folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Kartı Alıcam Yardım



Ekran Kartı Alıcam Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    5670 al pişman olmazsın


    mademki türksün systeme göster ürksün
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    self bunu yazdı:
    -----------------------------

    5670 yalan geliyo o özellikler deneme imkanım olsa hiç düşünmem bile gıgabytenin resmi sitesindede aynı özelikler kullanan biri denk gelse cözücez ama :)


    -----------------------------

    kıyasladığın kartlara göre çok daha yeni bir kart.. daha performanslı bir kart.. ve bir çok kişi nedense şu bit olayına aşırı takılıyor.. ben 64bit lik ekran kartıyla bile bir çok oyunu rahat rahat oynuyorken neden herkes 256bit olsun derdindedir anlamıyorum.. diyeceğim son şey 5670 diğer iki kartı havada karada.. ;)

    ati nin 5 bin serisi bi farklı zati direct 11 hepsi ddr 5 aşagı yok   deneyerek görücez artık full hd cözünürlükte oyunları

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    hd 4870 te cod5 ful çözünürlükte oynadıgımı hatırlarım.

    nvidia gtx serisini bilmem ama uzun suren nvidia sorunlarından oyle bunaldımki

    kesin kez amd derim ekran kartında.laptoplarda bile sıcaklık sorunundan chipsetleri zarar gören

    desktoplarda bir ara sürekli başıma power sorunları çıkaran nvidia dan cok cok fazla sıkıldım

     

    yasasın amd,yasasın hd serisi


    mademki türksün systeme göster ürksün
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    bir mağzanın  genel müdürü ile görüştüm 5670 ile gts 240 2 sini birden alıyorum parasını verip test ettik ten sonra birisin iade alıçaklar :) ii okudum kadına hoş karşıladı ::):):):)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    secimim bu oldu 5670 ile bunu birzat denedim 

     

    1-   http://www.hepsiburada.com/Liste/palit-nvidia-gts-250-e-green-1gb-256bit-gddr3-directx-10-dvi-hdmi-pci-e-x16-20-ekran-karti/ProductDetails.aspx?productId=bd847270&categoryId=204    

     

    gerçekten bu fiyata alınacak bi ekran kartı hakkını minimun gerçek 420 psu da sorunsuz çalısıyo daha altı sıkıntı çıkartır tavsiye ederim 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    http://www.exa.com.tr/his/ekran_kartlari/his_hd5750-334-10144.html

    270 lira ver bunu al ne düşünüosun...

    saydığın kartların tamamına çakar 5670 gts250 vs.vs.vs.


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    scheitann bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.exa.com.tr/his/ekran_kartlari/his_hd5750-334-10144.html

    270 lira ver bunu al ne düşünüosun...

    saydığın kartların tamamına çakar 5670 gts250 vs.vs.vs.

    5670 le arasındakı fark  5750  yonga seti diger ozellıklerı aynı arada da 100 lira fark var aldıgım gts250 5670 buyuk bi farkla veriyo denedık gördük birzat neden bahsediyosun sen neye dayanarak anlamadımki

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmrich
    mmrich's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Şubat/2010
    Erkek

    gts 250 al nvida kendini çok geliştirdi sürücüler performansı aşırı arttırıyor


    http://www.karikaturdunyasi.com/uploads/extgallery/public-photo/medium/2000_07_20_3df40b.gif
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    http://www.guru3d.com/article/vga-charts-december-2009/6

     

    5750 bikere dx11 kartı. ayrıca zaten ekran kartının performansını belirleyen yongasıdır. ramle bitle hiçbişey olmaz.

    güç tüketimi, sıcaklık ve gürültüyü hiç gözönüne almıyosunuz.

    86watt 55 derecelik sessiz yeni nesil bir karttan bahsediyoruz tabi ki çakıcak gts ye.

     


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
Toplam Hit: 2105 Toplam Mesaj: 20