folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder E-Ticarette Vergi Sistemi ?



E-Ticarette Vergi Sistemi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Fatura satın almanın naylon faturacılığa girdiğini biliyorsunuz değilmi? Vergiden kaçıyım derken bu tür şeyler yapılması çok mantıksız, yakalandığında çok büyük sorun teşkil eder. Ayrıca bu %38 neye göre ? Yani ayrı bi vergi değil, kafadan kdv-muhtasar-geçici tarzı vergilerin toplamından tahmin yürütülerek söylenen bişey dimi?

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    kdv ötv stopaj vs vs hepsi dahil


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatura satın almanın naylon faturacılığa girdiğini biliyorsunuz değilmi? Vergiden kaçıyım derken bu tür şeyler yapılması çok mantıksız, yakalandığında çok büyük sorun teşkil eder. Ayrıca bu %38 neye göre ? Yani ayrı bi vergi değil, kafadan kdv-muhtasar-geçici tarzı vergilerin toplamından tahmin yürütülerek söylenen bişey dimi?
    -----------------------------

    Naylon faturacılık başka birşey mürit. Mükerrer basarsın, olmayan şirket üzerine basarsın filan o zaman o fatura naylon olur ama var olan bir firmanın faturasını bir başkasına verirsen ki arada ki kdv'leri ödemiş ve ödetmiş olursun; burda ki hukuksuzluk sadece senin bu fatura basmadan faturalı satış yapmanı sağlar. Hepsi bu.


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    %38 rakamı nerden bulundu bilmiorum ama firmadan firmaya değişiklik gösterir bu. Giderlerde düşüldükten sonra bu kadar fazla gitmez gibi.

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatura satın almanın naylon faturacılığa girdiğini biliyorsunuz değilmi? Vergiden kaçıyım derken bu tür şeyler yapılması çok mantıksız, yakalandığında çok büyük sorun teşkil eder. Ayrıca bu %38 neye göre ? Yani ayrı bi vergi değil, kafadan kdv-muhtasar-geçici tarzı vergilerin toplamından tahmin yürütülerek söylenen bişey dimi?
    -----------------------------

    Naylon faturacılık başka birşey mürit. Mükerrer basarsın, olmayan şirket üzerine basarsın filan o zaman o fatura naylon olur ama var olan bir firmanın faturasını bir başkasına verirsen ki arada ki kdv'leri ödemiş ve ödetmiş olursun; burda ki hukuksuzluk sadece senin bu fatura basmadan faturalı satış yapmanı sağlar. Hepsi bu.


    -----------------------------
    Naylon faturacılığın kapsamı daha geniştir. Ortada olmayan malların alınmış gibi gider gösterilmeside naylon faturacılığa girer. Edit: Sen sattığın malın faturasını başka bir şirket üzerinden kesip kdvsini o şirkete ödemeyi kastetmiosn dimi?Mesaj 27 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 02:28'da Pc-ErrOr tarafından düzenlendi.

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Fatura satın almanın naylon faturacılığa girdiğini biliyorsunuz değilmi? Vergiden kaçıyım derken bu tür şeyler yapılması çok mantıksız, yakalandığında çok büyük sorun teşkil eder. Ayrıca bu %38 neye göre ? Yani ayrı bi vergi değil, kafadan kdv-muhtasar-geçici tarzı vergilerin toplamından tahmin yürütülerek söylenen bişey dimi?
    -----------------------------

    Naylon faturacılık başka birşey mürit. Mükerrer basarsın, olmayan şirket üzerine basarsın filan o zaman o fatura naylon olur ama var olan bir firmanın faturasını bir başkasına verirsen ki arada ki kdv'leri ödemiş ve ödetmiş olursun; burda ki hukuksuzluk sadece senin bu fatura basmadan faturalı satış yapmanı sağlar. Hepsi bu.


    -----------------------------
    Naylon faturacılığın kapsamı daha geniştir. Ortada olmayan malların alınmış gibi gider gösterilmeside naylon faturacılığa girer. Edit: Sen sattığın malın faturasını başka bir şirket üzerinden kesip kdvsini o şirkete ödemeyi kastetmiosn dimi?Mesaj 27 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 02:28'da Pc-ErrOr tarafından düzenlendi.

    -----------------------------

    Aynen öyle onu kasdtediyorum müritcan, ben malı alır o ürünü veya benzeri ürünü pazarlayan şirkete girdi-çıktı yaptırır; KDV'sini öder (mal 100 + kdv ile 118 TL) malı benden alana 118 TL üzerinden satışını yaparım veya aynı işi aldığım şirket üzerinden de yaparım. O zaman ben aracı olmuş oluyorum. Bunda naylon taraf yok. Zaten ticaretin yumuşak karınlarından biri de bu


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Aynen o zaman naylonluk bi durum yok. Şirketle anlaştıysan istediğini yaparsın. Ben ilk mesajından örn %18 kdvyi daha düşük bi yüzdeden şirkete ödeyip kendi adına fatura satın alacaksın anladm =)

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aynen o zaman naylonluk bi durum yok. Şirketle anlaştıysan istediğini yaparsın. Ben ilk mesajından örn %18 kdvyi daha düşük bi yüzdeden şirkete ödeyip kendi adına fatura satın alacaksın anladm =)
    -----------------------------

    Yani onuda yaparsın da şimdi atraksiyona ne bileyim 70.000 TL ceza ödemeye gerek yok. Orda 2-3 TL fazla kazancam diye ticari sicilini ve adli sicilini yakmaya ne gerek var değilmi muhterem... 


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aynen o zaman naylonluk bi durum yok. Şirketle anlaştıysan istediğini yaparsın. Ben ilk mesajından örn %18 kdvyi daha düşük bi yüzdeden şirkete ödeyip kendi adına fatura satın alacaksın anladm =)
    -----------------------------

    Yani onuda yaparsın da şimdi atraksiyona ne bileyim 70.000 TL ceza ödemeye gerek yok. Orda 2-3 TL fazla kazancam diye ticari sicilini ve adli sicilini yakmaya ne gerek var değilmi muhterem... 


    -----------------------------
    Aynen öyle muritcan =))

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    kıbrısta şirket acip , turkiyede magaza acsak :D vergıden yana uygun olmazmı :D:D


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 5579 Toplam Mesaj: 32