Ek Kontenjan
-
Olgunisik bunu yazdı:
-----------------------------
180 olan tercih etme barajını 160 çekmedikleri sürece kontenjanlarda ciddi boşluklar kalmaya devam eder. ÖSYM hatalı davranıyor bence. 180 barajı ekonomisi öğrenci giderlerine bağlı ilçeler ve küçük illere darbe demek.
Geçen senelerde de benzer problemler olmuş, baraj 160'a çekilmişti. Hatadan ders almıyorlar vesselam.
-----------------------------kusura bakma da 180 puan bile yapamayan gerizekalı bence üniversiteye falan gitmesin. baraj aşağı değil yukarı çekilmeli.
geliri öğrenci olan küçük yerlerin de amk. şerefsizler sırf öğrenci kazıklıyor. hayatta başka amaçları yok.
kira arıyorsun önce kaç kişi kalcaksınız diye soruyor sonra fiyat çekiyor şerefsizler.
-
Aryan bunu yazdı:
-----------------------------
dört gözle beklioruz ama umutlarını söndürmek gibi olmasın ama öle çok bişey umma hoca. boş kalan kontenjanların alayı vakıf üniversiteleri ve fizik-kimya-biyoloji
bende bu ayın ikinci haftasındna itibaren bişler olcak diye biliyorum. ayıcada ösym en geç 1 ekimde sonuçlandırıcaz demişlerid
-----------------------------bişey umma ne demek geçen yıl ki ek kontenjan kılavuzunu bi incele istersen ankara hukukta bile 3 boş kontenjan vardı yanılmıyorsam.
kesin tarih yok kim ne derse desin tahmini konuşmuş olur beklemekten başka çare yok.
-
2010-ÖSYS Ek Yerleştirme için, 6 - 11 Ekim 2010 tarihleri arasında başvuru yapılabilecek... hayırlı olsun şimdiden :)
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------Olgunisik bunu yazdı:
-----------------------------
180 olan tercih etme barajını 160 çekmedikleri sürece kontenjanlarda ciddi boşluklar kalmaya devam eder. ÖSYM hatalı davranıyor bence. 180 barajı ekonomisi öğrenci giderlerine bağlı ilçeler ve küçük illere darbe demek.
Geçen senelerde de benzer problemler olmuş, baraj 160'a çekilmişti. Hatadan ders almıyorlar vesselam.
-----------------------------kusura bakma da 180 puan bile yapamayan gerizekalı bence üniversiteye falan gitmesin. baraj aşağı değil yukarı çekilmeli.
geliri öğrenci olan küçük yerlerin de amk. şerefsizler sırf öğrenci kazıklıyor. hayatta başka amaçları yok.
kira arıyorsun önce kaç kişi kalcaksınız diye soruyor sonra fiyat çekiyor şerefsizler.
-----------------------------
sınava girip kitapçığa işesem barajı geçerim geçemeyek kadar malsa üni falan değil sağlam bi meşe odununu hakediyo :)
