El Emeği Göz Nuru Serbest Çizim
-

az önce sitem için çizmiştim dedim buradada paylaşayım :)
-
çok güzelolmuş eline sağlık
-
istanbulun isyankar delikanlısı (:
güzel olmuş yine
-
Ciddi şahane karalama olmuş. Masaüstüne ortalayım = )
-
Eleman intihar mı ediyor yoksa?
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Eleman intihar mı ediyor yoksa?
-----------------------------yok la kafa tutuyor :) intihar etmek zaten başlı başına korkaklık tır :P ( uff ne söz be )
-
İlk başta öyle düşündüm cem yılmazın bi repliği geldi aklıma.
Onu yazacaktım alakasız olmasın dedim
Anlatıyordu bi gösterisinde farklı bakış açıları diye birşey.
Kimisi istanbula gelir çıkar tepeye "İstanbul sen mi büyüksün ben mi?" der.
Kimisi çıkar tepeye "İstanbul bekle beni; s.kecem a.anı " der :D
O replik geldiydi aklıma. Ama güzel olmuş.
-
HaYVaN bunu yazdı:<
br />-----------------------------
İlk başta öyle düşündüm cem yılmazın bi repliği geldi aklıma.
Onu yazacaktım alakasız olmasın dedim
Anlatıyordu bi gösterisinde farklı bakış açıları diye birşey.
Kimisi istanbula gelir çıkar tepeye "İstanbul sen mi büyüksün ben mi?" der.
Kimisi çıkar tepeye "İstanbul bekle beni; s.kecem a.anı " der :D
O replik geldiydi aklıma. Ama güzel olmuş.
-----------------------------esinlenme oradan zaten :) ama sen hangisini istersen onu koy :))
-
hacı bunu nasıl çizdin :| paintle resim çizer gibimi :|
-
Gerçekçi ve hayalgücünü zorlayan bir çalışma olmuş hocam bir yandan da bizim halimizi anlatıyor allerine sağlık...
-
FOXXLY bunu yazdı:<
br />-----------------------------
hacı bunu nasıl çizdin :| paintle resim çizer gibimi :|
-----------------------------elle :) tablet var.
mortyr : Haklısın hocam :)
