Ek Kontenjan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdinand
    ferdinand's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Dişi

    Ek kontenjan yapılacakmı tarihleri belli mi bilen varsa yardım bekliyorum?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    hacı bu ayın ikinci haftası diye biliyorum ama en yakın ösym merkezine sor mutlaka.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdinand
    ferdinand's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Dişi

    teşekkürler..merkezden biraz uzaktayım malum bayram geldi dedelerin ninelerin yanındayız...:) ösym merkezine soramıyorum oyuzden bilen varsa bi yardımcı olsun...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    dört gözle beklioruz ama umutlarını söndürmek gibi olmasın ama öle çok bişey umma hoca. boş kalan kontenjanların alayı vakıf üniversiteleri ve fizik-kimya-biyoloji

    bende bu ayın ikinci haftasındna itibaren bişler olcak diye biliyorum. ayıcada ösym en geç 1 ekimde sonuçlandırıcaz demişlerid


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdinand
    ferdinand's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Dişi

    hmm

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ispanyol
    ispanyol's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bu ek kontejyannın tarihiini bilen varmı bamadım ya.


    Maksadınız Aşk Aşkınız Baki Kalsın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    ek kontenjan olucakta önemli olan o değilki ösym ' nin açıklama yapması sistemi değiştirmesi lazım.. Neden : ?

    Bu sene açıkta kalan çok öğrenci oldu eğer herkes eski sistemdeki gibi puanının üstünü yazamasza gene açıkta kalan çok olucaktır..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdinand
    ferdinand's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Dişi

    son kontenjan durumu nedir belli oldumu tarihler bilen varmı acaba??

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende ek kontenjandan girmeye çalıscam bekliyoruz ösym yi :(

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    180 olan tercih etme barajını 160 çekmedikleri sürece kontenjanlarda ciddi boşluklar kalmaya devam eder. ÖSYM hatalı davranıyor bence. 180 barajı ekonomisi öğrenci giderlerine bağlı ilçeler ve küçük illere darbe demek.

    Geçen senelerde de benzer problemler olmuş, baraj 160'a çekilmişti. Hatadan ders almıyorlar vesselam. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    şu lanet olası kontenjan bi açıklansa

Toplam Hit: 2552 Toplam Mesaj: 15