El Yapimi Bilgi İşlem Alarmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JpnTr
    JpnTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2015
    Erkek

    https://www.tindie.com/ buraya bakabilirsin. Ama gümrük vs sıkıntı olur mu bilemedim.

    Eğer kablo karmaşası konusunu dert ediyorsan shield alman gerek. Direkt lego gibi takıp çalıştırırsın, arıza da çıkarmaz kolay kolay.

     

    https://www.robotistan.com/esp8266-icin-5v-kablosuz-role-modulu böyle bir röle modülü kullanıp herhangi bir şey de bağlayabilirsin. 

    https://www.direnc.net/m5stickc-plus-esp32-pico-mini-iot-gelistime-kiti bunda buzzer ve ekran var mesela. Önemli olan bütçe, 3 bin liraya cihaz bulabilirsin ama değecek mi?

    https://www.tindie.com/products/techkiwigadgets/esp32-pacman-themed-clock-assembly-kit/ Bunda adam istediğin kartı hazırlamış, kodu değiştirip ekranı ve hoparlörü uyarı için kullanabilirsin

     

    Seçenek çok, yapalım dersen en iyisini tasarlar yaparız baskısıyla vs uğraşmak gerek sadece


    Bir cinayet işleniyorsa tek suçlu katil değildir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    weemos d1 mini alıp içine gereken kodu yazıyoruz.
    bu cihaza bir tane buzzer bağlıyoruz.
    ayrıca Whatsapp yada telegramımıza mesaj gönderecek şekilde ayarlıyoruz. bunun için hızlı ve basit kullanılacak bir api öner dediğiiniz duyar gibiyim: https://www.callmebot.com/
    powerbanke bağlı olarak çalıştırıyoruz. powerbankinizin şarj ederken aynı zamanda kullanılabilir bir model olduğundan emin olun.
    -
    profit


    internetin gitmemesini de bir zahmet siz sağlayın :D

     

    NoktaliVirgul tarafından 15/Oca/25 16:43 tarihinde düzenlenmiştir

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    JpnTr bunu yazdı

    https://www.tindie.com/ buraya bakabilirsin. Ama gümrük vs sıkıntı olur mu bilemedim.

    Eğer kablo karmaşası konusunu dert ediyorsan shield alman gerek. Direkt lego gibi takıp çalıştırırsın, arıza da çıkarmaz kolay kolay.

     

    https://www.robotistan.com/esp8266-icin-5v-kablosuz-role-modulu böyle bir röle modülü kullanıp herhangi bir şey de bağlayabilirsin. 

    https://www.direnc.net/m5stickc-plus-esp32-pico-mini-iot-gelistime-kiti bunda buzzer ve ekran var mesela. Önemli olan bütçe, 3 bin liraya cihaz bulabilirsin ama değecek mi?

    https://www.tindie.com/products/techkiwigadgets/esp32-pacman-themed-clock-assembly-kit/ Bunda adam istediğin kartı hazırlamış, kodu değiştirip ekranı ve hoparlörü uyarı için kullanabilirsin

     

    Seçenek çok, yapalım dersen en iyisini tasarlar yaparız baskısıyla vs uğraşmak gerek sadece

    Hocam M5 lere baktim ama stok sorunları var. 3k hem hobi hem iş görecek bir sey için uygun bence. Tindie de ki saatte cidden güzelmiş. bundan da sipariş geçeceğim. 

    https://www.direnc.net/18650-lityum-bataryali-esp-32s-wifi-modul şimdi bundan ve buzzer alip bi kod geliştiriyim deneyeyim ona göre kendim bi devre cizip onun üzerinde birleştiririm hepsini.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    NoktaliVirgul bunu yazdı

    weemos d1 mini alıp içine gereken kodu yazıyoruz.
    bu cihaza bir tane buzzer bağlıyoruz.
    ayrıca Whatsapp yada telegramımıza mesaj gönderecek şekilde ayarlıyoruz. bunun için hızlı ve basit kullanılacak bir api öner dediğiiniz duyar gibiyim: https://www.callmebot.com/
    powerbanke bağlı olarak çalıştırıyoruz. powerbankinizin şarj ederken aynı zamanda kullanılabilir bir model olduğundan emin olun.
    -
    profit


    internetin gitmemesini de bir zahmet siz sağlayın :D

     

    Ben kibrista yaşiyorum internetin kesilmesi ve elektriğin kesilmesi günlük 1-2 saat e kadar normal karşilaniyor .D


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1502 Toplam Mesaj: 15
diy