Ehliyet Sınavı
-
Neyse hiç birinizin kazanamyacağı belli zaten. Kazansanız da bi b*k olmaz sizden.
-
Dem1r bunu yazdı:
-----------------------------
Neyse hiç birinizin kazanamyacağı belli zaten. Kazansanız da bi b*k olmaz sizden.
-----------------------------
ne alakası var ya nedemek kazanamıyacağımız belii bi bok olmaz doğru düzgün konuş! -
Dem1r bunu yazdı:
-----------------------------
Neyse hiç birinizin kazanamyacağı belli zaten. Kazansanız da bi b*k olmaz sizden.
-----------------------------
nerden belli ? -
Dem1r bunu yazdı:
-----------------------------
Neyse hiç birinizin kazanamyacağı belli zaten. Kazansanız da bi b*k olmaz sizden.
-----------------------------
sen böyle yazma kapasitesine ulaştıgına göre biz hayli hayli kazanırız.. -
ref benim senden umudum yok. açıkçası :D
-
Dem1r bunu yazdı:
-----------------------------
Neyse hiç birinizin kazanamyacağı belli zaten. Kazansanız da bi b*k olmaz sizden.
-----------------------------
Evet bizden b..k olmaz çünki pislikle işimiz olmaz ama senden olmuş sanırım -
@asi cigim sen sinirlenme, ben gereken islemi yaptim
(cigim falan deyince sanki karizmayi biraz cizdirdik gibi oldu)
-
amk ösym sistem kitlenir meb de sınav sonuçları ertelenir dünya kdar para alırlar bi işi beceremezler
-
Ulan ben bu sonuç için sabaha kadar uyumadım. Nası yani şimdi çarşamba haaayyytttttt sayko mode on :|
*oku *okuna uyumamışım kafayı yiycem :@ aaayyyyyttttt uuyyyttt saykoya bağladım :))))))
-
bende girdim sınava da kolaydı ya kazanırız heralde :P Trafikten çakmazsak iyi.
Toplam Hit: 4710 Toplam Mesaj: 40
