Dünyanın Umursamadığı Kıyım!
-

TECAVÜZ VE KATLİAM!
Bir zamanlar Patani İslâm Krallığı’nın yönetimi altında barış ve huzur içinde hayatlarını sürdüren Patanili Müslümanlar, toprakları Budist Tayland Ordusu tarafından işgal edildikten sonra acı dolu günler yaşamaya başladılar. 5 milyon Müslümanın yaşadığı Patani’de toplama kamplarında tutulan yüzlerce genç kıza askerler tarafından tecavüz ediliyor, âlimler katlediliyor, camiler ateşe veriliyor, gözaltına alınan insanlardan bir daha haber alınamıyor.
DÜNYA UMURSAMIYOR!
Patani’deki toplama kamplarında 30 bini aşkın insan bulunurken, başta Müslüman halklar, Birleşmiş Milletler ve İslâm Konferansı Örgütü olmak üzere dünya Patani’de yaşananlar karşısında sessiz kalmaya devam ediyor. Tayland hükümeti, yakınları katledilen Patanili Müslümanların gösteri yapmalarına izin vermiyor. Patanililer tarafından düzenlenen gösteriler, son derece sert bir şekilde bastırılıyor.
Bir zamanlar Patani İslâm Krallığı'nın yönetimi altında barış ve huzur içinde hayatlarını sürdüren Patanili Müslümanlar, toprakları Budist Tayland Ordusu tarafından işgal edildikten sonra acı dolu günler yaşamaya başladılar. 5 milyon Müslümanın yaşadığı Patani'de toplama kamplarında tutulan yüzlerce genç kıza askerler tarafından tecavüz ediliyor, alimler katlediliyor, camiler ateşe veriliyor, gözaltına alınan insanlardan bir daha haber alınamıyor. Patani'deki toplama kamplarında 30 bini aşkın insan bulunurken, başta Müslüman Halklar, Birleşmiş Milletler Örgütü ve İslâm Konferansı Örgütü olmak üzere dünya Patani'de yaşananlar karşısında sessiz kalmaya devam ediyor.
Tayland askerleri, Patanililere yönelik gerçekleştirdikleri saldırılarda özellikle alimleri ve cami imamlarını hedef seçiyorlar. 2004 yılından beri Tayland Yönetimi tarafından sıkıyönetim uygulanan Patani'de son 5 yılda 3500'den fazla Patanili, Budist askerler tarafından katledildi. Müslümanlara yönelik gerçekleştirilen katliam ve işkencelerde sınır tanımayan Tayland yönetiminin dünyadaki en iyi müttefiği Amerika ve İsrail. İsrail'de belli bir süre eğitim gören Tayland askerleri daha sonra görev yeri olarak Patani'ye gönderiliyorlar. Tayland hükümeti yer altı kaynakları bakımından son derece zengin olan Patani'yi tamamen Budistleştirmek istiyor. Patanililerden topraklarını terk etmelerini isteyen Tayland yönetimi, bölgeyi Budistleştirmek için şiddet ve katliamı bir araç olarak kullanıyor. Patani'de gerçekleşen ölüm vakaları nedeniyle şikâyette bulunulacak herhangi bir merci yok. Yakınları katledilen Patanililer, Tayland hükümetine şikâyette bulunduklarında çoğu zaman tehdit edilip gözaltına alınıyorlar. Tayland hükümeti, Patanili Müslümanların gösteri yapmalarına da izin vermiyor. Patanililer tarafından düzenlenen gösteriler son derece sert bir şekilde bastırılıyor.haber7
-
2001 yılının Mart ayında “Afganistan’daki Buda heykelleri yıkılıyor” diyerek ayağa kalkan dünya, aynı Budistlerin Tayland’da Müslümanlara karşı uyguladığı vahşete gıkını çıkarmıyor
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------kendi başında ayakta kalamayan, kendini savunamayan her toplum ( her canlı ) yok olmak zorundadır. şu anda yok edilmiyor olması ilelebet yaşayacağı anlamına gelmiyor , nasıl ki pataniler katledilebiliyorsa, silahsızlaştırılmış esirleştirilmiş her toplumun başına da er ya da geç "BU" gelecektir. Dünyada islamdanda budizmdende eski bir din vardır ki adına SAVAŞ denir. Ne halta inanırsa inansın bu kadim kaideye ya SS ya SS saygı göstermek yada BU olmak zorundadır.
Türkiyenin yarın yada 100 sene sonra bu duruma düşmeyeceğini kim bilebilir, ki bu gidişatımız , tarihten yok olup giden kılıçtan geçirilip toplu mezarda yatan kavimlerin gidişatıdır. Sen bırak patanileri ölsünler , tohumuna para vermedik nasılsa - önce 100 sene sonra yaşayacak nesillerini düşün onlara nasıl savaşmayı öğretirim düşman karşısında ayakta kalmalarını sağlarım bunu düşün. Şu anda biz bile yere yakın seyrederken ...
Ayrıca Budha heykelleri elbette daha değerlidir, onlar kadar eski yapı bir elin parmakları kadar yok dünya da, insanlığa eski bir tür olduğunu anımsatacak .Ama , milyarlarca lüzumsuz + fazlalık insan var. Böyle durumlarda önerilebilecek en insancıl çözüm gençlerinin köle olarak satın alınmasıdır - o da belki ...
-----------------------------tiksindim senden
-
Hiç kimse fazlalık değildir. Belkide böyle düşünenler fazlalıktır :/
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------kendi başında ayakta kalamayan, kendini savunamayan her toplum ( her canlı ) yok olmak zorundadır. şu anda yok edilmiyor olması ilelebet yaşayacağı anlamına gelmiyor , nasıl ki pataniler katledilebiliyorsa, silahsızlaştırılmış esirleştirilmiş her toplumun başına da er ya da geç "BU" gelecektir. Dünyada islamdanda budizmdende eski bir din vardır ki adına SAVAŞ denir. Ne halta inanırsa inansın bu kadim kaideye ya SS ya SS saygı göstermek yada BU olmak zorundadır.
Türkiyenin yarın yada 100 sene sonra bu duruma düşmeyeceğini kim bilebilir, ki bu gidişatımız , tarihten yok olup giden kılıçtan geçirilip toplu mezarda yatan kavimlerin gidişatıdır. Sen bırak patanileri ölsünler , tohumuna para vermedik nasılsa - önce 100 sene sonra yaşayacak nesillerini düşün onlara nasıl savaşmayı öğretirim düşman karşısında ayakta kalmalarını sağlarım bunu düşün. Şu anda biz bile yere yakın seyrederken ...
Ayrıca Budha heykelleri elbette daha değerlidir, onlar kadar eski yapı bir elin parmakları kadar yok dünya da, insanlığa eski bir tür olduğunu anımsatacak .Ama , milyarlarca lüzumsuz + fazlalık insan var. Böyle durumlarda önerilebilecek en insancıl çözüm gençlerinin köle olarak satın alınmasıdır - o da belki ...
-----------------------------tiksindim senden
-----------------------------Aslında Pek Çok Söylemleri Doğru Bilgileride içince Barındırıyor, Ama Anlatma Üslubunda Duygudan eser yok... Xz Hakket bunu Yazılarında nasıl başarabiliyorsun ben ona şaşıyorum, Tamamen Buz Gibi yazılar yazmayı nasıl başarabiliyorsun...
Oysa aslında iyi biri kendisi ama Tuhaf yanlarından biri malesef bu... Robotik Yazı Dizilimi Enteresan... -
Doğu Türkistan'da yapılan kıyımlarıda umursamıyor dünya.
-
ilower bunu yazdı:
-----------------------------
2001 yılının Mart ayında “Afganistan’daki Buda heykelleri yıkılıyor” diyerek ayağa kalkan dünya, aynı Budistlerin Tayland’da Müslümanlara karşı uyguladığı vahşete gıkını çıkarmıyor
-----------------------------Çifte Standart
-
Darfurda arapların katlettiği yerlileri de umursamıyor dünya!
-
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Darfurda arapların katlettiği yerlileri de umursamıyor dünya!
-----------------------------hepsini umursasın işte neyi anlatmaya çalışıyoruz ki?
-
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Doğu Türkistan'da yapılan kıyımlarıda umursamıyor dünya.
-----------------------------
+10
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
Lathedarkman bunu yazdı:
-----------------------------
Doğu Türkistan'da yapılan kıyımlarıda umursamıyor dünya.
-----------------------------
+10
-----------------------------Bırak dünyayı biz umursuyoruz sanki devlet olarak.
