folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Düğmeye Basılacak Sanırım



Düğmeye Basılacak Sanırım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Benzin yine fırlıcak.. Hay böyle işe..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    Allah yardımcıları olsun ....


    Hayırlısı...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hayırlısı olsun


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    2012 de ölcez zaten

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten adam gibi bir millet olsaydı içlerinden peygamber çıkmazdı. Peygamberler en bozuk milletlere gönderilir. neden türklerden yok? neden japonlardan yok? 

      bu gerizekalı ilkel kafalı mahluklar ,halkını ezerek kendileri ve yandaşlarını altın küvettlerde süt banyosu yaptılar.

    şimdi de nato oraya müdahele eder. ne adına ? insanlık adına diye gider orayı bir güzel sömürür.  ıraktada saddamın gitmesini isteyip heykeline işeyenler şimdide hayatta olsada t......klarını yalasak diyorlar. 

      islam ülkesiyiz derler islamla uzaktan yakından alakası yoktur bunların. ah gözünü sevem ülkemin. iktidarıyla muhalefetiyle ne güzel insanlar bunlara bakınca ..


    -----------------------------

    bilip bilmeden konuşma hoca, her ırka yollanmıştır peygamber bi araştır, konuyu dinede çekme

    mevzu savaş ve ab, abd oyunları git o konuyu başka yerde tartış lütfen


    -----------------------------
    konuyu asıl sen araştır.en çok mezopotamya denen yerden çıkmıştır. konunun dinle ilgisi ; peygamberler kime gönderilir ?  şakülünü kaybetmiş millete. her ırktan ziyade ağırlık olarak bu bölgeye gönderilmiştir. halada sorunlar devam etmektedir. 


    Temel adalettir .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    Libya ateş kes ilan etti ve kaddafi pes etti petrol fiyatları hızla geriliyor dolar düşüşe geçti v.s


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    Triumph bunu yazdı:
    -----------------------------

    sen kalk 40 küsür yıldır ülke yönetimini işgal et. halkını sömür. cahil bırak. bıçak kemiğe dayanınca halk isyan etsin, ama cahil oldukları için fransa, amerika, israil gibi aç gözlü köpeklerin oyuncağı olsun. bu nasıl dünya ak. bu yüzden cehalet kötü şey. cahil insan çabuk gaz'a gelir. akıllı insan oyuna gelmez. 


    -----------------------------

     

    hoca libyada kaldım 3 ay

    elektrik faturası vemriyosun, su faturası vermiyosun, 1 depo full benzin 10-12 tl

    dert ne biliyo musun? seks yarı yasak! tam bile değil, isteyen istediğiyle yiyişiyo, türkiyede bi kızla gidip otelde kalabilirsin ama orda imkanı yok kalamzsın, evine kızı getirdiğin görülürse evden atılırsın vs vs

    halkın cahil kalma sebebide, halka sürekli yardım yapılıyor, 3 kuruş maaş alıyosa halk 10 kuruş aylık devletten para alıyor, halk tembelleşmiş bu yüzden


    -----------------------------

    yani kaddafi vatandaşı besliyormuydu?

    insanların parası pulu varmı orada?

    peki neden isyan çıktki ozaman?

    biraz aydınlatırmısın hocam


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    bu şekilde bu isyanların arkasında kimlerin olduğuda netlik kazandı. sonra çıkıpta vay efendim ortadoğu halkları özgürlük istiyomuş demokrasi istiyomuş cart curt demez artık heralde kimse ( derler gerçi )  zorla demokrasi olacaksınız yoksa panzerle füzeyle geliyoz bak !! 

    halbükü türkiye gibi olup seçimle referandumla bu milletler iktidarlarını demokrat amerikancılara teslim etmiş olaydı hiç bunlar olurmuydu, neymiş efendim bağımsızlıkmış - boş lakırtı bunlar sizi buraya bağımsız olun diyemi koydular? abd ve ab var en kötü rusya var dimi , sormazlarmı senmisin bu memleketin zaptiyesi diye ??!

    en akıllısı gene türkler çıktı harbiden tecavüz kaçınılmazsa zevk alalım bari dedik %47 oranında canı siparane savunduk ılımlı olalım demokrat olalım herkese ama herkese özgürlük diye , kimin sikimde bu saatten sonra atalarımızın kurduğu devletin akibeti, bize miras bırakılan toprakların türklere yani türk milletine ait kalması. halbükü ılımlı islam olduk hemide en demokratinden güle oynaya cennete gitçez fenamı mk benzin olmuş 5tl/litre ,asgari ücret 650tl kim yiyor bu memleketin kaymağını diye sormayalım aman abdestimiz bozulur din elden gider maaazalaaa 

     

    editbüdüt: ulan bu konuyuda peygambere dine getirmişiniz ya kafanıza osurmak geldi bi an içimden. zaten libyalıların başına bunların hepsi abdesti bozup domuz eti yerken çıplak karılara bakıp bi yandan şarap içtikleri için geldi . hele o ıraklılar yokmu alayı satanist mk , kafirin önde gidenleri allahta cezasını kesmiş işte 


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    zalimadam

    kaddafi nası beslemiyo, köpek gibi besliyo, halkın %75 i devlet görevlisi zaten, %75 i kamu çalışanı

    adam vaktinde evler, binalar yapmış halka bedava dağıtmış, adam yine aynı şeyin peşinde, oteller, residenceler kol geziyor ülkede, türkeyedeki bütün müteahitlik firmalarının bir inşaatı var orda

    halk sudan ucuza yaşıyor, kazandıkları parayıda anca özel zevkini harcıyor

    örneğin elektrik faturası gelir, paran yoksa gidip elektrik idaresine param yok der beyan edersin o fatura yırtılıp atılır

    paran varsa zaten türkiyedeki gibi 30-40 tl değil 7-8 dinar bi aylık elektrik faturası gelir yani 6-7$

    benzin desen litresi 20 kuruş!

    taksiye bin 50km yol git vereceğin para 2 tl dir

    kısacası halkta imkan çok fakat bazı kısıtlamalar var o da genelde seks, alkol vs.

    seks ve alkolü körükleyen diğer bir sebepte ülkede artan yabancı nüfus

    misal türkler oraya gitti, millet seks için para harcamazken türkiyenin güzel insanı 1 kadına 100-200$ verdiği için kadınlar kendi erkeklerini sevmez oldu

    kadınlar kendi erkeklerine kaba gözüyle bakıyor çünkü çalışmıyolar, çalışmayıp devletten aldığı 3 kuruş parayıda kadınla yemek yerine bedava işini yaparken işler git gide büyüdü

    devletten gelen belli maaşları var onu kadına mı harcıyacam diye düşürken adam, ordaki türk 100$ verirse halk arasında ayrışma haliyle oluyor

    ya isyanın asıl sebebi bu değil ama şuan

    asıl sebebi dönen oyunlar


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
Toplam Hit: 4237 Toplam Mesaj: 30