynı şeyin peşinde, oteller, residenceler kol geziyor ülkede, türkeyedeki bütün müteahitlik firmalarının bir inşaatı var orda
halk sudan ucuza yaşıyor, kazandıkları parayıda anca özel zevkini harcıyor
örneğin elektrik faturası gelir, paran yoksa gidip elektrik idaresine param yok der beyan edersin o fatura yırtılıp atılır
paran varsa zaten türkiyedeki gibi 30-40 tl değil 7-8 dinar bi aylık elektrik faturası gelir yani 6-7$
benzin desen litresi 20 kuruş!
taksiye bin 50km yol git vereceğin para 2 tl dir
kısacası halkta imkan çok fakat bazı kısıtlamalar var o da genelde seks, alkol vs.
seks ve alkolü körükleyen diğer bir sebepte ülkede artan yabancı nüfus
misal türkler oraya gitti, millet seks için para harcamazken türkiyenin güzel insanı 1 kadına 100-200$ verdiği için kadınlar kendi erkeklerini sevmez oldu
kadınlar kendi erkeklerine kaba gözüyle bakıyor çünkü çalışmıyolar, çalışmayıp devletten aldığı 3 kuruş parayıda kadınla yemek yerine bedava işini yaparken işler git gide büyüdü
devletten gelen belli maaşları var onu kadına mı harcıyacam diye düşürken adam, ordaki türk 100$ verirse halk arasında ayrışma haliyle oluyor
ya isyanın asıl sebebi bu değil ama şuan
asıl sebebi dönen oyunlar
