Ekran Kartı Alacağım Lütfen Yardım
-
Bilgisayarımın özellikleri beni idare edecek derecede fakat ekran kartım gerçekten çok sıkıntı yapıyor sonunda değiştirmeye karar verdim fakat anakartım agp bu yüzden nasıl seçeceğimi bilmiyorum 100 lira kadar bütçem var..3.00 gHz Pentium4 ,1 gb ram DDR2 ,120 gb bilgisayarın genel özellikleri.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hocalar =)
-
Ati almada ne alırsan al..
-
agp bildigim kadarıyla 512 mb 128 bite kadar fiyatlarıda pek pahalı degil ama bulmak zor
-
Koskoca Tbt'den bir tane yardım çıkmadı :/
-
http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=66127&ad=POWERCOLOR-X1650PRO-512MB-AGP8X-128-BiT-DDR2-Ekran-Kartlari
-
bak bakalım bunlara
3 bak bunlarda 7 tane agp ekran kartı bak bakalım aklına takılan olursa sorarsın http://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=OEMVGA&k3=AGP
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Ati almada ne alırsan al..
-----------------------------niye hoca :)
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Ati almada ne alırsan al..
-----------------------------niye hoca :)
-----------------------------Nvidia varken konuşamaya hakkı yok çünkü.
Üstelik performanssız aletler.
Hayatım boyunca haz almadığı tek ekran kartıdır Ati..
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Ati almada ne alırsan al..
-----------------------------niye hoca :)
-----------------------------Nvidia varken konuşamaya hakkı yok çünkü.
Üstelik performanssız aletler.
Hayatım boyunca haz almadığı tek ekran kartıdır Ati..
-----------------------------geçen gün 5970 aldım hoca donanimhaberden testlere incelemesine falan bak performanssız aletin :)
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Nvidia varken konuşamaya hakkı yok çünkü.
Üstelik performanssız aletler.
Hayatım boyunca haz almadığı tek ekran kartıdır Ati..
----------------------------- -
Ya ben ekran kartı olayından hiç anlamadığım için böyle milyon kez soru soruyorum :D kusuruma bakmayın lütfen =) şimdi asıl durum şu ki ; ben Call Of Duty,NFS vs gibi popüler oyunların son çıkanlarını oynamak istiyorum bunları çalıştıracak ne önerirsiniz..
