folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Alıcam Yardım



Ekran Kartı Alıcam Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    Beyler ekran kartı alıcam oyun için yaklaşık 10 15 gündür araştırma yapıyorum 200 250 lira arasında 3 kart arasında kaldım siz olsanız hangisini alırdınız.

     

     

    1-   http://www.hepsiburada.com/Liste/palit-nvidia-gts-250-e-green-1gb-256bit-gddr3-directx-10-dvi-hdmi-pci-e-x16-20-ekran-karti/ProductDetails.aspx?productId=bd847270&categoryId=204    benim alışım 210 lira

     

    2- http://www.sanalmarketim.com/urun/7f2868c02b69acbde6e153d5da8bf91e/GIGABYTE-HD5670-OC-1GB-DDR5-128Bit-HDMI-16x-GV-R567OC-1GI 190 lira da bu 

     

    3- http://www.hiperucuz.com/?urun-detay_75444_ZOTAC_GTS_250ECO_256Bit__1GB_DDR3_TV_DVI_16X.html 210 lira

     

    veri yolunumu düşüneyim çekirdek hızınımı bellek hızınımı direct 11 mi karar veremiyorum  bu kartlardan herhangi birini kullanıp memnun kalan varmı cidden sağlam anlayan arkdaşlar varsa inceleyip yorum yaparlarsa sevinirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    3 de o kadar edecek para degil 2 tane 3540 tanesi 60 galiba birlestir 2 cg 1 cg hz Hd Goruntü güncelenen driverlerde cabası


    Beleş wireless kahramanı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    bu dediğin çok komik genede sağol :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    komik olsun diye yazdım zaten bende (: ama sen yinede dene


    Beleş wireless kahramanı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    5670 i al.. :)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hyr 256 bitliklerden birini al :| 


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ddr5 belleklerin frekansları hem oyunlarda farkettiriyor, hem de 128 bit 256 bit olayındaki farkı kapatıyor.. emin ol..


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    5670 yalan geliyo o özellikler deneme imkanım olsa hiç düşünmem bile gıgabytenin resmi sitesindede aynı özelikler kullanan biri denk gelse cözücez ama :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Disubev
    Disubev's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    Disubev bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Ekran-Karti-114557/ al bak burdan 


    o fiyata ne kartlar alınır yonga seti ii de olsa çok pahalı

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    self bunu yazdı:
    -----------------------------

    5670 yalan geliyo o özellikler deneme imkanım olsa hiç düşünmem bile gıgabytenin resmi sitesindede aynı özelikler kullanan biri denk gelse cözücez ama :)


    -----------------------------

    kıyasladığın kartlara göre çok daha yeni bir kart.. daha performanslı bir kart.. ve bir çok kişi nedense şu bit olayına aşırı takılıyor.. ben 64bit lik ekran kartıyla bile bir çok oyunu rahat rahat oynuyorken neden herkes 256bit olsun derdindedir anlamıyorum.. diyeceğim son şey 5670 diğer iki kartı havada karada.. ;)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
Toplam Hit: 2104 Toplam Mesaj: 20