Ek Kontenjan
-
Ek kontenjan yapılacakmı tarihleri belli mi bilen varsa yardım bekliyorum?
-
hacı bu ayın ikinci haftası diye biliyorum ama en yakın ösym merkezine sor mutlaka.
-
teşekkürler..merkezden biraz uzaktayım malum bayram geldi dedelerin ninelerin yanındayız...:) ösym merkezine soramıyorum oyuzden bilen varsa bi yardımcı olsun...
-
dört gözle beklioruz ama umutlarını söndürmek gibi olmasın ama öle çok bişey umma hoca. boş kalan kontenjanların alayı vakıf üniversiteleri ve fizik-kimya-biyoloji
bende bu ayın ikinci haftasındna itibaren bişler olcak diye biliyorum. ayıcada ösym en geç 1 ekimde sonuçlandırıcaz demişlerid
-
hmm
-
bu ek kontejyannın tarihiini bilen varmı bamadım ya.
-
ek kontenjan olucakta önemli olan o değilki ösym ' nin açıklama yapması sistemi değiştirmesi lazım.. Neden : ?
Bu sene açıkta kalan çok öğrenci oldu eğer herkes eski sistemdeki gibi puanının üstünü yazamasza gene açıkta kalan çok olucaktır.. -
son kontenjan durumu nedir belli oldumu tarihler bilen varmı acaba??
-
bende ek kontenjandan girmeye çalıscam bekliyoruz ösym yi :(
-
180 olan tercih etme barajını 160 çekmedikleri sürece kontenjanlarda ciddi boşluklar kalmaya devam eder. ÖSYM hatalı davranıyor bence. 180 barajı ekonomisi öğrenci giderlerine bağlı ilçeler ve küçük illere darbe demek.
Geçen senelerde de benzer problemler olmuş, baraj 160'a çekilmişti. Hatadan ders almıyorlar vesselam.
-
şu lanet olası kontenjan bi açıklansa
