Dükkanın Önüne Oturan Çingeneler
-
moustache bunu yazdı

çarpıladığım yerlerde çingene hayal edin o dükkana girme isteğiniz etkilemez mi?
Adam haklı ben olsam yolumu değiştiririm
-
cam çivi dök
-
sahte bir zabıta ayarlayıp sahte cezalar yazdırabilirsin. yahut kağıtllarını onlara vererek burada oturmamallarını telkin edebillirsin. çingeneler uzerine gidildikçe korkarlar tüfekle tabancayla korkutabilirsin. oturdukları yere kutu koyup bomba ihparında bulunabilirsin ve işi çingenelere yıkabillirsin bi dolu senaryo var :D
-
Hocam büyük harflerle Lütfen buraya oturun yaz dene bi işe yarar belki
-
Cesnist bunu yazdımoustache bunu yazdı

çarpıladığım yerlerde çingene hayal edin o dükkana girme isteğiniz etkilemez mi?
Adam haklı ben olsam yolumu değiştiririm
şu şarj dolum istasyonları varya para atıyorsun şarj ediyorlar ondan veya dükkanın flamasını koysan
bide ora niye boş büfe açın oraya büfe
akmarky tarafından 31/Ağu/13 17:44 tarihinde düzenlenmiştir -
moustache bunu yazdı

çarpıladığım yerlerde çingene hayal edin o dükkana girme isteğiniz etkilemez mi?
kesinlikle dükkanın imajını bozar ve müşteriler gelmek istemez, buna şüphe yok.
çözüm dersen; kapalı olan dükkanın kapısından kaldırımın sonuna kadar olan kısmı, belli aralıklarla çalışıp ortalığı ıslatacak şekilde otomatik bir sistem kur. tarlalardaki damlama sistemlerine benzer bir şey yap kısaca. tabi borular ulu orta olmayacak. yan dükkanın kepenginin altından salacaksın suyu mesela.
-
sabah erkenden gidip 1-2 gün üstüste nemalandıkları çöpü yak, yada cam kır oturdukları yerde.
-
Bir kaç gün üstüste sabah erken gelip yere kola dökmek iyi bir fikir olabilir.
-
beşiktaş belediyesi ismail başkanda o da muhtemelen chp'den kazanmıştı.
bimerden şikayet dilekçesi doldurmanı tavsiye edebilirim.
hem zabıtaya hem de polise durumu belirttiğini ancak yardımcı olmadıklarını belirt.
çingenelerin de kapı önünde dilendiğini ayrıca belirt.
ondan sonra da arkana yaslan çingeneler için üzücü durum ama artık bu halk güdülmeye müstehak ...
-
zabita cagir yada topla mahalleden 3 5 kisi ustlerine saldirin :)
