Ekran Çözünürlüğü
-
arkadaşlar bugun kasa aldım herşeyini kurdum vs monitörüm 19 inc ama çözünürlüğü 1920.1080 yapinca Başlat menüsü ve masa üstümdeki çoğu şey kayboluyor neden acaba
-
o kenarları falan uzatman genişletmen lazım monitörün ayarlarından :/
-
monitorun Auto düğmesi varsa bi basmayı dene 19" 1920x1080 vermeyebilir ama oladabilir emin değilim :)
-
sezeruludag bunu yazdı
monitorun Auto düğmesi varsa bi basmayı dene 19" 1920x1080 vermeyebilir ama oladabilir emin değilim :)
1680*1050 gözülküyor hocam nasıl düzeticem bulamadım basiyorum ama
-
Monitör 1920*1080 çözünürlüğü destekliyor mu?
-
yanak bunu yazdı
Monitör 1920*1080 çözünürlüğü destekliyor mu?
walla hocam 19 inc olarak aldım ama önceden böyle bir sorunu olmazdı 19 inc secebiliyordum :W monitörün tuslariyla ayar yapamadim bir türlü olmuyor
-
MaxeL bunu yazdıyanak bunu yazdı
Monitör 1920*1080 çözünürlüğü destekliyor mu?
walla hocam 19 inc olarak aldım ama önceden böyle bir sorunu olmazdı 19 inc secebiliyordum :W monitörün tuslariyla ayar yapamadim bir türlü olmuyor
tuşu muşu boşver sen o monitörün kutusuna falan bak modelini ver netten bakalım çözünürlüğü neymiş ne değilmiş..
-
görüntü ayarlarından scale ye de bakabilirsin.
-
Monitör marka-model verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.
-
RaNGeR bunu yazdı
Monitör marka-model verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.
casper model no :2200m arkadaslar
http://forum.donanimhaber.com/m_44082040/tm.htm sorunum tam olarak bu arkadaslar
MaxeL tarafından 23/Eyl/12 00:38 tarihinde düzenlenmiştir -
pazara gidecem dönünce bakarım..
öncelikkle ekran akrtı ayarlarında masaa üstü boyutu ve konumu konusuna bak , ölçeklendirmeyi de e n boy pranını seç..
monitörün doğal çözünürlüü neyse ekran çözünürlüğünü de onu seçmeye bak..
