Ekran Kartı Alıcam Yardım
-
Beyler ekran kartı alıcam oyun için yaklaşık 10 15 gündür araştırma yapıyorum 200 250 lira arasında 3 kart arasında kaldım siz olsanız hangisini alırdınız.
1- http://www.hepsiburada.com/Liste/palit-nvidia-gts-250-e-green-1gb-256bit-gddr3-directx-10-dvi-hdmi-pci-e-x16-20-ekran-karti/ProductDetails.aspx?productId=bd847270&categoryId=204 benim alışım 210 lira
2- http://www.sanalmarketim.com/urun/7f2868c02b69acbde6e153d5da8bf91e/GIGABYTE-HD5670-OC-1GB-DDR5-128Bit-HDMI-16x-GV-R567OC-1GI 190 lira da bu
3- http://www.hiperucuz.com/?urun-detay_75444_ZOTAC_GTS_250ECO_256Bit__1GB_DDR3_TV_DVI_16X.html 210 lira
veri yolunumu düşüneyim çekirdek hızınımı bellek hızınımı direct 11 mi karar veremiyorum bu kartlardan herhangi birini kullanıp memnun kalan varmı cidden sağlam anlayan arkdaşlar varsa inceleyip yorum yaparlarsa sevinirim
-
3 de o kadar edecek para degil 2 tane 3540 tanesi 60 galiba birlestir 2 cg 1 cg hz Hd Goruntü güncelenen driverlerde cabası
-
bu dediğin çok komik genede sağol :)
-
komik olsun diye yazdım zaten bende (: ama sen yinede dene
-
5670 i al.. :)
-
hyr 256 bitliklerden birini al :|
-
ddr5 belleklerin frekansları hem oyunlarda farkettiriyor, hem de 128 bit 256 bit olayındaki farkı kapatıyor.. emin ol..
-
5670 yalan geliyo o özellikler deneme imkanım olsa hiç düşünmem bile gıgabytenin resmi sitesindede aynı özelikler kullanan biri denk gelse cözücez ama :)
-
http://www.tahribat.com/Forum-Ekran-Karti-114557/ al bak burdan
-
Disubev bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tahribat.com/Forum-Ekran-Karti-114557/ al bak burdan
o fiyata ne kartlar alınır yonga seti ii de olsa çok pahalı -
self bunu yazdı:
-----------------------------
5670 yalan geliyo o özellikler deneme imkanım olsa hiç düşünmem bile gıgabytenin resmi sitesindede aynı özelikler kullanan biri denk gelse cözücez ama :)
-----------------------------kıyasladığın kartlara göre çok daha yeni bir kart.. daha performanslı bir kart.. ve bir çok kişi nedense şu bit olayına aşırı takılıyor.. ben 64bit lik ekran kartıyla bile bir çok oyunu rahat rahat oynuyorken neden herkes 256bit olsun derdindedir anlamıyorum.. diyeceğim son şey 5670 diğer iki kartı havada karada.. ;)
