folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Dükkanıma Ekleyebileceğim Ekstra Ürünler Vb.



Dükkanıma Ekleyebileceğim Ekstra Ürünler Vb.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    2.el telefon satabilirsin.

    2.el bilgisayar parça ve 2.el laptop satabilirsin.Hatta sahibinden.com'da mağaza açsan daha iyi olur bence.

    Bak bu adam mesala benim mahallemde millet her gün beni yolda çevirip adamın yerini soruyor.Düşün yani adam nasıl reklamını yapmış ; http://resim.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=63897

     


    Bazı mesajlarım ve konularım asırlar önce, çok uzak gezegenlerden birinde tümüyle şuursuz bir halde yazılmış olabilir. O yüzden 2 dünya yılından fazla zaman geçtiği kesin olup; yazılanların güncelliğini yitirmesi olasılıklar dahilindedir. Bugün gelip "bunu sen mi yazdın" diye sorarsanız inkar etme, kznm yzmş deme, eğer çok ergence bir şeyse kalp kırıp, incitme hakkına sahip olduğumu açıkça ve utanmadan beyan ederim. Saygılarımla.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    durduğun mevkii çok önemli. bazı yerler var, alışmış insanlar mesela sürekli film kiralıyor falan film izliyorlar. bulunduğun yerin insanlarının ne istediğini iyi analiz etmelisin. bu sana fikir verecektir zaten :)


    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    Darkparadise bunu yazdı

    durduğun mevkii çok önemli. bazı yerler var, alışmış insanlar mesela sürekli film kiralıyor falan film izliyorlar. bulunduğun yerin insanlarının ne istediğini iyi analiz etmelisin. bu sana fikir verecektir zaten :)

    haklısın hocam süzüyorum işte :)


    Bizde yanlış olmaz, olsada yanlışlıkla olmuştur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    2.el telefon satabilirsin.

    2.el bilgisayar parça ve 2.el laptop satabilirsin.Hatta sahibinden.com'da mağaza açsan daha iyi olur bence.

    Bak bu adam mesala benim mahallemde millet her gün beni yolda çevirip adamın yerini soruyor.Düşün yani adam nasıl reklamını yapmış ; http://resim.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=63897

     

    Hocam aman 2.el telefon işine girme. ! İşin altından kalkamazsın. Hele bide telefondan anlamıyorsan külli zarar.


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    hacked75 bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    2.el telefon satabilirsin.

    2.el bilgisayar parça ve 2.el laptop satabilirsin.Hatta sahibinden.com'da mağaza açsan daha iyi olur bence.

    Bak bu adam mesala benim mahallemde millet her gün beni yolda çevirip adamın yerini soruyor.Düşün yani adam nasıl reklamını yapmış ; http://resim.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=63897

     

    Hocam aman 2.el telefon işine girme. ! İşin altından kalkamazsın. Hele bide telefondan anlamıyorsan külli zarar.

    telefondan anlıyorum hocam ama sermaye kısıtlı giricem ama şuan değil biraz belimi doğrultmam gerek.


    Bizde yanlış olmaz, olsada yanlışlıkla olmuştur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    rebelpower bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı
    rebelpower bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Korsan Cd, HDD dolum.

    hocam yapıcam o işide cesaret edemiyorum. HDD Dolum derken.

    Hazır Cd basılı satma.Bilgisayarda olsun filmler o filmlerin afişlerini arkalı önlü katalog bastır.Müşteriye ver adam beğenince istediği filmi boş dvd'ye bas adama ver.

    geldiklerinde bilgisayarada bakıyorlarmış diye duydum.

    Bakamaz.Zira bilgisayar şahsi eşyaya girer.Bakması için polisin arama izni getirmesi gerekir.

    hocam adamlar zaten polisle geliyorlar neye bakamıyor :)  (bsa için söyledim) ama normalde de polisler el koyabiliyorlar vardır iznleri 

    unbalanced tarafından 21/May/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    hocam polis gelmiyor korsan için anca ihbar olursa denetimlere zabıta geliyor.


    Bizde yanlış olmaz, olsada yanlışlıkla olmuştur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bu işler biraz sakat, olur da şikayet olursa başına büyük iş alırsın. ayrıca habelerde görüyoruz polis geliyor ve en son dikkatimi çeken bi haber vardı adama üzüldüm baya

     

    http://yasam.bugun.com.tr/gunun-en-cok-konusulacak-olayi-haberi/630200

    -----

    bir de fikir vereyim, çevrende var olan telefon/bilgisayar satan ve teknik servisi olmayan bayilere git, onların teknik servisini alabileceğini söyle.

    böylece sürekli olarak dışardan da iş gelmiş olur.

     

    ikinci olarak ucuza çinden elektronik eşya getirtebilirsin onları da satabilirsin... mesela kampanya v.s. yapabilirsin tablet satışı yapabilirsin.. karne

    hediyesi başlığı altında öyle kampanyalar yapabilirsin.. 


    Aydınlık sabahı düşün ve durgun karanlık geceyi. Rabb'in seni ne unuttu ne de darıldı. Öteki dünya senin için (hayatının) bu ilk bölümünden mutlaka daha iyi olacak! Ve zamanı geldiğinde Rabb'in sana (kalbinden geçeni) bağışlayacak ve seni hoşnut kılacak. O seni yetim olarak bulup bir sığınak vermedi mi? Ve yolunu kaybetmiş görüp seni doğru yola ulaştırmadı mı? İhtiyaç içinde bulup seni tatmin etmedi mi? Öyleyse yetime haksızlık yapma, yardım isteyeni asla geri çevirme, ve (her zaman) Rabb'ini(n) nimetlerini an.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    2.el telefon satabilirsin.

    2.el bilgisayar parça ve 2.el laptop satabilirsin.Hatta sahibinden.com'da mağaza açsan daha iyi olur bence.

    Bak bu adam mesala benim mahallemde millet her gün beni yolda çevirip adamın yerini soruyor.Düşün yani adam nasıl reklamını yapmış ; http://resim.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=63897

     

    hocam khalkedon u örnek vermişsin :D vakti zamanında psp ps gibi şeylere ilgisi olanların zannediyorum hepsi tanıyordur yerinide biliyordur :D 


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpower
    rebelpower's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    sir bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    2.el telefon satabilirsin.

    2.el bilgisayar parça ve 2.el laptop satabilirsin.Hatta sahibinden.com'da mağaza açsan daha iyi olur bence.

    Bak bu adam mesala benim mahallemde millet her gün beni yolda çevirip adamın yerini soruyor.Düşün yani adam nasıl reklamını yapmış ; http://resim.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=63897

     

    hocam khalkedon u örnek vermişsin :D vakti zamanında psp ps gibi şeylere ilgisi olanların zannediyorum hepsi tanıyordur yerinide biliyordur :D 

    bilmem mi :)


    Bizde yanlış olmaz, olsada yanlışlıkla olmuştur.
Toplam Hit: 1944 Toplam Mesaj: 37