folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünya İle Chat Leşmek İçin Program



Dünya İle Chat Leşmek İçin Program

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Arkadaslar ruslarin mail.ru agent i var süper birşey giriyorsun milletle chatlasiyorsun bir sürü insan var. 

    bu tarjda ingilizce konuşmak için telefona bir program varmi. Kişileri arican oradan tanişacagin felan telefon için böyle bişey gerekiyor

    tüm gün telefondan yazişip biraaz ingilizce pratik yapmak istiyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Bende arıyorum . Omegle , chatruletteye girdim küfür etmedikleri kaldı , iki satır birşey yazan yok 


    Gimme Some Tits
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    chatrulette mi :)


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Vallahi ruslarin agenti süper bişey karilari kızlari ariyorsun bakiyorsun ruslarda masallah konuşmayi cok seviyolar. ben bi bakayim o dedigin programa.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hacı ben badoo kullanıyorum ama etrafındaki badoo kullanıcılarını gösteriyor bu yüzden senin işini göreceğini sanmıyorum 


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    chatrulette mi :)

    Fazla kurcalamadığım için yanlış yazmış olabilirim de , böyle alay geçer gibi yazmak olmamış ....


    Gimme Some Tits
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    kostalk


    Anarsistherif...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    hacılar çakma bir face hesabı açın, ordan da "topface" uygulamasına girin,

    autoclick ile herkese 8 puan verin, 1.2 saniye olarak ayarlayın hızı, veya herkese "hi :)" diye mesaj yollayıp sonra 8 puan verdirebilirsiniz.

    Tek tek uğraşmayın yani..

    2-3 gün sanal pc'de yapmıştım böyle, sonra bir baktım 600mesaj gelmiş..

    5tanesi geldi ist'a 1 yılda :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    hacılar çakma bir face hesabı açın, ordan da "topface" uygulamasına girin,

    autoclick ile herkese 8 puan verin, 1.2 saniye olarak ayarlayın hızı, veya herkese "hi :)" diye mesaj yollayıp sonra 8 puan verdirebilirsiniz.

    Tek tek uğraşmayın yani..

    2-3 gün sanal pc'de yapmıştım böyle, sonra bir baktım 600mesaj gelmiş..

    5tanesi geldi ist'a 1 yılda :D

    sen nasil bir insansin ya neler den neler yapmissin öyle.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    kostalk

    Boyle bişey bulunamadi Google Destekli arama sonucumuz.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı
    kaanstain bunu yazdı

    hacılar çakma bir face hesabı açın, ordan da "topface" uygulamasına girin,

    autoclick ile herkese 8 puan verin, 1.2 saniye olarak ayarlayın hızı, veya herkese "hi :)" diye mesaj yollayıp sonra 8 puan verdirebilirsiniz.

    Tek tek uğraşmayın yani..

    2-3 gün sanal pc'de yapmıştım böyle, sonra bir baktım 600mesaj gelmiş..

    5tanesi geldi ist'a 1 yılda :D

    sen nasil bir insansin ya neler den neler yapmissin öyle.

     

    Emekliye ayrılmadan yapıyoduk böyle şeyler ;)

Toplam Hit: 3271 Toplam Mesaj: 24