Ehliyetini Kaptıranlar Hk.
-
nevorapat bunu yazdıSaNaL_AjaN bunu yazdınevorapat bunu yazdı
Açılın 51 promille ehliyetimi verdim .E-devlette bu ayın 23 de doluyor gözüküyor yani 23.04.18 bende güle oynaya resmi tatil olunca ayın 24 'de gittim birde ne desinler sen 23.05.18 de alcan.
Açtık baktık e-devlete orda öyle yazıyor vs vs ama cidden 6 ay hesaplayınca 5. ayda almam gerekiyor polis bir yandan gülüyor ben bir yandan ağlıyorum .Yanlışlık olmuştur diyor xd gelde başka ülkede yaşa
Başkan sen daha alamadın mı yahu :D
Yok abi sana vermeyiz diyorlar xd zorla ehliyetsiz sürdürüyorlar insana..
^^DDDD
@Sanal_Ajan , ilk sayfa, 2. mesaj: bende diyorum, " Ne diyor". ^^D)
Rakı şişesi mi var, orada @Nevorapat `ın Avatar`ında(Bunun da Türkçesi neyse? NikResmi filan mı? )?
RitmFarbRacourci tarafından 27/Nis/18 10:07 tarihinde düzenlenmiştir -
Ehliyeti 6 ay kaptıran birisi vergi borcu yoktur yazısı almak zorundamı? Adam iş yapıyor vergi borcu var bunlarıda mı odemesi lazım ehilyeti almak ıcın ? bilen birisi aydınlatabilir mi ?
ehliyet cezası 1000 tl civari
vergi cezası borcu 40.000 bin tl civari.
40 000 tl yi demi ödemesi lazım?
