Efatura API Olayı Nasıl Oluyor.
-
pompaci bunu yazdı
hocam şahsi düşüncem logoya bulaşma güncellemesi ayrı dert entegrayonu ayrı para tricırı ayrı para kullanan sayısı ayrı para her derdine çare yerine bu versiyon da böyle cevabı alır alır sonra ah edersin.
luca net baya bi öne çıkmaya başladı ama senin istediklerini karşılarmı bilmiyorum bi görüş istersen, program kurmaya filan da ihtiyacın yok her şey nette.
hocam ERP programından bahsedilmiyor, API sisteminden bahsediliyor. entegrasyon için kendi mini(?) ERPsini de yazabilir. :)
-
ershn bunu yazdıpompaci bunu yazdı
hocam şahsi düşüncem logoya bulaşma güncellemesi ayrı dert entegrayonu ayrı para tricırı ayrı para kullanan sayısı ayrı para her derdine çare yerine bu versiyon da böyle cevabı alır alır sonra ah edersin.
luca net baya bi öne çıkmaya başladı ama senin istediklerini karşılarmı bilmiyorum bi görüş istersen, program kurmaya filan da ihtiyacın yok her şey nette.
hocam ERP programından bahsedilmiyor, API sisteminden bahsediliyor. entegrasyon için kendi mini(?) ERPsini de yazabilir. :)
öyle olacak zaten ya, hazırlar işimi görmüyor pek.
