DV 2014 Green Card Sonuçları Açıklandı
-
Triumph bunu yazdı
madem bu kadar insanız, ortaklaşa bi tekne alıp yasa dışı yollarla gidelim:)
nedense aklıma yattı
-
bu da mı gol değil amk
-
başvuruları nerelerden yapıyorsunuz arkadaşlar? ben yesil-kart.com'dan yaptım yıllardır çıkmıyor.
-
Fatih bunu yazdı
başvuruları nerelerden yapıyorsunuz arkadaşlar? ben yesil-kart.com'dan yaptım yıllardır çıkmıyor.
ordan yapılır mı bi sürü para istiyorlar https://www.dvlottery.state.gov/ bu siteden yapacaksın
-
HolyOne bunu yazdı
Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing yazdı, bende doldurmuştum
Aynından amk..
-
bise sorcam mesela basvurduk cikmadi. sonradan turist vizesi icin basvurdugumuzda sorun cikarmi acaba? yani bu adam kacak kalacak diye dusunurlermi?
-
End_User bunu yazdı
bise sorcam mesela basvurduk cikmadi. sonradan turist vizesi icin basvurdugumuzda sorun cikarmi acaba? yani bu adam kacak kalacak diye dusunurlermi?
Bu adamlarin neye sorusturma actiklari belli degil. Sen buna basvur, en fazla administrative status check (guvenlik sorusturmasi) na takilirsin, 2-3 ay sonra bundan da gecersin. Sonra da gidersin. -
bi ara konu açında bi dahakine bende doldurayım :D
-
BaBe bunu yazdıTriumph bunu yazdı
madem bu kadar insanız, ortaklaşa bi tekne alıp yasa dışı yollarla gidelim:)
nedense aklıma yattı
Burdan oraya tekneylemi gideceğiz. -
Olgunisik bunu yazdıBaBe bunu yazdıTriumph bunu yazdı
madem bu kadar insanız, ortaklaşa bi tekne alıp yasa dışı yollarla gidelim:)
nedense aklıma yattı
Burdan oraya tekneylemi gideceğiz.küba vizesi alırız, ordan tekne bulup bahama adalarından birine geçeriz.
en yakın adadan şişme botla ilerleyip, yüzülecek mesafeden can yelekleriyle yüzeriz.
tamam işte.
