folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünya"Nın 8. Harikası Yapay Ada



Dünya"Nın 8. Harikası Yapay Ada

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaKa
    KaKa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    lan aga bu millet nekadar gerizekalı yaw
    ellerindeki parayı harcamak için herşeyi yapıyolar

    I am a real virus coder...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    bosuna dememısler
    arap yagı bol buldumu ,kıcına basına surermıs

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    helikopterle adanın tepesine işemek lazım :) güzel bir manzaraya karşı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    bu eskisi simdi yenisi yapılıyo bunun 10 katı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    millet açlıktan kırılıyo bunların yaptığına bak...

    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Bence güzel Yapmışlar adamlar zevklerini tatmin etmek iin yapıyorlar ama anlamadım şey o adanın üzerine sıra sıra dizilen şeyler ev mi yoksa arabamı onu çıkartamadım :)

    CeLeKatireJeotuzbeş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirel_demirel
    demirel_demirel's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2006
    Erkek
    küresel ısınma var deniz seviyesi yükselirse ben bu slak arapların yaptığı adanın üstünde yüzerim zuuhuhaaahaaa...

    demekki arap yönetiminin topundaki akıl kedide yok o HAYVAN bile paylaşmayı biliyo ama bunlar öööööğrenememişleeeeeeeeerr


    şaka şaka bunlar sadece paranın çokluğundan, olsa bende kendi adamı yaptırırdım akdenize ...

    kıbrısa köprüü zuhaaaaa


    kıbrısa DOLMUŞ kalkıyoo kalkıyoo :d:d:d

    Renegadealien, Tagext, Ir2, Decameron, Antikky abilerimize teşekkürler
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anidamage
    Anidamage's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    :)Zaten yakın bir süre sonra petrol biteceği icin bunlar yapılıyor.Dünyanın en büyük mühendislik olayı bu aynı zamanda.Bu projede bilmem kac tane mühendis calısmıstı.Tsunami ve dev dalgalardan korunmak için yapılan dalgakıranlar adanın güvenliği sağlıyor ve bu ada şehrin en uygun ve güvenli yerine.Dalgakıranlarda en kötü olasılıklar hesaplanarak yapılmış.Şu an adada ki evler satılmaya başlandı.Bir çok zengin ve ünlü adada ev sahibi.Sonuçta bu projenin yapımında milyondolarlar harcandı ama getirisi yanında belki bu milyon dolarlar gülünc kalıcak.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    o dünya haritasındaki ülkelerden 1 tanesinin arazisi 7 milyon dolar oda en ucuzu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    gereksiz bu adamlaar gereksiz..ulan bu araplardaki para olsa ne makine toplarım hea :D

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
Toplam Hit: 4364 Toplam Mesaj: 26