Ekmek Ağacı Yapıyoruz
-
yav ne çelişkisi bu akşam haberlerinde çıkıcak işte yarına videosu düşer etkinlik sayfasına koyarlar ..
-
berraa bunu yazdı:
-----------------------------
yav ne çelişkisi bu akşam haberlerinde çıkıcak işte yarına videosu düşer etkinlik sayfasına koyarlar ..
-----------------------------yok estfrullah yanlış anladın :) mesajı o saatte yazmışsın onun için dedim.
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
berraa bunu yazdı:
-----------------------------
yav ne çelişkisi bu akşam haberlerinde çıkıcak işte yarına videosu düşer etkinlik sayfasına koyarlar ..
-----------------------------yok estfrullah yanlış anladın :) mesajı o saatte yazmışsın onun için dedim.
-----------------------------yok yanlış anlamadım merak etme geç yazdım mesajı farkındayım :) hata bende anca fırsat buldum :))
-
Hocam bunlar da olsun da bundan önce insanları doyuralım ne gariptir ki kediye acıdığı kadar insanlara bu kadar acınmıyor olayın farklı penceresinden bakmak istedim.
-
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam bunlar da olsun da bundan önce insanları doyuralım ne gariptir ki kediye acıdığı kadar insanlara bu kadar acınmıyor olayın farklı penceresinden bakmak istedim.
-----------------------------doğru demişsin tabiki insanlar birbirine yardım etmeli.. ama hayvanlar savunmasız insan çalışır çabalar yardım için başvurabilir ama ya hayvancıklar napsın onlar dertlerini anlatamazlar ki hem bi kaba su koymakla ekmek bugday kırıntı bırakmak kimseye zor gelmez ama diğer türlü çogumuzun cebinde akrep var sanki yardım diyince direk maddi açıdan algılıyoruz aslında yardım her şekilde olabilir..
-
berraa bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------diyecek bişi bulamadım çaksaydın iki tane dicem olmıcak yapsanda anlamazlar zaten sadece o görevli için demiyorum ..duyarlı insanlar oldugu kadar bilinçsiz insanlarda var ..tabi bunları böyle sinirlenerek bağırarak küfrederek ne azaltabiliriz nede aşabiliriz .. hatta bazen anlatmak bile yeterli olmayabilir..uygulayarak göstermek lazım.. bu gün sen bi kap koyarsın yarın öteki koyar öbür gün bakmışsın diğeri de yemek veriyor .. ancak kendimiz yaparak göstererek bu şekilde en azından toplumu bilinçlendirebiliriz ..
-----------------------------çaksaydın iki tane diyosunda adamın umrunda değilki elinden gelse cvp bile vermiyecekti. adam şartlamış kendni ölücek o hayvan, ölmeyeceği varsada öldürecek hayvanı :/
elimden geldiğince bende yardımcı oluyorum hayvanlara. geçen kar yağdığnda 3 gün fln aralıksız, bi kaba kedi köpek için yemek ekmek gibi şeyler koyup dışarıda boş arazi var oraya koymuştk, bide kuşlar için ayrı bi yere ekmek parçaları bırakmştk şimdi kap bile yok ortada :)
-
hergün tükkan ve cam önüne atığımız ekmek ve bulgurlar kesmiyor artık, ağaç yapmak farz oldu zaten. Eline kıt kanaat geçen ekmeğinden bile paylaşan insanlara ne mutlu..
-
Konuya destek veren ve de gereğini yapan tüm müridlere tebrikler. Allah razı olsun.
