Düğün Dernek 2 Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    gurkanilgar bunu yazdı

    Şuan filmdeyim bomba ya 

    Amk kapat telefonu,  ışık gözümü aliyor dikkatimi dağıtıyor. 

    Ona kızıyorsun ama yanındakiyle konuşurken de  ben rahatsız oldum. Ben Birşey dedim mi

     

     

    Kız milleti işte çeneleri düşük oluyor ;) 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Kölnde mi izledin usta, hangi şehirdeydin sen :D


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ilk film için sonradan ekleme yapıldı filan denildi öyle bi karışıklık oldu izlemedim bi ilkini izleyip 2. filme gideyim en iyisi.

    bu arada ekip gerçekten sağlam yaptıkları işlere hastayım. işler güçleri 23123 kere izlemişimdir herhalde.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    UTHO bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    gurkanilgar bunu yazdı

    Şuan filmdeyim bomba ya 

    Amk kapat telefonu,  ışık gözümü aliyor dikkatimi dağıtıyor. 

    Ona kızıyorsun ama yanındakiyle konuşurken de  ben rahatsız oldum. Ben Birşey dedim mi

     

     

    Kız milleti işte çeneleri düşük oluyor ;) 

    Susun la filmin sonunu söylerim heyecanı kaçar.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Kölnde mi izledin usta, hangi şehirdeydin sen :D

    isviçre'deyim hocam, en yakın yer weil am rhein daki sinemaydı oraya gittik


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda. Tek Cözüm; Zafer Partisi!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WolkieNator
    WolkieNator's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2015
    Erkek

    Valla bugün gittik filme.Öncekine göre daha az güldüm ama gidilip izlenmesi gereken bir film.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Almanya ile aynı anda girdi vizyona. Ben saat 22:00 seansı için bilet aldım. Birazdan izleyeceğim.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    siz ciddimisiniz yahu.

    bok gibiydi filim. :/

    2 sefer haha der gibi oldum onu da tam beceremedim yani komik birşey yoktu ki filmde ben verdiğim paraya acıdım açıkçası. 


    İmzalar Kaldırılsın!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    UTHO bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    gurkanilgar bunu yazdı

    Şuan filmdeyim bomba ya 

    Amk kapat telefonu,  ışık gözümü aliyor dikkatimi dağıtıyor. 

    Ona kızıyorsun ama yanındakiyle konuşurken de  ben rahatsız oldum. Ben Birşey dedim mi

     

     

    Kız milleti işte çeneleri düşük oluyor ;) 

    Demek 2 ön sıra da ses yapan kişiler sizlerdiniz :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    gurkanilgar bunu yazdı

    Şuan filmdeyim bomba ya 

    Amk kapat telefonu,  ışık gözümü aliyor dikkatimi dağıtıyor. 

    Ona kızıyorsun ama yanındakiyle konuşurken de  ben rahatsız oldum. Ben Birşey dedim mi

     

     

    Kız milleti işte çeneleri düşük oluyor ;) 

    Demek 2 ön sıra da ses yapan kişiler sizlerdiniz :D

    Yok onlar,  futurist ve arkadasiydi :) 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
Toplam Hit: 4355 Toplam Mesaj: 51
düğün dernek 2 sünnet