Dükkan Sahibi Olanlar !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Selam Müridler,

    6 yıldır uğraştığımız lanet bir sorundan bahsedeceğim size ve bu konu hakkındaki yardımlarınızı rica edeceğim;

     

    Pek işlek olmayan bir cadde üzeri küçük bir dükkanımız var; kiracımız ~15 yıldır oturuyor içinde.

    Tabiki biz son 6 yıldır çıkarmaya çalışıyoruz çünkü adamla anlaşamadık/kavgalıyız. Bu kadar uzun süre çıkartamamızın nedeni;

    1> Devletin nerdeyse her durumda %100 kiracıyı koruması,

    2> Bizim avukatın karşı taraftan para yemesi( yeni öğrendik ve şuan avukatımız değişti zaten )

     

    Şimdi sizlerden yardım istiyorum müridler;

    Aranızda dükkan sahibi olupta böyle uzun süre kiracısını çıkaramamış fakat sonunda bir yol bulmuş olan kişiler var mı ?

    Yada bir tanıdığınız ?  İllegal yollara başvurmadan( ağız burun kırma, kurşun sıkma vs. ), bu lanet kiracıyı nasıl çıkarabiliriz ?

    Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler, herhangi bir fikriniz için şimdiden Allah razıolsun diyorum.


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarasuZanu
    KarasuZanu's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    çıkmayı tahüüt ederim ederim diye kağıt imzalatmıştı bizim okul müdür yardımcısı bize. okulun açılmasına 1 ay kalada aradı paşa paşa çıkardı. işin garibi zaten biz eve hiç yerleşmemiştik iğnemiz yoktu. hayatımın en hızlı kovuluşu oldu.

    diyeceğim böyle bir anlaşmanız yokmu.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Anlaşmamız var ama her sene yenilenmediği için- eskisi uygulanıyormuş. Yani anlaşmayı yenilemezsen, otomatikman eskisi geçerli oluyormuş.

    Eskisinde de, bu kiracıyı kolayca çıkarabileceğimiz özel bir madde yok :(

    Fakat önerin/bilgilendirmen için Allah razıolsun hocam.

    Daha çok para kazanma davası falan değil bizimkisi; Gerçekten onu çıkarmaya çok ihtiyacımız var sadece. Bir nevi vasiyet var.


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    dükkanın satışını yaparsınız (a kişisinden b kişisine geçiririsiniz), yeni sahibide yakınınız olsun diyelim, o da şartname ile gelir, şartnameyi kabul etmezse polis zorla çıkarır

    you win!


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Cevabın için sağolasın Facebook hocam.

    Bunu düşünmüştük ama satış yapacağız dediğimiz için 6 ay beklemek gerekmiyor mu ?
    Bir de şöyle bir durum var; Yeni mal sahibi ile eski kiracı anlaşsın diye diretebilir hakim.
    Yani tamamen hakimin insiyatifine bırakılır bu durumda da. Yanlış mıyım ?


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Ya sev ya terk et de


    asdasdsa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    dusundum dusundum bi cozum bulamadim durumunu anliyorum benimde benzer. basima geldi ama,,! adamla biraz sert cikismistim cikti aklima bisey gelmiyor tek gelen saglam bi avukat var istersen adresini verim yani sadece bi oneri insallah basiniz agrimadan cozersiniz...kavga tehdit aklinizdan gecirmeyin sonucta ofkeyle kalkan kendi cikarinada olsa neticesi sahsi zarardir..


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    COURAGE_x bunu yazdı:
    -----------------------------

    dusundum dusundum bi cozum bulamadim durumunu anliyorum benimde benzer. basima geldi ama,,! adamla biraz sert cikismistim cikti aklima bisey gelmiyor tek gelen saglam bi avukat var istersen adresini verim yani sadece bi oneri insallah basiniz agrimadan cozersiniz...kavga tehdit aklinizdan gecirmeyin sonucta ofkeyle kalkan kendi cikarinada olsa neticesi sahsi zarardir..


    -----------------------------

    Şimdi seçimlerden önce bir yasa çıkacakmış; işte 10 yıl oturan kiracın varsa- koşulsuz şartsız direkt çık* dediğin an çıkmak zorundaymış.

    Ama 10 yılı geçen kiracılar için tabiki bu. Fakat seçimlere kadar falan bekleyemeyiz, dedim ya müridler bir nevi vasiyet var...

    Sülük gibi yapışmış adam çıkmıyor önceki avukat para yediğinden -boşa kürek çekmişiz..

    Doğan S araba var altımda müridler, adam jipe biniyor yine de çıkmıyor ya.


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pi0T13
    Pi0T13's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2010
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    dükkanın satışını yaparsınız (a kişisinden b kişisine geçiririsiniz), yeni sahibide yakınınız olsun diyelim, o da şartname ile gelir, şartnameyi kabul etmezse polis zorla çıkarır

    you win!


    -----------------------------

     

    kesinlikle böyle bir yola başvurmayın, 6 yıllık kiracın dükkanın satılacağı zaman izalei şuu davası açarak dükkanını satın alabilir.. Eğer bir dükkan ev vs. taşınmaz mülkker satılacaksa satış öncliği belli bir yılı doldurmuş kiracılarındır..


    .... Hamdım, Piştim, Yandım ....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoNam3
    NoNam3's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    Pi0T13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    dükkanın satışını yaparsınız (a kişisinden b kişisine geçiririsiniz), yeni sahibide yakınınız olsun diyelim, o da şartname ile gelir, şartnameyi kabul etmezse polis zorla çıkarır

    you win!


    -----------------------------

     

    kesinlikle böyle bir yola başvurmayın, 6 yıllık kiracın dükkanın satılacağı zaman izalei şuu davası açarak dükkanını satın alabilir.. Eğer bir dükkan ev vs. taşınmaz mülkker satılacaksa satış öncliği belli bir yılı doldurmuş kiracılarındır..


    -----------------------------

    6 yıllık kiracı değil hocam, pezo 15 yıldır oturuyor orda; 6 yıldır çıkarmaya uğraşıyoruz ama tabi karşı taraftan para yiyen bir avukatla...

    Satış önceliğini bilmiyordum; "izalei şuu" davası he =/  çok ilginçmiş araştıracağım, bilgilendirdiğin için Allah senden razıolsun hocam.


    #i#m#z#a#m# #i#s#m#i#m#d#i#r#
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    1-izale i şuyu davası ortaklar arasında olur.adam ortak değilki kiracı ortaklığın giderilmesi davası açsın

    2-bu kadar sene beklemişsiniz satın birine güvendiğiniz birisi tabii yeni satın alan ihtar çekerek 6 ay süreyi başlatsın 6.ay bitiminde açar tahliyeyi anında çıkar

    3-eğer işyerine gerçekten ihtiyacınız varsa ispat edebilirseniz ihtiyaç nedeni ilede tahliye davası açarsınız kazanırsanız kiraya veremezsiniz

    4-yeni avukat tuttuğunuzu söylüyorsunuz avukatınıza güveneceksiniz

Toplam Hit: 7282 Toplam Mesaj: 27