Ekran Kartı Alacağım Lütfen Yardım
-
shift ve cod6 oynaman zor saglam bi işlemci saglam bi ekran kartı lazım P4 1 gb ram ve AGP ile olacak iş degil
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Ati almada ne alırsan al..
-----------------------------niye hoca :)
-----------------------------Nvidia varken konuşamaya hakkı yok çünkü.
Üstelik performanssız aletler.
Hayatım boyunca haz almadığı tek ekran kartıdır Ati..
-----------------------------geçen gün 5970 aldım hoca donanimhaberden testlere incelemesine falan bak performanssız aletin :)
-----------------------------:D upluyorum hocam seni haklısın bizzat 3dmark da test etme şansı yakaladım nvidia ı piç ediyor hd5970 :D fakat atinin sevmedigim bir yeri vra oda sogutma meselesi adamlar anlamıyor sogutmadan thermaltake yada artic cool la ufak bir dedikodu var zaten o şekilde hd5970 de kart da 2 adet 5870 gpusu vr ne diyorsun hocam :D o yeter
8mm hocam şunu diyeyim sadece sana ati hd5970 gtx295 e %30 fark atmış durumda bende degil testler diyor bunu :D
konuya gelince hocam pcı olsaydı sana bir sürü seçenek sunardım ama agp olması elimi kolumu baglıyor ama http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=85847&ad=HiS-HD-4670-iCEQ-1GB-GDDR3-AGP-8X-DUAL-DL-128-Ekran-Kartlari şunu tavsiye ederim
-
dostum boşuna agp karta para verme yarın öbür gün anakartın sorun cıkarırsa parana yazık olur ama yinede almaya niyetliysen alacagın kartı powerın kaldırırmı bunu göz önünde bulundurup al
-
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
dostum boşuna agp karta para verme yarın öbür gün anakartın sorun cıkarırsa parana yazık olur ama yinede almaya niyetliysen alacagın kartı powerın kaldırırmı bunu göz önünde bulundurup al
-----------------------------
aslında herkesin dediği gibi yapıp anakartımı değiştirip ona uygun bir ekran kartı alsam daha mantıklı olacak..Lanet olsun ki anakart ve ekran kartından hiç mi hiç anlamıyorum :S -
P4 işlemcinin olduğu kasaya bence en fazla Ati X1650 ekran kartı alınıp takılır
X1650 ekran kartı da ztn cod mw2 gibi yeni nesil oyunları açmıyo :)
anakart ve ekran kartını değiştiriyosan ztn bi zahmet sistemini değiş :D
750 milyona seni 4-5 yıl idare edebilecek çok güzel makinalar toplayabilirsin .
Ati yaramaz diyenlere de sewgiler :D 5970'ni yesinler serkan senin :F
-
Addict bunu yazdı:
-----------------------------
P4 işlemcinin olduğu kasaya bence en fazla Ati X1650 ekran kartı alınıp takılır
X1650 ekran kartı da ztn cod mw2 gibi yeni nesil oyunları açmıyo :)
anakart ve ekran kartını değiştiriyosan ztn bi zahmet sistemini değiş :D
750 milyona seni 4-5 yıl idare edebilecek çok güzel makinalar toplayabilirsin .
Ati yaramaz diyenlere de sewgiler :D 5970'ni yesinler serkan senin :F
-----------------------------oyun oynayacaksan 750 lira verdiğin sistem seni 4 5 yıl idare etmez. etse etse en fazla 2 yıl eder oda 6 ay sonra ayarları medium a getirerek oynarsın. iyi bir ekran kartı alayım desen misal 5850 zaten 500 kağıt :)
5970 gelince boy boy fotoğraflarını verecem sana benden imzalı :P
-
Ati Radeon serisinden dilediğini al. Pişman olmazsın :\ Piyasadaki en hızlı ekran kartı Ati Radeon Hd 5970. Yalnız bi 300-400 avroyu gözden çıkaracan. Ayrıca 3,2 GHz işlemciye geç ramini yükselt. Ondan sonra da$ak kebabı yaparsın.
Özelliklere falan fistan burdan bakabilirsin: http://www.amd.com/us/products/Pages/graphics.aspx
-
http://cnetturkiye.com/images/00_09/11_09/19/radeon_anasayfa.jpg al hocam ekran kartı sana ? ATI nın ustune ekran kartı tanımam varmı bunun üstüne ekran kartı su an
8mm hocam NVİDİA oldugu yerde kalır ole :D
http://www.chip.com.tr/konu/Dunyanin-en-hizli-ekran-karti_5459.html
-
Bende 4870x2 var ben gayet memnunum ama şimdiki kafam olsa gtx 295 alırdım bence nvidia al
-
GeForce bunu yazdı:
-----------------------------
Bende 4870x2 var ben gayet memnunum ama şimdiki kafam olsa gtx 295 alırdım bence nvidia al
-----------------------------Özel mesaj yazıcaktım vazgeçtim sorumun cevabı diğer arkadaşlara da faydalı olabilir diye.
Sorum şu; ben de 1 tane Sapphire 4850 Fan Sink var, bunun yanına 4850 Toxic almak istiyorum Zalman fanlı olan. Anakart Crossfire destekli fakat bu iki ekran kartı Crossfire köprüsü yapınca sorun çıkarır mı?
Bunları yazarken aklıma geldi silmek de istemedim, sanırım senin ekran kartın çift işlemcili model, Crossfire değil ama olsun ben yine de sorayım bilen vardır mutlaka.
