Dünyanın En Büyük Kamyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    bizim evi taşır bu heralde


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    park yeri bulamazsın buna aq...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    kaç basıo acaba

    ne makasa girerim ben bunla

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    ne piyasa yapılır be bunla aragazı fln vericen hafifte pati offf:)) o değilde kasa bana küçük gibi geldi şöyle bi 40 ayak bağlasalar gıkı çıkmaz bu meretin..


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    o değilde geçenlerde burada bir işin bergamaya giderken yolda rüzgar santrali kurmak için vinç getirmişlerdi. hacı yok böle bi vinç. aynen bunun gibi. parça parça gelio ve parçalar birleştiriliyo vs. rüzgar değirmeninin bir kanadı 24 mt olduğuna göre yani aşağı yukarı 50 mt çaplı bir daire çizen aleti bu vinçle monte-demonte ediolar. valla benim daha bitmemiş halini gördüğüm vinç yukarı doğru 150 mt vardı. :) aks genişliği bu araçtan fazlaydı. bizim 4 şeritli yollara sığmaz yani iki tekeri :) kahretsin ki o an yanımda kameralı tel yoktu resim alamadım. tekrar denk gelirse alır eklerim.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    lastik patladı ne bok yicen :D


    -----------------------------

    o lastiği patlatmak için ne bok yiycen ki :S


    -----------------------------

    ahahaha :D:D


    Altan naptın oğlum :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    baraj inşaatlarında çalıştırıyorlar genelde.hani türkiyeden fotoğraf yok mu hiç?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    bunu insan kullanacak hâlbuki ..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    oha daha bugün işyerinde bi broşürde gördüm resmini, çok ilgimi çekti netten resimlerine fln baktım. bilseydim bakmazdım bunu beklerdim :d

    edit:

    alıntı:
    Dünyanin En Büyük Kamyonu Birazcik madencilik kültürü olanlar bu makinelerden haberdardir. Bilmeyenler için söylüyorum maden isletmelerinde (özellikle açik isletmelerde) bu tür devasa is makineleri kullanilir. Bu makinelerinin karayollarina çikmasi yasak olup bunlar isletmeye parça parça getirilip isletme içerisinde montajlari yapilir. Ayrica bunlarin her tekerinde ayri ayri motorlar vardir. Bir tane de ana motor vardir ki bu motor akaryakittan elektrigi üretir ve bu 4 motora dagitir.

    Iste fotografi bulunan kamyon da dünyanin en büyük maden kamyonu. Liebherr tarafindan üretilen bu kamyonun modeli T 282 B. Bos agirligi 203 ton olup yük kapasitesi 365 tondur. Sunu da söyleyeyim bizim yollarda gördügümüz kamyonlar tas çatlasa 30 ton yük aliyordur. Yüklü haliyle 568 tonluk bir kütle haline gelmektedir. Degeri 3 milyon dolar olan bu kamyonda 2723-kilowatt gücünde iki adet elektrik motoru mevcut. Sizin anlayacaginiz dille söylersek bu alet 3650 beygir gücünde. Büyüklügünü anlamak için ölçüleri vermek yerine yanindaki adamin 2 metre boyunda birisi oldugunu söylemek sanirim daha etkili bir yöntem olacaktir Aracimizin maksimum hizi ise saatte 64 km/h. (Bize okulda ögretilen en hizli kamyon 50 ile gidiyordu). Bu aracin en önemli sorunu hiç süphesiz rampa asagi hizini kesmek Bu aracin hizini rampa asagi sabit tutabilmek için bir de cruise kontrol entegre edilmis. Bunun sebebi de öyle tahmin ediyorum ki bu isi operatöre biraksalar frendeki en ufak bir ani dozaj degisimi çok kötü sonuçlar dogurabilir. Ön frenler basinçli hava ile sogutulmakta. Bu tür büyük kamyonlarda yükün bosaltilmasi genellikle alttan oluyor ama bu modelde nasil oldugunun bilgisine kendi sitesinden bile ulasamadim. Okuldaki bi hoca artik 300 tonluk kamyonlarin bile damperle bosaltma yapilabildigini söylemisti ama bunda durum nedir bilmiyorum.

     

    http://www.el-aziz.net/data/media/265/buyuk_arabalar.jpg

    http://img03.blogcu.com/v2/images/editor/t/u/g/tugrahafriyat/647906314020536_1260745591.jpg


    -----------------------------

     

    Evet Brezilya da elmas madenleri için bu kamyonu (oklit)Alman Liebheer firması üretmiştir.tek tekeri 90000 dolar olup demo ve show amaçlı bir tane daha üretilmiştir.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    bu gibi aletlerin tekeri patladığı zaman içersine 5 bar çivarı hava basılıyor. normal bir otomobilin lastik havası 30 br.


    boş
Toplam Hit: 22650 Toplam Mesaj: 49