Ekranım Sarılık Geçirdi !
-
benimkide yesil ekran inmişti üstten alttan vurunca düzeliyordu sonra hiç düzelmedi kapanıyordu 2 dakka sonra acılıyordu felan kasanın kablolara bakcaktım fişi cekmeye üsendim gücünü kesmek için power supplynin düğmesini kapatiim dedim orda kapatmak yerine 220W dan 120 W a inndiriomus bi bomladı ben hemen siper aldım =) sonra yeni power taktım ekran artık gitmiyordu ama hep yesildi sonra biseler oldu babama vermiştim en son :D
-
aynı sorun bendede vardı 25 liraya satıp pilipis marka lcd monitör aldm.
-
büyük ihtimal içindeki bahsettiğiniz parçalardan yada lehimlerden olmalı.... götürüp nerede yaptırırız şimdi lehimleri ben böle işi mikeyim yaw ...bide bilgisayarcıyamı götürelim elektronikçiyemi acaba xD
-
Tüpün Bitmemiş Sadece Tüpe bağlı kartta Soket Var Tüp Soket denir, Ya değiştirilecek, yada Lehimleri tazelenecek ve Temizliği yapılıp Monte edilecek, Temassızlık Var, Karttaki Lehimleride tazelemek gerekir. Sorun bundan ibarettir.
Elektronikçiye git, Durumu aynen izah et.
Toplam Hit: 3236 Toplam Mesaj: 15
