Ehiliyet Hakkında ?
-
hacılar benim B sınıfı ehliyetim var A2 almam gerekiyor..
Birtek motor sınavına gireceğim yani...
Kursa yazılmadan kendim sınava başvuru yapabiliyor muyum işlerimi kendim yürütüp sınava girebiliyor muyum hacılar..
bu konuda bilgisi olan müridler var mı?
-
bildiğim kadarıyla kursa yazılman gerekiyor bende alacaktım ama vazgeçmiştim
-
kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar
-----------------------------anladım Hocam, sunuda çok doğru söylemişsin hocam amaç kurslara para kazandırmak...
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar
-----------------------------Kursa kaydolup gitmemek tabiki çarpık bi durum ama aksi tamamen mantıksızca.. Ehliyeti bakkaldan almışsın tabiri bu kez gerçek oluyor.
Sormazlar mı -kardeşim sizin ülkenizde nasıl olurda kursa gitmeden ehliyet verilebiliyor ? Böyle bir durum da var.
-
bireysel basvuru yapamazsin,kursa kayit olman gerek ama ucretin diger kursiyerlerden daha dusuk olacak.
-
Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
bireysel basvuru yapamazsin,kursa kayit olman gerek ama ucretin diger kursiyerlerden daha dusuk olacak.
-----------------------------sağolasın bilgi için düşük olsun sevindim buna.. )
-
Ücret sıfırdan a2 almakla aynı 300 filan heralde
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar
-----------------------------Hocam soruları veren bir tane kurs ismi soyleyebilir misin?
Amk atarkende biraz usturuplu atın
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
kursa yazılmadan kendin başvuru yapamıyorsun , ztn kursa gitmen fln da gerekmiyor ama kayıt olmak durumunda kalıyorsun. bu ehliyet prosedürü türkiyedeki en çarpık uygulamalardan biridir sırf ehliyet kursları para kazansın diye var bu uygulama. MEB yetkili kurslar öğrenciler adına başvurabiliyorlar tahmini maliyet sınav harcı vb dahil 400-500 buluyor zaten sana sözüm ona yapçakları sınavın da sorularını veriyorlar
-----------------------------Hocam soruları veren bir tane kurs ismi soyleyebilir misin?
Amk atarkende biraz usturuplu atın
-----------------------------doğru konuş a. koydurtma , ne atçam lan sana yalan borcum var sanki git bi kursa kaydol madem
-
Bende bu gün aldım ehliyetimi BA2 ..
