Ebay Hakkında Bilgi İstiyorum
-
Arkadaslart bız Ebay dan alısverıs yapabılıyormuyuz?
Yada ıstedıgımız urunu aldıgımızda yurtdıusundan sorunsuz gelıyormu?
Bılgı sahıbı olanlar? -
suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaslart bız Ebay dan alısverıs yapabılıyormuyuz?
Yada ıstedıgımız urunu aldıgımızda yurtdıusundan sorunsuz gelıyormu?
Bılgı sahıbı olanlar?
-----------------------------hocam pm atmştım orda yazıyor. shipping kısmında worldwide ship filan yazıyorsa uluslar arası kargolama yapıyordur ve tahmini 70$ civarı kargo ücreti tutar. ödeme paypal la yapılıyor. ürün gelmezse dispute açıyorsun paypala şikayet ediyorsun paranı iade ediyor paypal. şansın varsa bi kaç gün sonra da ürün gelir beleşe :D
-
paypaldan para geri iadesi çok uzun sürüyor hocam sanırsam :/
kısacası ebay'dan alıveriş yapmak sakıncalı mı diyorsunuz
-
Sakıncalı değil, gümrükten geçebilecek ürünler sipariş etmelisin ve de kargo masrafına değebilecek burada bulamayacağın ürünler.
-
Ya mesela telefon ıstedıgım telefon burada 1.200 - 1.400 arası dısardan kaca gelır?
-
Gelmez. Gümrüğe takılır.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Gelmez. Gümrüğe takılır.
-----------------------------
Yapma ya :(
Bu sadece telefon ıcınmı gecerlı pekı? -
100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.
-----------------------------
Sakatmış bu iş ya ! -
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.
-----------------------------eğer karşı taraf faturasıyla gönderdiyse ki amerikada bu tür eşyalar için zorunlu diye biliyorum, gümrükte de memurun gözüne takılmazsa gelir :) kutusu da önemli, 1-2 tane plak almıştım fransadan gelmişti kocaman karton kutuya koymuş adam, ve açılmamıştı paket geldiğinde, biraz şans işi ama fiyatı yüksek ürünlerde risk alınmaz bence
-
Fedex ile gönderilmek zorunda kaldı. Hediye pakedi olduğu ve 30 dolarlık fiş kesildiği halde dürbün gümrüğe takıldı arkadaşlar, hayırlı olsun bana haehaehah.
