folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ehiliyet Hakkında ?



Ehiliyet Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    hacılar benim B sınıfı ehliyetim var A2 almam gerekiyor..

    Birtek motor sınavına gireceğim yani...

    Kursa yazılmadan kendim sınava başvuru yapabiliyor muyum işlerimi kendim yürütüp sınava girebiliyor muyum hacılar..

    bu konuda bilgisi olan müridler var mı?


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    babybash22
    babybash22's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2006
    Erkek

    bildiğim kadarıyla kursa yazılman gerekiyor bende alacaktım ama vazgeçmiştim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar 


    herşeyin bir şeyi vardır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar 

     


    -----------------------------

    anladım Hocam, sunuda çok doğru söylemişsin hocam amaç kurslara para kazandırmak...


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------


    kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar 

     


    -----------------------------

     

    Kursa kaydolup gitmemek tabiki çarpık bi durum ama aksi tamamen mantıksızca.. Ehliyeti bakkaldan almışsın tabiri bu kez gerçek oluyor.

    Sormazlar mı -kardeşim sizin ülkenizde nasıl olurda kursa gitmeden ehliyet verilebiliyor ? Böyle bir durum da var.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    bireysel basvuru yapamazsin,kursa kayit olman gerek ama ucretin diger kursiyerlerden daha dusuk olacak.


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------

    bireysel basvuru yapamazsin,kursa kayit olman gerek ama ucretin diger kursiyerlerden daha dusuk olacak.


    -----------------------------

    sağolasın bilgi için düşük olsun sevindim buna.. )


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Ücret sıfırdan a2 almakla aynı 300 filan heralde
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar 

     


    -----------------------------

    Hocam soruları veren bir tane kurs ismi soyleyebilir misin?

    Amk atarkende biraz usturuplu atın


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------


    kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar 

     


    -----------------------------

     

    Hocam soruları veren bir tane kurs ismi soyleyebilir misin?

    Amk atarkende biraz usturuplu atın


    -----------------------------

     

     doğru konuş a. koydurtma  , ne atçam lan sana yalan borcum var sanki git bi kursa kaydol madem 


    herşeyin bir şeyi vardır
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Bende bu gün aldım ehliyetimi BA2 ..

Toplam Hit: 2537 Toplam Mesaj: 20