folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekranım Sarılık Geçirdi !



Ekranım Sarılık Geçirdi !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    benimkide yesil ekran inmişti üstten alttan vurunca düzeliyordu sonra hiç düzelmedi kapanıyordu 2 dakka sonra acılıyordu felan kasanın kablolara bakcaktım fişi cekmeye üsendim gücünü kesmek için power supplynin düğmesini kapatiim dedim orda kapatmak yerine 220W dan 120 W a inndiriomus  bi bomladı ben hemen siper aldım =)    sonra yeni power taktım ekran artık gitmiyordu ama hep yesildi  sonra biseler oldu babama vermiştim en son :D


    (:
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    aynı sorun bendede vardı 25 liraya satıp pilipis marka lcd monitör aldm.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek
    büyük ihtimal içindeki bahsettiğiniz parçalardan yada lehimlerden olmalı.... götürüp nerede yaptırırız şimdi lehimleri ben böle işi mikeyim yaw ...bide bilgisayarcıyamı götürelim elektronikçiyemi acaba xD

    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Tüpün Bitmemiş Sadece Tüpe bağlı kartta Soket Var Tüp Soket denir, Ya değiştirilecek, yada Lehimleri tazelenecek ve Temizliği yapılıp Monte edilecek, Temassızlık Var, Karttaki Lehimleride tazelemek gerekir. Sorun bundan ibarettir.

    Elektronikçiye git, Durumu aynen izah et.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 3236 Toplam Mesaj: 15