folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ehiliyet Hakkında ?



Ehiliyet Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocalar konuyu baltalamak gibi olmasın.

    18 yaşını doldurunca mı ehliyeti alabilirim

    18 yaşına girince mi ?

    18 yaşımı doldurmasan bile sadece girsem ehliyet kursundakilerle torpilim olsa 18 yaşını doldurmadan ehliyet alabilirmiyim ?

    almak istediğim ehliyet b (yazmayı unutmuşum)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Saybirs bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar konuyu baltalamak gibi olmasın.

    18 yaşını doldurunca mı ehliyeti alabilirim

    18 yaşına girince mi ?

    18 yaşımı doldurmasan bile sadece girsem ehliyet kursundakilerle torpilim olsa 18 yaşını doldurmadan ehliyet alabilirmiyim ?

    -----------------------------

    Girince değil doldurunca alabilirsin.

     


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    benim bildiğim a2 ehliyeti 17 doldurunca alınabiliyodu.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

     

     

     doğru konuş a. koydurtma  , ne atçam lan sana yalan borcum var sanki git bi kursa kaydol madem 


    -----------------------------

    hem gerizekalısın hem de klavye delikanlısısın, muhtemel neden de iktidarsızlık, böyle savurduğuna göre. Kısa bir döneme kadar sürücü kursu işindeydim, kimse kimseye soruyu vermez, olay meb ve osym ile alakalı.

    not: harbiden zavallısın lan


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Benim gittiğim kurs verdi sayılır. Çalışma adı altında verdikleri kağıttaki bütün sorular çıktı. Ayrıyetten ömrümde ikinci kez ehliyet sınavında araba sürdüm, ve şu an ehliyetim var, çok acayip.


    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim gittiğim kurs verdi sayılır. Çalışma adı altında verdikleri kağıttaki bütün sorular çıktı. Ayrıyetten ömrümde ikinci kez ehliyet sınavında araba sürdüm, ve şu an ehliyetim var, çok acayip.


    -----------------------------
    Bu olayı herkes biliyor nerdeyse ( 1000 soruluk havuzdan 50 sorunun çıkması gibi bir şey )
    Yukarıda tartışmaya neden olan mevzu da bu. Veriye göre xz--> Soruları veriyorlar diyor.
    Diğer arkadaş da yok öyle bir şey diyor. Konulara çalışır,testleri yaparsa elbet geçer demeye getiriyor.
    En doğruyu sen demişssin " verdi sayılır" :)))

    + Şöyle bir versiyonu var: Parayı veriyorsun, ehliyet sana geliyor. ( Pusulanın yönü E'de(East) iken )

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    Hazır açılmış konu. Bende iş makinesi ehliyeti almayı düşünüyorum ( G )

    Ama şöle kafama takılan şeyler var.

    1. B ehliyet sahibiyim. Acaba direk G verirlermi yoksa ilk önce E sonra G mi derler.

    2. iş makinesinde benim uzmanlığım forklift kursun elinde dozer varsa dozermi sürcez a.k ne anlarım dozerden :)

    3. Dozerde olsa muhtemelen indir kaldır diceklerdir al sertifikanı git diceklerdir ama ya kaldırıp indiremezsek? (bilmem kaç gün öğretiyorlar sanırım)

    4. Kaç para olur ki lan bu G alması..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    dozerlin forkliften bir farkı olduğunu düşünmüyorum, yani tamam daha büyük olabilir ama mantığı belirli hocam... forkliftte direksiyonu çevirince tekerler döner, dozerde( ki tığtıl değilse) gövdesi 2 parçadan oluşur, o döner... 

     

    bu arada bildiğim kadarıyla ehliyet sınavına girdiğimiz yerden alıyoz ehliyeti dimi? b kazandım bi buçuk yıl önce de daha almadım, a2 alcam şimdi onu burdan alsam sorun olur mu acep bilen duyan varmıdır?


    Çok sıkılıyom
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim bildiğim a2 ehliyeti 17 doldurunca alınabiliyodu.


    -----------------------------

     

    Evet A2 alabilirsin 17 olunca.

Toplam Hit: 2538 Toplam Mesaj: 20