Elektronikten Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    elektroniği hobi olarak düşünüyorsan temel elektronik diye kitaplar var ara bul(diyot,transistör,direnç,kondansatör v.s)öğrenirsin

    hazır şemaları yapar gidersin.

     

    illaki pro olucam dersen o uzun iş teorik varsa bile pratik gerekir oda zamanla.dünya kadar componentler var.birde pic kelimesi geçmiş

    zaten onun için bile temel elektronik,teknik terimler asembly,pic c v.s... codlama bilmem gerekiyor.devre mantığı,devre takibi daha

    saymadım bile

     

    birde bu işte pro,profesyonel olsan bile türkiyede çinliler sağolsun sektör daraldı gitti.üretim yok.artık ya bakımcısın yada teknik servis

    teknik servis de biraz laboratuvar adamı ooman gerek.bakımcıysan elektronik tek yetmiyor çoğu zaman plc,pnömatik,hidrolik teknolojilerden birazda olsa

    tırmalaman gerekiyor

     

    birde türkiye şartları var,dersenki ben aştım artık olayın maddi yönü var.tr deki firmaların çoğu sömürmeye bakar personeli,1500 tl maaş alman gerekirken

    kalkar 600-700 tl maaş vermeye kalkar,birde senden esnek çalışma saatlerine katlanmanı beklerler.fazla mesai ücreti vermezler  bazı sektörlerde.

    mesela güvenlik sistemleri(alarm,kamera montajı),telekominikasyon(telefon santral montaj v.s) .....adamı sırf sömürürler.sağlam bir firma

    özel sektörde zordur.

    esnek çalışma saatinden kasıtta hergun adamı 600-700-800 gibi düşük rakamlara 12-13 saat çalıştırmaya uğraşırlar.genelde genç eleman derler

    sebepse 20 li yaşlarda biraz acemi olur insan hak hukuk sormayı pek aklına getirmez.böyle zihniyette olan firma sahibi o kadar çokki türkiyede

    onların hepsinin a.q.

     

    anlatsam roman olurya neyse hocam çok kafa şişirmeden elektronik zevklidir.düşünüyorsan takıl devam et.sunuda unutma elektronik de

    pc sektörü gibi sürekli degişmekte,yeni teknolojiler vs... kendini güncellemende gerekir

     

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Matchup
    Matchup's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    .

    -----------------------------

    Canını sıkmışlar hocam belli ki , Türkiye de özel sektörün genel yaklaşımı böyle , adamın suyunu sıkmak ve 5 kuruş da para vermemek üzerine kurulu bir sistem.


    Bulduğumuzu sanmaktan ziyade , umduğumuzu aramaktayız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    alexfarrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    elektroniği hobi olarak düşünüyorsan temel elektronik diye kitaplar var ara bul(diyot,transistör,direnç,kondansatör v.s)öğrenirsin

    hazır şemaları yapar gidersin.

     

    illaki pro olucam dersen o uzun iş teorik varsa bile pratik gerekir oda zamanla.dünya kadar componentler var.birde pic kelimesi geçmiş

    zaten onun için bile temel elektronik,teknik terimler asembly,pic c v.s... codlama bilmem gerekiyor.devre mantığı,devre takibi daha

    saymadım bile

     

    birde bu işte pro,profesyonel olsan bile türkiyede çinliler sağolsun sektör daraldı gitti.üretim yok.artık ya bakımcısın yada teknik servis

    teknik servis de biraz laboratuvar adamı ooman gerek.bakımcıysan elektronik tek yetmiyor çoğu zaman plc,pnömatik,hidrolik teknolojilerden birazda olsa

    tırmalaman gerekiyor

     

    birde türkiye şartları var,dersenki ben aştım artık olayın maddi yönü var.tr deki firmaların çoğu sömürmeye bakar personeli,1500 tl maaş alman gerekirken

    kalkar 600-700 tl maaş vermeye kalkar,birde senden esnek çalışma saatlerine katlanmanı beklerler.fazla mesai ücreti vermezler  bazı sektörlerde.

    mesela güvenlik sistemleri(alarm,kamera montajı),telekominikasyon(telefon santral montaj v.s) .....adamı sırf sömürürler.sağlam bir firma

    özel sektörde zordur.

    esnek çalışma saatinden kasıtta hergun adamı 600-700-800 gibi düşük rakamlara 12-13 saat çalıştırmaya uğraşırlar.genelde genç eleman derler

    sebepse 20 li yaşlarda biraz acemi olur insan hak hukuk sormayı pek aklına getirmez.böyle zihniyette olan firma sahibi o kadar çokki türkiyede

    onların hepsinin a.q.

     

    anlatsam roman olurya neyse hocam çok kafa şişirmeden elektronik zevklidir.düşünüyorsan takıl devam et.sunuda unutma elektronik de

    pc sektörü gibi sürekli degişmekte,yeni teknolojiler vs... kendini güncellemende gerekir

     

     


    -----------------------------

    durumunu anlıyorum hocam gayet içten yazmışsın :) ayrıca verdiğin bilgiler için teşekkürler . sende umarım kafana göre uygun bir şirket yakalarsın .


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    hayatta belkide zevk alabilecegin en güzel sey ya ögle anlatiyim ben sana elektronik cok güzel harika bi sey bana göre tabi bu okul falan faso fiso siktir et okulu ben cok mühendis gördüm neyin ne boka yaradıgını bilmeyen ben cıraktan yetişmeyim halada tam istedigim kıvamda değilim elektronik adında sen git bi elektronik ustasına ögret de diecmde oda okadar kolay değil adam ekmegine mi bakacak senle mi ilgileneck al ktapları yavas yavas ögrenmeye bak neyin ne işe yaradıgını ögren önce önemli olan bu sonrası gelio lehim falan diosan o tamamen beceri işi ama zamanla cok zevk alıosun zor değil isteyince ne zor ki ya kursları var hobi için elektronik kursları var onlarada gidebilirsin.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
Toplam Hit: 2163 Toplam Mesaj: 15