Edirne - Tekirdağ - Çanakkale - Hangisi?
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------Edirnedeki müritlere içim ısındı :)
Şuanda en tepeye Edirne'yi yazıcam gibi görünüyor.
Yalnız bi kac sorum var :
1- Tek kisilik özel yurtlar veya apartların fiyatları nasıldır?
2- Şehirdeki dinci kesim oranı nasıldır?
3- Dezavantajlı yönleri nelerdir?
4- İstanbul'da otururken Tekirdağ yerine Edirne'ye gelmeye değer mi?
Değer diyorsanız geleyim :)
-----------------------------Edirneliyim esentepe ve kıyıkta oturdum ikiside çok farklı ortamlar çok kişi tanıdım.Şunu diyebilirim sana
1-Trakya üniversitesine yakın yer üni nin oralar , zübeydeye kadar ev bulursan iyi orda kiralar yüksek olabilir fiyat hakkında pek bilgim yok yazın gidip tercihten sonra bakarsan daha iyi olabilir.Giriş katları daha ucuz oluyor.
2-Dinci kesim kaç yıldır yaşıyorum pek rastlamadım herkes kendi inandığını yapıyor özgürlükçü bir yer bana göre.Bulunduğun semte göre belki değişir ama genelde dinci kesim cok görmedim.
3-Dezavatanjı otobüsler :D gelince anlarsın hocam :D araban varsa iyi pek trafik olmaz. Onun dışında hiç düşünmedim aklıma gelirse yazarım tekrar
4- Tekirdağ karışık ve üniversitesi o kadar iyi değil hocam hiç yoktan Trakya üni kadar iyi değil.Burada geceleri vs rahattır çıkarsın takılırsın pek karışan görüşen olmaz , tekirdağ ı bilmiyorum tabi.Kişisel yorumumdur bu.Çarşısı vs yerli yerinde aradığını bulursun çok fazla dağınık değil.
kolay gelsin
Mesaj 25 Temmuz 2012 (Carsamba) Saat: 23:56'da insidae tarafından düzenlendi.
Mesaj 25 Temmuz 2012 (Carsamba) Saat: 23:57'da insidae tarafından düzenlendi. -
Yurtlari ve apartlari unut ozellikle deniz ogrenci yurdunu cok duyarsin sokakta kal orda kalma ama fiyatlar apartlarda 300 350 civari yemegine gore degisir tabi ev daha mantikli saraclar caddesinde haci hocayida gorursun elinde ickiyle dolasanda gorursun kolay bi yer tarihi yerler cok aktivite cok Ama bi istanbul bekleme o beklentiyle gidersen hayal kirikligi olur aysekadinda bi ev tutarsin zaten aysekadin disinda diger yerleri yer degil
-
griffin bunu yazdı:
-----------------------------
Yurtlari ve apartlari unut ozellikle deniz ogrenci yurdunu cok duyarsin sokakta kal orda kalma ama fiyatlar apartlarda 300 350 civari yemegine gore degisir tabi ev daha mantikli saraclar caddesinde haci hocayida gorursun elinde ickiyle dolasanda gorursun kolay bi yer tarihi yerler cok aktivite cok Ama bi istanbul bekleme o beklentiyle gidersen hayal kirikligi olur aysekadinda bi ev tutarsin zaten aysekadin disinda diger yerleri yer degil
-----------------------------Hocam apartlarda elektrik su internet vs sorunu yok + eve göre daha ucuz oldugu için söyledim. Şuanda tek başıma eve cıkma şansım yok maddiyat sebebiyle , cok kisiyle yaşamak da istemiyorum , tek kalmak ıcın tek şans apartlar veya tek kisilik özel yurtlar oluyor..
Mesaj 26 Temmuz 2012 (Persembe) Saat: 00:12'da RootB tarafından düzenlendi. -
RootB bunu yazdı:
-----------------------------Edirnedeki müritlere içim ısındı :)
Şuanda en tepeye Edirne'yi yazıcam gibi görünüyor.
Yalnız bi kac sorum var :
1- Tek kisilik özel yurtlar veya apartların fiyatları nasıldır?
2- Şehirdeki dinci kesim oranı nasıldır?
3- Dezavantajlı yönleri nelerdir?
4- İstanbul'da otururken Tekirdağ yerine Edirne'ye gelmeye değer mi?
Değer diyorsanız geleyim :)
-----------------------------dinci ne ararla edirnede :D Gel hoca on numara şehirdir.
-
Tekirdağ tabikide =)
-
Bico bunu yazdı:
-----------------------------Tekirdağ tabikide =)
-----------------------------Neden ama :)
-
O zaman aparta cikarsin yemek filan istemezsin kalabildigin kadar ucuza kalirsin zaten verdikleri yemek bi ise yaramiyor disarda masraf olucak ondan ayrica internette geneli cok yavas oluyor oda ayri bi sorun zaten tercih yap cikarsa ev arkadasi arayan cok kisi olur 2 3 kisi cikarsin bolumunden bulursun
-
tekirdaga gelme hocam bence muhendislik fakultesi lise gibin :D
-
hiçbirini görmemiş biri olarak çanakkale derdim
-
Bico bunu yazdı:
-----------------------------Tekirdağ tabikide =)
-----------------------------ahahahahhaah dalga geçiyo lan :D
hocam sakın ama sakın.
ömrümüzü çürüttü nkü çoğu arkadaşım 5 senede bitirdi :D
aman abi, tekirdağda yaşayan birisi olarak uzak dur burdaki üni üni değil :D
öyle garip gurip bi yer :D aman diyeyim.
