folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Ebay Hakkında Bilgi İstiyorum



Ebay Hakkında Bilgi İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Arkadaslart bız Ebay dan alısverıs yapabılıyormuyuz?
    Yada ıstedıgımız urunu aldıgımızda yurtdıusundan sorunsuz gelıyormu?
    Bılgı sahıbı olanlar?

     


    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaslart bız Ebay dan alısverıs yapabılıyormuyuz?
    Yada ıstedıgımız urunu aldıgımızda yurtdıusundan sorunsuz gelıyormu?
    Bılgı sahıbı olanlar?

     


    -----------------------------

    hocam pm atmştım orda yazıyor. shipping kısmında worldwide ship filan yazıyorsa uluslar arası kargolama yapıyordur ve tahmini 70$ civarı kargo ücreti tutar. ödeme paypal la yapılıyor. ürün gelmezse dispute açıyorsun paypala şikayet ediyorsun paranı iade ediyor paypal. şansın varsa bi kaç gün sonra da ürün gelir beleşe :D


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    paypaldan para geri iadesi çok uzun sürüyor hocam sanırsam :/ 

    kısacası ebay'dan alıveriş yapmak sakıncalı mı diyorsunuz 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Sakıncalı değil, gümrükten geçebilecek ürünler sipariş etmelisin ve de kargo masrafına değebilecek burada bulamayacağın ürünler.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Ya mesela telefon ıstedıgım telefon burada 1.200 - 1.400 arası dısardan kaca gelır?


    İmza YOK !!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Gelmez. Gümrüğe takılır.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gelmez. Gümrüğe takılır.


    -----------------------------

    Yapma ya :(
    Bu sadece telefon ıcınmı gecerlı pekı?


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.


    -----------------------------
    Sakatmış bu iş ya !

    İmza YOK !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    100 euro'dan daha pahalı ürünler içinmiş. Paranı da geri alamazsın gümrüğe takılırsa. Ben de bir dürbün siparişi verdim 350 küsür dolara. Özellikle posta ile ve hediye paketi içerisinde gönderilmesini söyledim. Bakalım gelecek mi? Ayrıca bir tanıdığın dört tane iphone 4'ü kalmış gümrükte.


    -----------------------------

    eğer karşı taraf faturasıyla gönderdiyse ki amerikada bu tür eşyalar için zorunlu diye biliyorum, gümrükte de memurun gözüne takılmazsa gelir :) kutusu da önemli, 1-2 tane plak almıştım fransadan gelmişti kocaman karton kutuya koymuş adam, ve açılmamıştı paket geldiğinde, biraz şans işi ama fiyatı yüksek ürünlerde risk alınmaz bence

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Fedex ile gönderilmek zorunda kaldı. Hediye pakedi olduğu ve 30 dolarlık fiş kesildiği halde dürbün gümrüğe takıldı arkadaşlar, hayırlı olsun bana haehaehah. 


    while (1<2)
Toplam Hit: 2249 Toplam Mesaj: 20